Twilight zone

Η περιοχή που ζω κατατρομοκρατείται από αγέλες του πιο επικίνδυνα οδυνηρού είδους ανθρώπων: των αργόσχολων συνταξιούχων. Όπου κι αν πας, σε σουπερ-μάρκετ ή ταχυδρομείο, σε τράπεζα ή φούρνο, έχει σχηματιστεί μια ουρά μπροστά σου από γέρους που δεν ακούνε καλά και γριές που ακόμα δεν έχουν συνηθίσει τα κέρματα του ευρώ. Ο τόπος έχει καταληφθεί από ηλικιωμένα άτομα που σε σπρώχνουν ανερυθρίαστα και γκρινιάζουν για τον καιρό, ανεξάρτητα από τι καιρό κάνει. Είναι άνθρωποι με χρόνο, άφθονο χρόνο, κι οι οποίοι έζησαν μια ζωή χωρίς χόμπι, οπότε τώρα αγωνιούν να περάσουν κάπως την μέρα τους – οι ουρές και οι χαζο-κουβεντούλες σε αυτές είναι μια κάποια λύσις. Αν σου κληρώσει και άνθρωπος που του αρέσει να ακούει την φωνή του (το ξέρετε το είδος), είσαι χαμένος από χέρι.

Η μεγαλύτερη συγκέντρωση γραφικών παπουδο-γιαγιάδων πάντως παρατηρείται στους προθάλαμους γιατρών. Εχθές βρέθηκα σε έναν τέτοιο προθάλαμο της Ζώνης του Λυκόφωτος και ο μονόλογος που θα καταγράψω είναι 100% αληθινός. Άλλωστε, είναι τόσο αλλού που δεν θα μπορούσα να τον φανταστώ μόνος μου.

Μπαίνω λοιπόν και υπάρχει στον χώρο θείτσα όρθια, όρθια γιατί εδώ και τρία τέρμινα είναι στην πόρτα και φεύγει αλλά «μισό λεπτό να σας πω κάτι ακόμα». Μαλλί καροτί, γυαλιά με εκείνους τους φακούς που σκουραίνουν μόνοι τους στον ήλιο (so eighties!), φούστα κλαρωτή και τρελλλό ψάθινο πεδιλάκι. Αγορεύει γενικά – δλδ λέει αυτά που έχει να πει κι αν κάποιος κάνει το λάθος και την κοιτάξει στα μάτια, κλειδώνει πάνω του και αναβιώνει την κουβέντα. Δεν ξέρω πόση ώρα έτρεχε ήδη ο μετρητής, αλλά όταν μπήκα εγώ η παράσταση είχε ως θέμα τον ανδρικό προστάτη.

– Οι άνδρες πρέπει να τρώτε κάθε μέρα μία χούφτα πασατέμπο για να μην πάθετε προστάτη. Ο γαμπρός μου πήγε στον γιατρό με προστάτη και του είπα «Έπρεπε να τρως πασατέμπο, μία χούφτα κάθε μέρα» και μου είπε «Αχ, δεν σε άκουγα νωρίτερα, και ο γιατρός το ίδιο μου είπε, αχ». Έτσι, κάθε μέρα πασατέμπο για να μην πάθετε ποτέ προστάτη.
– (ησυχία, όλοι κοιτάνε εντατικά τα περιοδικά και τα προσπέκτους για τις αιμορροΐδες)
– Άντε γεια σας τώρα, φεύγω, γεια σας.
– Γεια σας, γεια σας (αθώος παππούς δεν συγκρατείται και πανηγυρίζει)
– Σας τα είπα μην τα ξεχνάτε.
– Μας τα είπατε, μας τα είπατε, ευχαριστούμε για τις συμβουλές.
– Συμβουλές; Δεν είναι συμβουλές. Άλλωστε, δεν είναι του χαρακτήρα μου να δίνω συμβουλές (α ,καλό ε;!) Μια ενημέρωση είναι, γιατί έχω αυτό το βιβλίο, από την Αγγλία είναι. (επιστρέφει απειλητικά στην αίθουσα). Κι εγώ είχα κάτι τρέμουλα τις προάλλες και λέω «Βρε λες να είναι ρευματισμοί;» και ανοίγω το βιβλίο και βλέπω ότι πρέπει να τρώω ρέγκες. Και τρώω κάθε μέρα μία κονσέρβα ρέγκα και μου πέρασε. Έχω πάρει εκατό κονσέρβες ρέγκα για να έχω.
– Ρέγκα χωρίς αλάτι; (αφελής γιαγιά συμμετέχει σε διάλογο)
– Ε όχι και χωρίς αλάτι κυρία μου, δεν γίνονται αυτά. (διότι γίνεται να γλυτώσεις τον προστάτη με πασατέμπο)
– Μην πάτε να φτιάξετε το ένα και χαλάσετε το άλλο.
– (απευθυνόμενη στον παππού που ευχαρίστησε για τις συμβουλές) Εσείς, έχετε πάθει προστάτη;
– (γκλουπ!) Όχι κυρία μου, ευτυχώς όχι. (μέσα σε γενική βαβούρα για την επίδειξη διακριτικότητας)
– Για να μην πάθετε να τρώτε πασατέμπο.
– Μην ανησυχείτε, στην ηλικία που είμαι ό,τι είχα να πάθω το έπαθα.
– Γιατί, μεγάλος είστε; (δεύτερο χτύπημα μετά τον προστάτη, μάλλον ετοιμαζόταν να τον ρωτήσει αν του σηκώνεται ακόμα)
– Ε, μεγάλος…
– Δηλαδή πόσο;
– Πριν λίγους μήνες έκλεισα τα ογδόντα.
– (εμβρόντητη) Και λέτε ότι είστε μεγάλος; Μα είναι μεγάλος ο άνδρας στα ογδόντα του;;;

