• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Kalomoira meets Vgenopoulos

(τακούνι σε ρυθμό ευρωβυζιονικό: τακ-τακ-τακ-τακ, αλλά με αλέγκρο beat)

– Καλημέρα κύριος Βγενόπουλος!
– Καλημέρα, καλημέρα. Περάστε, καθίστε.
– Θενκς.
– Συγχαρητήρια και την επιτυχία σας στην Eurovision.
– Αχ, θενκ γιουυυυυυυυυυ. (χαμόγελο Αλίκης)
– Να κεράσω κάτι;
– Πίνω μόνο orange juice.
– Είναι και μεσημέρι, μήπως θέλετε και κάποιο σνακ;
– Αχ, όχι ευχαριστώ. Όταν βγαίνω με τις φίλες μου για shopping, μετά πηγαίνουμε για μια σαλάτα με κρουτόν κι ένα ποτήρι λευκό κρασί, αλλά εδώ δεν ήρθα για na pshoneso. (νέο χαμόγελο Αλίκης)
– Χυμός λοιπόν, εντάξει. (buzz) Τζωρτζίνα, ένα φυσικό χυμό για την κυρία Καλομοίρα (buzz) Μου είπαν ότι είναι επιτακτική ανάγκη να με δείτε.
– Ναι, ξέρετε είπα ότι είναι για τον Παναθηνάϊκος αλλά είπα ένα μικρό ψεμματάκι για να μπορέσω να σας δω. (γέλιο Αλίκης). Δεν πειράζει, έτσι;
– Κοιτάξτε, δεν θα σας βάλω και τιμωρία, χε χε χε, αλλά πρέπει να σας ενημερώσω ότι είμαι ιδιαίτερα πολυάσχολος. Δεν έχω τελειώσει το μέτρημα των χρημάτων που έβγαλα από τον ΟΤΕ, οπότε συντομεύετε παρακαλώ.
– Αχ, καλέ μου κύριος Βγενόπουλος, είμαι πολύ στεναχωρεμένη! (γκριμάτσα Αλίκης)
– Γιατί;
– Γιατί ενώ έπρεπε να νικήσω και να κάνω όλη Ελλάντα εθνικά περήφανοι, βγήκα τρίτη και μόνο κύριος Νομάρχης είναι εθνικά περήφανος!
– Πώς μπορώ να βοηθήσω εγώ όμως;
– Σκέφτηκα κύριος Βγενόπουλος ότι με την πείρα που έχετε στις αγωγές όλο και κάτι θα καταφέρετε. Αν ακυρώσουμε τους δύο που ήταν από πάνω μου, θα έβγαινα nikithes!
– Για θυμήστε μου ποιοι πήραν τις παραπάνω θέσεις.
– Δεύτερη βγήκε η Ukraine.
– Α ναι, με εκείνη την μουνάρ…συγνώμη, την ωραία παρουσία ήθελα να πω.
– Δεν πειράζει κύριος Βγενόπουλος, καταλαβαίνω, άνθρωπος είστε, δεν είστε peck.
– Ε, χμ, ναι, δεν είμαι ΠΕΚ… (παύση). Το βρήκα!
– So?
– Θα της κάνουμε αγωγή για το ηλιέλαιο. Αν είναι ανακατεμένη στην υπόθεση νοθείας με ορυκτέλαιο; Πώς μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι δεν κρύβεται από πίσω; Τι στο καλό, με τόσο καλή βιτρίνα είναι σίγουρο ότι κρύβεται κάτι λιπαρό και δυσώδες από πίσω! Αυτή, αυτή η Ουκρανή και κανένας άλλος, φταίει για το ορυκτέλαιο που φάγαμε – και θα φάμε επίσης.