Ακολουθεί τρίλεπτη ομαδική διαφωνία για την κατάλληλη ηλικία για να αποκαλέσεις έναν άνδρα μεγάλο, και συνεχίζει:

– Τι ζώδιο είστε; Αχ, μην μου πείτε, μην μου πείτε, θα το βρω.
– Είμαι γεννημένος τέλη Ιανουρίου.
– Υδροχόος! (δραματική χειρονομία κατηγορίας «θείτσα επί Κολωνώ»)
– Το βρήκατε! (σοκ)
– Μπορώ να σας πω πολλά για εσάς. Θα έχετε μακροζωία, ίσως να έχετε κάποια δερματικά προβλήματα (μπλα μπλα μπλα). Εγώ ξέρετε έχω μια καλή φίλη αστρολόγο, σοβαρή, όχι σαν εκείνους τους απατεώνες με τα 090.
– Τι μου λέτε.
– Βέβαια, και σας μιλάω για πολλά λεφτά από την αστρολογία, χτίζει μοναστήρια τώρα (εγώ πάλι έχω χόμπι την κυνηγεσία και κυνοφιλία, αλλά δεν το κάνω θέμα) και χτίσαμε και μαζί μια εκκλησία εδώ στα Μεσόγεια.
– Μπράβο σας, μπράβο σας.
– Θα σας πω τώρα μια ιστορία με αυτή την φίλη μου να ανατριχιάσετε. Πριν χρόνια πήγε την μάνα της στον γιατρό, άρρωστη. Και της λέει ο γιατρός η μάνα σου είναι άσχημα, με πνευμονία, και δεν σου κρύβω ότι μπορεί και να πεθάνει. Και του λέει αυτή, όχι γιατρέ, δεν θα πεθάνει τώρα, θα σας την φέρω σε τέσσερα χρόνια με καρκίνο στο συκώτι. (αύξηση έντασης) Και πράγματι, την πήγε τέσσερα χρόνια μετά κι είχε καρκίνο στο συκώτι!!!

Στο σημείο αυτό κανείς δεν παρατήρησε ότι έτσι κι αλλιώς πέθανε η γυναίκα, ούτε ότι δεν χρειάζεται να πας στον γιατρό τώρα αν ξέρεις ότι θα πεθάνεις μετά από τέσσερα χρόνια, αλλά εν μέσω ζαλισμένων από την φλυαρία βλεμμάτων συμπλήρωσε και τα αποπεράτωσε:

– Κι ο γιατρός την θυμήθηκε και την ρώτησε «Τι επάγγελμα κάνετε;» κι εκείνη του είπε «Αστρολόγος» και της λέει «Μετά από αυτό, πάρτε το δίπλωμά μου, εγώ δεν το χρειάζομαι άλλο.» Έτσι ακριβώς.

Κάπου εκεί λιποθύμησα κι εγώ, σαν τους υπόλοιπους ανυπεράσπιστους της αναμονής. Όταν άνοιξα τα μάτια μου είχε φύγει. Έξω από το παράθυρο μου φάνηκε ότι είδα τον ιπτάμενο δίσκο που είχε έρθει να την πάρει πίσω στην πατρίδα της.

31 Σχόλια

  1. απο τα γελια δεν μπορω να γραψω λεξη!
    χαχαχαχαχαχαχα!
    ολα τα λεφτα δικα τηςςςςςς!
    😆

  2. Τα είχα βάλει κι εγώ με αυτή τη μερίδα των ηλικιωμένων τις προάλλες, που τα ξέρουν όλα, απαιτούν σεβασμό και κοιτάνε πως θα ενεργήσουν πονηρά.

    Θα ετοιμάσω ένα βιβλίο με τις ιστορίες που έχω ακούσει σε προθάλαμους ιατρείων, τράπεζες, ταμεία, κλπ. Δεν θα σου μείνει άντερο!!!

    Φιλιά! 🙂

  3. Είναι εμφανές πως πρέπει να κυκλοφορείς με mp3 player στα αυτιά, (παρεκτός αν θέλεις πράγματι να καταγράφεις τις συνομιλίες, γιατί, πως να το κάνομεν άλλωστε, μπορεί άμα τις εκδόσεις να γίνεις ζάμπλουτος και να έχεις δικό σου οινοποιείο) ή ένα ωραίο pda με e-texts κουτουλουπού (και από κει παίζει μουσική…) για την περίπτωση που τα περιοδικά στο σαλονάκι αναμονής είναι πράγματι για αιμορροΐδες. Πολύ γριοαπωθητικό είναι και το ξενόγλωσσο βιβλίο στο χέρι, πίστεψέ με, κάνει θαύματα!!!
    ;-D

  4. κλασικη συνταγη το μπ3οφωνο!!αλλη φορα να κλεινεις η το πρωτο πρωινο η το τελευταιοο ραντεβου,αλλιως σε βλεπω να εχεις παραισθησεις!!!!
    καλησπερες!

  5. Άπαιχτηηηη η θείτσα! 😆 😆

    Και ήσουν σε προθάλαμο γιατρού. Σκέψου στην ουρά της τράπεζας να τ΄ακούς μαζί με τη μιζέρια για τα παιδιά που δεν πάνε να τους δουν κ.τ.λ. 😐
    Εγκληματείς στο πιτς-φυτίλι!

  6. Αυτό με το πασατέμπο δεν το ήξερα…

    Και είμαι και Υδροχόος…

    και δεν πιστεύω στα άστρα

    [να το σκίσω το πτυχίο μου δλδ]

    PS: Εσύ είσαι που έφυγες? Κανόνισε γιατί εχουμε και ένα παιχνίδι να παίξουμε! χαχαχα (μεταξύ μας, εγώ εγκαταλείπω το άθλημα και κλείνω σε 3 βδομάδες -τελικά εσύ θα κρατήσεις περισσότερο, ενώ υπτίθεται ότι εγκατέλειψες πρώτος!)

  7. φοβερό γέλιο!
    χτες τυχαία έπεσα πάνω σε Πάνια όπου μια ανάλογη γηραιά κυρία (εμφανισιακώς σαν αυτήν που περιγράφεις) έλεγε με ύφος πόσο συχνά της την πέφτουνε τεκνά στη Νέα Σμύρνη κι ότι της προξενέψανε κι έναν γέρο 80 χρ αλλά «σιγά, τι να τον κάνω έτσι χούφταλο που είναι»…
    Δεν άντεξα να το δω ολόκληρο. Μου προξένησε απέραντη θλίψη…

  8. ΑΚΥΡΟ το PS! LOL χαχαχα

  9. lol….

    Δεν το συζηταω…το μουσικο χαλι ειναι απο τη γνωστη αμερικανικη καλτ σειρα…

    Παραπονο Νο1…περιμενουμε ,(βασισμενοι στο τιτλο), οτι θα μας διηγηθεις ιστορια φαντασιας-που ειμαι ΦΑΝ!-και τελικα διαβαζουμε το παραπανω…

    Παραπονο Νο2…Αντι να κατσεις και να «συμμεριστεις τα νειατα» καθεσαι και τα κατηγορεις…ζηλιαρη….!!