– Αχ, ναι, ναι, μπράβο κύριος Βγενόπουλος! (χαρωπό χειροκρότημα Αλίκης). Είχα άγνωστες λέξεις, αλλά δεν πειράζει. Και οι Russians;
– Εδώ είναι πιο δύσκολα τα πράγματα αυτοί βγήκαν πρώτοι γιατί τους ψηφίσαν όλες οι πρώην σοβιετικές δημοκρατίες. Εμείς πρώην ελληνικές δημοκρατίες δεν έχουμε. Κάτι πρώην γιουγκοσλαβικές υπάρχουν κι αυτές καλύτερα να μην τις θυμίσουμε στο νομάρχη.
– Right.
– Το κακό αγαπητή μου Καλομοίρα ξεκίνησε από την συμφωνία της Βάρκιζας. Τότε που το ΚΚΕ κατέθεσε τα όπλα. Αν είχαν συνεχίσει τον αγώνα και είχαν νικήσει, θα ήμασταν κι εμείς τώρα μια πρώην σοβιετική δημοκρατία και θα είχαμε μαζέψει τόσες ψήφους που ακόμα και το επίσημο ΠΑΣΟΚ θα αναρωτιόταν γιατί συνεχίζει να ψηφίζει ο κόσμος. Επίσης, αν η γιαγιά μου είχε ρόδες, θα ήταν κάρο.
– Ντεν καταλαβαίνω.
– Θα κάνουμε αγωγή στο ΚΚΕ. Αυτό είναι! Το ΚΚΕ φταίει που δεν πήρατε τις ψήφους όλων των πρώην Σοβιέτ. Είναι δυνατόν να παρατάς την επανάσταση στη μέση κύριε; Είναι δυνατόν να συμβιβάζεσαι με τον ταξικό σου εχθρό; Και η μουσική; Το τραγούδι; Η εθνική πρωτιά; Όλα αυτά δεν τα σκέφτεσαι;
– Και θα πάρουμε τη νίκη έτσι κύριος Βγενόπουλος;
– Όχι απαραίτητα, αλλά εγώ θα κάνω άλλη μια αγωγή σε κόμμα της αντιπολίτευσης. Κοντεύω να συμπληρώσω την συλλογή μου. Προλαβαίνω να τελειώσω εγκαίρως για να αρχίσω και το άλμπουμ με τα αυτοκόλλητα της Panini για το Euro! Αγαπητή μου, θα είστε my secret combination για να κάνω αγωγές σε όλους!!!
– Αχ, μπράβο, μπράβο κύριος Βγενόπουλος! (αγκαλιά και πεταχτό φιλί Αλίκης)
– Χε, χε, ευχαριστώ, ευχαριστώ. Α, να και η πορτοκαλάδα σας . Μισό λεπτό! Τι κάνετε εκεί; Τι είναι αυτό που ρίχνετε;
– Πολύ καλή σκόνη κύριος Βγενόπουλος, από Κίνα, από εταιρεία Τσου – Λι. Βιταμίνες.
– Τι βιταμίνες αγαπητή, εσείς ντοπάρεστε κανονικότατα. Έτσι τραγουδάτε;
– Τι να κάνω κύριος Βγενόπουλος, είμαι και 74 χρονών γυναίκα. Πώς θα διατηρούμαι;
– Είσαι 74 χρονών Καλομοίρα;;;;
– Δεν είμαι η Καλομοίρα.
– Και ποια είσαι;;;;
– Λέγε με Αλίκη, Ανδρέα μου.