    Παραπονο Νο3…Νομιζα οτι ειχα ξεφυγει απο τις γιαγιαδες και παππουδες, που τους ειχα λουστει 20 ολοκληρα χρονια στην Αιδηψο,αλλα οι εφιαλτες γυρισαν με αυτο σου το ποστ….

    p.s..πες μου οτι το επομενο ποστ,θα αφορα τις γιαγιαδες-πρωταθλητριες στα 100μ.-οι οποιες πανε Δεκαπενταυγουστο Τηνο…Αδημονω…λολ…

  10. Ωωωω…κι εσείς από check-inια θα πάτε κι ας τρώτε πασατέμπο!
    😉

  11. καλά, συγγνώμη, στεκόταν η γυναίκα τόση ώρα όρθια και δεν σηκώθηκες να καθήσει;

    αχ, αυτή η νέα γενιά… καθόλου τρόπους δεν έχει…

  12. Δεν έβλεπα σχέση με τον τίτλο, μέχρι που είπατε για τη λιποθυμία όλων των παρισταμένων… Κλασσικό σημάδι διέλευσης ούφο. Εγγύηση. Τα ρολόγια τα τσεκάρατε, ή θα τη φακελώσουμε την υπόθεση πάλι;

    (Φήμες για πρόσληψη επαγγελματιών διασκεδαστών με ειδικότητα «προθάλαμο ιατρείου», ημιεπιχορηγούμενων από ασφαλιστικές εταιρίες, δεν επιβεβαιώθηκαν)

  13. Το χειρότερο είναι να πετύχεις τέτοιο φρούτο στο λεωφορείο και να κάθεται δίπλα σου.
    Ένα γέρο τον έχω πετύχει 3 φορές στην ίδια γραμμή και ξέρω πλέον πλήρως τα πάντα γι΄αυτόν, που πάει ,τι κάνουν τα παιδιά του,τι συνταξη έχει,τι έφαγε χθές κτλ

  14. Φαντάσου μόνο τι ακούει ο γιατρός τους…

    – Καλημέρα κυρία Κατίνα, πως είστε σήμερα;
    – Τι να σου λέω παιδάκι μου, πριν ένα μήνα στο πανυγύρι του χωριού φύσιξε ένα αγέρι και με πόνεσε το στήθος μου. Ο γαμπρός μου φοβήθηκε πως ήταν η καρδιά μου αλλά η αλάνθαστη μου αστρολόγος μου έχει πει πως δεν θα πεθάνω πριν τα 83 οπότε είπα στον γαμπρό μου «δεν πεθαίνω ακόμα, έχω άλλα πέντε χρόνια». Στραβοκατάπιε αυτός γιατί νόμιζε πως θα μου’τρωγε την περιουσία από τώρα αλλά έχει ακόμα να πληρώνει…

  15. Μα όμως αφού αυτή η κατηγορία στην οποία αναφέρεστε γεννήθηκε ηλικιωμένη – δεν μεγάλωσε καθώς περνούσαν τα χρόνια!

    Ελπίζω να μην έχει δίκιο η εν λόγω κυρία για τη μακροζωία των Υδροχόωνε! Εγώ θα ήθελα να αποσυρθώ νωρίσ!

  16. Μόνο που δε μας είπες τι δουλειά είχες εσύ εκεί με τα παπούδια

  17. Mη μου πεις οτι ήσουν σε δερματολόγο;
    Στη δερματολόγο που πήγα την Τρίτη γίνονται ακόμα πιο φρικιαστικά πράματα.
    Κόσμος εξαερώνεται στα καλά καθούμενα!
    Πήγε μια έγκυοςτουαλέτα και δεν την ξαναείδαμε!
    Ούτε όσοι περίμεναν στο κεφαλόσκαλο την είδαν να περνάει!
    Τα ύστερα του κόσμου…..

  18. Πέρα από τα γελοία στοιχεία της συμπεριφοράς αυτής της γριας,φαντάσου απλά πόση ανάγκη έχει να μιλήσει κάπου, έστω κι αν έχει να πει «βλακείες» και ζαλίζει ή ακόμη και προσβάλλει τους άλλους . Ίσως και να μην είναι η δική της περίπτωση αυτή αλλά ξέρω πολλούς ηλικιωμένους που από τη μοναξιά έχουν σαλτάρει,που δεν έχουν εναν άνθρωπο να μιλήσουν οπότε μιλούν ασταμάτητα και ασυνάρτητα όπου βρούν.

    Η περιγραφή σου πάντως ήταν απίστευτη.Πέθανα στο γέλιο! 🙂

    Διδαχές και συμπεράσματα:
    πασατέμπος=καλός
    ρέγκες ΜΕ αλάτι=καλές
    80άρης άντρας=τσουτσεκάκι ακόμα
    υδροχόοι=μακροζωία

    Μια χαααρα!

  19. Έχω πέσει κι εγώ σε τέτοια σε ΙΚΑ, λεωφορεία, τράπεζες, φούρνους και δε συμμαζεύεται. Απ’ την άλλη όμως κάποιες φορές αναρωτήθηκα μήπως κι εμείς, η γενιά μας έχουμε γίνει λιγάκι ψυχροί, λίγο αντικοινωνικοί. Δεν ξέρω αλλά μερικές φορές σε τέτοιες περιστάσεις προτιμώ κάποιες ανθρώπινες κουβεντούλες – όχι βέβαια λεκτικούς σιδηρόδρομους όπως της ανάρτησης – που κάπως σα να γλυκαίνουν τις άχαρες στιγμές αναμονής, από αδιάφορα βλέμματα πίσω από σκούρα γυαλιά ηλίου…

  20. ΤΕΛΕΙΟ!!! χα χα χα χα
    λατρεύω γέρους, είναι παντού και έχουν άποψη!!
    εμένα μου την είπε τις προάλλες ένας στο σύνταγμα, μεγάλη ιστορία
    ΥΓ. πάντως αυτό με τον πασατέμπο δεν το ήξερα
    ΥΓΓ. αυτό με την έλλειψη χόμπι δεν το είχα σκεφτεί.

  21. Καλησπέρες, καλησπέρες…

    @Βασιλική:
    Φαντάσου, τέτοια παράσταση και δεν πληρώσαμε ούτε εισιτήριο ούτε τίποτα… 😉

    @Άγγελος Σ.:
    Βιβλίο; Υποθέτω εννοείς πολύτομο έργο, γιατί αν μαζέψουμε όλες τις αντίστοιχες σουρρεάλ ιστορίες που έχει ζήσει ο καθένας μας, χρειαζόμαστε περισσότερο χαρτί από την τρέχουσα έκδοση της Μπριτάνικα!

    @Σοφία:
    Όλο και το γυροφέρνω το υπονοούμενο για το mp3 player, αλλά δεν βλέπω να ξεκινάς κάποια διαδικτυακή συλλογή χρημάτων «Να πάρουμε ρε παιδιά ένα iPhone στον Μπαμπάκη, να μην του τα πρήζουν οι θείτσες στις αίθουσες αναμονής, κρίμα είναι, έχει και παιδί» και τέτοια. 😉
    Τρελό χτύπημα κάτω από την ζώνη το οινοποιείο! 🙂
    Α, και το ξενόγλωσσο πιάνει αρκεί να μην πέσεις σε θύμα καταράκτη, που δεν βλέπει τι βιβλίο κρατάς.

    @lifewhispers:
    Άσε, δεν ήταν με ραντεβού αλλά με σειρά προτεταιότητας. Για χαρτοδουλειές δλδ, όχι για αληθινή επίσκεψη.Ευτυχώς τηρούσαν τα νούμερα.

    @Ρενάτα:
    Απολύτως! Μα γιαυτό έχουμε κάνει θεό το e-banking, για να γλυτώνουμε τα κακά συναπαντήματα στα γκισέ!

  22. @mad:
    Εντάξει να μην ξέρεις αυτό με τον πασατέμπο, αλλά να μην ξέρεις και πού γράφεις τα υστερόγραφά σου; Τι σόϊ Υδροχόος είσαι συ; 😉

    @Αλεπού:
    Η αλήθεια είναι ότι αν πάρεις στα σοβαρά το πόσο πεταμένος πάει ο χρόνος μερικών ανθρώπων, αρχίζεις να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως όλοι όσοι έχουν χτυπηθεί από την μοίρα και την μοναξιά διαλέγουν να γίνουνε γραφικοί…