30 Σχόλια

  1. !!!!!!! με εντυπωσίασες!
    Γράψε κάτι για και τα καλλιστεία τύπου» γιατί να βγει Σταρ Ελλάς η κομμώτρια κι όχι η κόρη μου που σπουδάζει και νομικά»…

  2. Το τέλος είναι σκέτη παράνοια!
    ;))
    We have a natural here!

  3. χα χα χα χα δεν παίζεσαι

  4. Ουαου…..!!!!…Εντυπωσιακοτατο κλεισιμο…Κριμα που δεν πηρες εσυ τα λεφτα για τη συγγραφη του σεναριου του Indiana Jones….Αν προλαβεις και τελειωσεις την ιστορια των » Πειρατων και Δρακων» τοτε ισως δουμε καμμια ασπρη μερα…

  5. Κέντησες πάλι μαπμπάκη μου!

  6. ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑΑ
    τρομερός συνδυασμός Μπαμπάκη 🙂

  7. Πολύ εύστοχο και πάρα πολύ καλό κείμενο! Ούτε κι εγώ δεν θα μπορούσα να το γράψω.. Συγχαρητήρια! 🙂

  8. κοροϊδεύεις τον κόσμο.
    η Αλίκη δεν ήταν μαυροτσούκαλο, αγαπητέ μου!
    επίσης, δεν μίλαγε αμερικάνικα!

    αίσχος, τετοια παραπληροφόρηση!

  9. το βρηκα μαλακιουλα, σορι κιολας 😀

  10. τέτοιο κομπαρσιλίκι για τον νομάρχη; δε το περίμενα

  11. Χαχαχαχαχαχα.. ατομάρα!!!! 🙂

  12. Πόση ποσότητα ηλιελαίου κατανάλωσες για την τελευταία ατάκα;! Τί κινητήρα έχεις; Τί μαρκα βαλβολίνη διαθέτεις;
    Απίστευτος…

  13. Βάζουν και στις σαλάτες κρουτόν; Εγώ μόνο στην τραχανόσουπα-παπάρα τα βάζω.

    (καλά! τι άλλο να σχολιάσω;) 🙂

  14. Προβλέπω τα σουπεράκια των μεσημεριανών εκπομπών: «Σύμφωνα με έγκυρες mpampakiπληροφορίες, μπλα μπλα μπλα»
    😛

    (απίθανοσ, ουανσ μορ, φυσικά 😆 )

  15. Καλημέρα,

    @Αλεπού:
    Μερσί!
    Μετά την συμμετοχή του γνωστού Νομάρχη στην κριτική επιτροπή των καλλιστείων, αμφιβάλω αν μπορώ να βρω κάτι επαρκώς σατιρικό που να μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στην ίδια την πραγματικότητα…

    @Φίλος:
    χε χε χε, και πού να δεις τι αποκαλύψεις ετοιμάζω για την Καρέζη! 😉

    @Γιωρίκας:
    Κύριε Σαμιωτάκη; Γυρίιιιιιιιισατε;;;; 😀
    Σιδεροκέφαλοι και πάλι!

    @JAD:
    Έχω (έχουμε) πέσει σε δύσκολο δεκαήμερο, από τότε που έγραψα εκείνο το ποστ για τον κατά φαντασίαν εργαζόμενο έχουν συμβεί τα απίστευτα. Οι πειρατές προχωράνε πάντως κι ελπίζω μέσα στο ΣΚ να ανεβάσω συνέχεια.

    @An-Lu:
    Γεια σου ρε γοργόνα! 🙂

  16. @Χασοδίκης:
    Αν είχα καταφέρει να βάλω μέσα και τον Ρεχάγκελ και τους δικούς του, θα είχα πιάσει όλη την επικαιρότητα λέμε… 🙂
    Μου τα τινάζουν στον αέρα βέβαια με ένα σωρό άλλες ειδήσεις: κύκλωμα παιδεραστίας, δημοσιοποίηση ονομάτων κατηγορούμενων με την ταμπέλα του εγκληματία ήδη δίπλα, χαμός στα πανεπιστήμια….Σκατά επικαιρότητα, καλύτερη η Καλομοίρα.

    @Σοφιστής:
    Κι εγώ αντίστοιχα δεν θα μπορούσα να το διαβάσω, χε χε χε.
    Ευχαριστώ! 🙂

    @Κροτίδι:
    «η Αλίκη δεν ήταν μαυροτσούκαλο, αγαπητέ μου!
    επίσης, δεν μίλαγε αμερικάνικα!»
    Δεν έχεις διαβάσει φαίνεται για τις παρενέργειες του ντόπινγκ…
    (Επίσης, η Αλίκη ήταν καστανή στο φυσικό της)

    @ΦάΙτ Μπακ:
    Κρίμα, κι εγώ έλεγα ότι πήγαινα για Νόμπελ με τούτο δω… 😆

    @Narita:
    Του έχω κάνει και ποστ όλο δικό του, δεν πρέπει να παραπονιέται. Βλ. 18 Σεπτ. ’06. Θα βάλω και λινκ μόλις προλάβω.

  17. @Kwlogria:
    Ατομάρα είσαι και φαίνεσαι. LOL!

    @gremiii:
    Δεν είμαι σίγουρος πόσο κατανάλωσα, αλλά περνάω ΚΤΕΟ αύριο πρωί – πρωί. 😉

    @Κωστής Γκ.:
    Ε, όχι και τραχανά με αυτή την ζέστη!
    (άμα το συνεχίσουμε έτσι, μπορούμε να κρατήσουμε μια συζήτηση εντελώς άσχετη με το θέμα για αρκετές μέρες πιστεύω)

    @aa-duck:
    Λατρεύω τα αγγλικά σου – και μιλ μερσί! (έριξα κι εγώ το γαλλικό μου… 🙂

  18. Το τέλος ήταν το καλύτεροο!! 😀

  19. Θα μπορούσε να ήταν pec από το pecado (ψάρι);
    (Αντί να γράψω απλώς καλησπέρα είπα να γράψω και μια μαμακία παραπάνω) 😛

  20. Ούτε τραχανά freddo; 🙂

  21. OMG και 3 lol που θα έλεγε και ο μικρός μου αδερφός… από τα πιο κορυφαία κείμενα που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό!!!

    Απίθανος!

  22. Για όλα φταίει ο Καπετάν Γιώτης.
    Δίκηο έχει ο δικομανής.

  23. @Renata:
    χε χε χε, κι εγώ το τέλος ευχαριστήθηκα περισσότερο! 🙂

    @confused:
    Καμία σχέση ο Βγενό με τον Γκρέγκορι Πεκ, επίσης…

    @Κωστής Γκ.:
    Shaken or stirred? 😉

    @Παλαβός:
    Μιλ μερσί, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε τόσο.

    @Νίνα:
    Εγώ τον υποψιαζόμουνα και για το εμπορικό έλλειμα της Νικαράγουας, αλλά είπα να μην φτάσω το κείμενο του ποστ στα άκρα…

  24. Alice: Through the Looking Glass!! ‘Η επί το πιο ελληνιστί, η νέα διασκευή του διάσημου έργου του Lewis Carroll: Η Αλίκη στην χώρα των χρημάτων/βλημάτων/λαδάτων….
    ;-D

  25. Αυτή τη σκόνη που και νεκρούς ανασταίνει μπορούμε και να τη διαλύουμε στο ασύρτικο ή θέλει σκέτο νεράκι;

  26. @Σοφία:
    Ψάχνω ακόμα κάστινγκ για το ρόλο του κουνελιού… 😉

    @Δημήτρης Ρ:
    Ασύρτικο, ούζο…Όρεξη νά ‘χεις κι οι πιθανότητες άπειρες!

  27. Ωχ, ρε συ Μπαμπάκη, δεν το ήξερα και το πέταξα στην γάστρα….
    ;-D

  28. @Σοφία:
    Και δεν έβγαλες μεζέ; Φτου σου ρε, φτου σου! 😛

  29. @maria:
    Θύμησέ μου: 97ΣΤ ΕΣΣΟ ή 98Α ήσουνα; Γιατί είναι προφανές ότι κάναμε μαζί φαντάροι…

Σχολιάστε