    @JAD:
    Ναι ρε γμτ, και δεν έχω καταφέρει ακόμα να ανεβάσω mp3 στο wp. Ομολογώ δημοσίως την ασχετοσύνη μου, διότι αμαρτία εξομολογημένη κλπ κλπ κλπ.
    Από Τήνο έχω να διηγηθώ τρελό σκηνικό, με αναμονή στο λιμάνι της. Πέτρινα Χρόνια κι έτσι. Άσε. Και παντού γύρω μας αυτές οι κάλτσες ρε παιδί μου, που φτάνουν ακριβώς κάτω από το γόνατο – πού τις πουλάνε αυτές τις κάλτσες, μπορείς να μου πεις;

    @anlu:
    Μπααααα….Δεν τρώω πασατέμπο.
    Μην σου πω ότι ούτε και την ρέγκα την συνηθίζω.
    Το κρασί πάντως έχει συσχετιστεί με καλά πράγματα. Χε χε χε

    @Κροτίδι:
    Είχε καλέ άδειες θέσεις. Απλώς όλοι ακουμπούσαν απάνω τους τις σακούλες με τα βιβλιάριά τους για να φαίνεται ότι η θέση είναι πιασμένη. 😉

  23. @passer by:
    Τα ρολόγια δεν τα τσεκάραμε, αλλά βγαίνοντας είδαμε ένα αντιτορπιλικό του Αμερικάνικου Ναυτικού με έδρα την Φιλαδέλφεια. Λες να γινόταν κανένα πείραμα;

    @Αθεόφοβος:
    Ε, σε τέτοιες περιπτώσες πρέπει να κάνεις τον τουρίστα. Αφού βεβαιωθείς ότι δεν έχει κάνει γκασταρμπάϊτερ ο παπούς, γιατί θα σε τσακίσει με τα κουτσο-γερμανικά που (νομίζει ότι) θυμάται.

    @psychia:
    LOL! Έχεις αρχίσει να μαζεύεις εμπειρίες φαντάζομαι. 😀

    @aaduck:
    Σε κάτι τέτοια πράγματα, ποτέ δεν είναι πολύ νωρίς και ποτέ δεν είναι πολύ αργά.
    Άσχετη απάντηση, το ξέρω, αλλά δεν μου έρχεται κάτι καλύτερο τώρα. Δείξε κατανόηση. 🙂

    @Βερενίκη:
    «Μόνο που δε μας είπες τι δουλειά είχες εσύ εκεί με τα παπούδια»
    Σε προθάλαμο γιατρού ήμουνα. Δεν είχα πάει να αγοράσω λίπασμα για τις γλάστρες μου πάντως. 😉

  24. @Tanila:
    Πήγες σε αυτόν που έχει την διαστασιακή πύλη στο Υπερπέραν συνδεδεμένη με το καζανάκι του; Γουάου, νόμιζα ότι αυτός ο δερματολόγος είναι urban legend! χε χε χε

    @kleine wolke:
    Μου αρέσει η προσέγγισή σου γιατί βγάζει το ζουμί του ποστ. χε χε χε
    Όσο για την ανάγκη του καθενός να επικοινωνήσει, ειδικά καθώς στις μεγάλες ηλικίες πλακώνει η μοναξιά και σε τσακίζει: δέχομαι ότι είναι μια μεγάλη και τρομερή δύναμη. Από την άλλη, δεν είναι όλες οι γιαγιάδες έτσι. Και υπάρχουν άνθρωποι που θα προσπαθήσουν να πιάσουν κουβέντα χωρίς να γίνονται ταυτόχρονα αερολόγοι και γραφικοί.

    @Γεράσιμος:
    Συμφωνώ και είμαι άνθρωπος που πιάνει την κουβέντα σχετικά εύκολα με αγνώστους (πια). Από την άλλη, άλλο να ανταλλάξεις μια – δυο φράσεις κι άλλο να σε πιάσει η γλωσσοδιάρροια μπροστά σε ανυπεράσπιστους και άοπλους πολίτες….

    @Γιωρίκας:
    Να σου πω ρε φίλε ότι ζούσα το σκηνικό και σκεφτόμουνα πως έπρεπε να το ζήσεις να το καταγράψεις εσύ; 🙂
    Αναμένω λεπτομερές ποστ για τον γέρο του Συντάγματος (όπως λέμε ο γέρος του Μωριά ένα πράγμα…)

  25. Έϊ … παιδιά , με το μαλακό …
    Βραχύς γαρ ο βίος και το γήρας εγγύς … Και μη μου πείτε , πως ….»εμείς , όταν θα γεράσουμε … ΔΕΝ θα ξεκουτιάνουμε ούτε δράμι» …. γιατί δεν θα σας πιστέψω .
    Άλλωστε , πάρτε το και από την καλή του πλευρά … Θα προτιμούσατε ουρές με …. καταθλιπτικούς ηλικιωμένους ;…. Καλύτερα δεν είναι τα …. Εξω-terrestial (βλέπε aliens) πλάσματα να σου τα πρήζουν με λίγο γελάκι και σαχλαμάρα , απ’ το να σου τα πρήζουν με μιζέριες ;
    Και κάτι … ακόμα …
    Ξέρετε πόσοι νέοι άνθρωποι , μου τα πρήζουν (τρόπος του λέγειν, τέλος πάντων) στις ουρές και στους προθαλάμους ;
    Και ακόμα (εντάξει το παράκανα … θα σταματήσω … είναι το τελευταίο) : Η Πάνια και οι όμοιοί της , είναι ασχημότερες παρουσίες από τους θλιβερούς γέροντες που κουβαλάει … και ντύνονται και χτενίζονται το ίδιο και χειρότερα γελοία , και ΔΕΝ έχουν και το άλλοθι του Alzheimer ….
    Και …. Όχι … δεν είμαι πολύ γριά , που τα λέω αυτά … Λίγο ….

  26. @silia:
    «Ξέρετε πόσοι νέοι άνθρωποι , μου τα πρήζουν (τρόπος του λέγειν, τέλος πάντων) στις ουρές και στους προθαλάμους ;»
    Δεν έχω τρόπο να το αποδείξω πειραματικά, αλλά είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για τους ίδιους ανθρώπους σε άλλες ηλικίες. Με άλλα λόγια, όποιοι είναι σπαστικοί μικροί, μένουν σπαστικοί και όταν γίνονται μεγάλοι (έστω κι αν ο άνδρας δεν είναι μεγάλος στα ογδόντα….). Απλά, με την ηλικία πέφτουν τα φράγματα που έχουν επιβάλει οι κοινωνικές συναναστροφές και έτσι γίνεται πιο φανερή η sociopath συμπεριφορά.

  27. Μόνο να μη γίνω έτσι όταν γεράσω! Τίποτα άλλο δε θέλω!

  28. Ε, καλά, μου έφτιαξες το κέφι με αυτή την ιστορία… Έχω μεγαλώσει με παππούδες και γιαγιάδες και έχω άπειρα περιστατικά ολοζώντανα στη μνήμη μου. 🙂

  29. A, βλέπω μας βγαίνεις και οικονομικός στις απαιτήσεις…. Προς το παρόν ξεκίνα με ένα ζευγάρι ωτοασπίδες, και βλέπουμε!!! Όσο για το βιβλίο, είτε είναι ξενόγλωσσο είτε ελληνικό, είναι τελείως γιαγιαδοαπωθητικό, μιλάω εκ πείρας (εκτός αν πας και πάρεις καμιά Σύνοψη… εκεί λυπούμαι, αλλά θα σε υιοθετήσουν, και είναι κρίμα, έχεις γυναίκα και μικρό παιδί…)
    ;-D

  30. @QueenElisabeth:
    Πιστεύω ότι η τάση φαίνεται από νωρίς πάντως.
    Από την άλλη, με συμφέρει να το πιστεύω αυτό. 😉

    @Σταυρούλα Σ:
    Να δεις που θα βγούμε και γείτονες… 🙂

    @Σοφία:
    Όχι, όχι Σύνοψη. Ξενόγλωσσο, ναι, εντάξει. Και μάλιστα όχι βιβλίο, αλλά περιοδικό. Και μάλιστα για κρασιά. Εκεί αρχίζεις και τους τρομάζεις λίγο…

  31. @κο Ν.Γαλανόπουλο:
    Έχω σβήσει το σχόλιό σας σε αυτό το ποστ, καθώς και στα υπόλοιπα που είχατε αφήσει σχόλιο. Το περιεχόμενό του δεν ήταν το πρόβλημα, αλλά αν κρίνω από το site που έχετε και το βιογραφικό σας εκεί, σκοπός του σχολιασμού σας είναι η μια νέα θέση εργασίας. Σας εύχομαι ειλικρινά καλή επιτυχία, αλλά το blog μου δεν είναι εδώ για οποιονδήποτε εμπορικό σκοπό. Ελπίζω πως αυτό είναι ξεκάθαρο.

Σχολιάστε

