• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουλίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Τεχνική απορία

Δεν ξέρω τι έχουν κάνει με τα permalinks εκεί στο wordpress, αλλά τα ελληνικά τα έχουν κάνει…λιθουανικά. Κι έχω χάσει το ελληνο-λιθουανικό / λιθουανο-ελληνικό λεξικό μου (το ξέχασα σε ένα ταξίδι στα εξωτικά Σούρμενα, όπου υπάρχει και η μεγαλύτερη λιθουανική παροικία στην Ελλάδα όπως ασφαλώς γνωρίζετε…)

Για να σοβαρευτούμε (λέμε τώρα): έχω πρόβλημα με τις Κατηγορίες μου. Αν είναι στα ελληνικά, όλα τα post που κρέμονται από κάτω είναι αδύνατο να τα δω. Βγάζει μήνυμα «Μάλλον ψάχνετε για κάτι που δεν υπάρχει». Νόμιζα ότι θα μπορούσα να το διορθώσω αλλάζοντας τα permalinks, αλλά διαπίστωσα ότι τα posts έχουν τέτοιο πράγμα (και μπορώ να το αλλάξω), οι categories όχι. Έχει κανείς καμιά ιδεά;

ΥΓ: Προτιμώ να *μην* στείλω μήνυμα στον Matt και την παρέα του. Ο Πάνος είχε γράψει πως η καλύβα του εξαφανίστηκε για δυο – τρεις μέρες λόγω της προσπάθειας επιδιόρθωσης που έγινε. Γκρουμφ….

16 Σχόλια

  1. Και που το πρόβλημα; Αφού εμείς οι Έλληνες μιλάμε τα Λιθουανικά άπταιστα! 😛
    Μήπως να το άφηνες για μετά τις διακοπές; Μήπως έχει πάει και ο Matt διακοπές δηλαδή και χάσουμε το μπούσουλα! Άσε που μπορεί να φτιάξει μόνο του. Υπομονή!

  2. Λοιπόν εγώ αυτό το έλυσα απλά ξαναγράφοντας τα ονόματα των κατηγοριών
    (μη με ρωτήσεις γιατί, πάντως λειτουργεί)
    Και όταν έχω τέτοιους μπελάδες, πάντα κοιτάζω ή ρωτάω στον Λεξίτυπο, συνήθως ξέρει 🙂

  3. Μια λύση είναι τις γράψουμε με λατινικούς χαρακτήρες (greklish ) ή στ΄αγγλικά. 😐

    Αλλά γιατί ρε γμτ να πρέπει να αλλάξουμε εμείς τη γλώσσα μας?

  4. Είναι που οι servers της WordPress μετεγκαταστάθηκαν στα Σούρμενα.

    Το’ξέρω από μέσα- ήμουν στην Ομάδα Έργου

    Αυτή τη στιγμή μαστιγώνω τον developer να γράψει ειδικό κώδικα για σένα.

  5. Υπήρξε ένα πρόβλημα με τα locales. Στείλε ένα mail στο support και θα στο φτιάξουν.

  6. Μόλις μου θυμίσατε έναν από τος 1345 φανταστικομμύρια λόγους για τους οποίους ΔΕΝ μετακόμισα όλο μου το βιός στο W/P.
    Όσο για τα Λιθουανικά, είναι passe, μάθε αζέρικα όπως κάνω κι εγώ, είναι το μέλλον 😉

  7. Ούτε ο Νταλάρας δεν την ψάχνει πια τόση τελειότητα…
    άσε καϋμένε Μπαμπάκι και κάτι για τον Σεπτέμβρη μόλις ξεσφίξουν οι ζέστες!

  8. Τα λιθουανικα ειναι πολυ ευκολα σε περιπτωση που γνωριζεις Ρωσικα.:)

  9. Το είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα. Τους έγραψα, απάντηση δεν πήρα, μετά άλλαξα χώρα, άνοιξα το pc κι όχι στο δικό μου blog, σε κανένα blog της wordpress δεν μπορούσα να μπω. Το είδα ψύχραιμα το θέμα (δηλαδή πανικοβλήθηκα από μέσα μου), πήγα να κοιμηθώ και δυο μέρες μετά δούλευε κανονικά. Και φαίνονται να δουλέουν κι οι κατηγορίες.
    Δεν ήταν ό,τι πιο ευχάριστο, αλλά μοιάζει να έχει δουλέψει.

  10. «Γκρουμφ..»Με ταξιδευεις πολλα αθωα χρονια πισω…Την εποχη που διαβαζα «Μικυ Μαου» οπως το ελεγαν τα παιδακια τοτε..Νομιζω οτι το «γκρουμφ» συνδυασμενο με «ξυνη» εκφραση προσωπου ηταν το σημα κατατεθεν του πιο αγαπητου τσιγκουνη που γνωρισε ποτε ο κοσμος των κομικς…

  11. Καλημέρα,

    Update:
    Ακολούθησα την συμβουλή που έδωσε το Ναττασάκι και εμφανίστηκαν οι κατηγορίες, αλλά και πάλι χωρίς ολόκληρο το σώμα του ποστ. Αν κάνω edit στο post, και συγκεκριμένα στο permalink, λύνεται το πρόβλημα. Υπάρχει λοιπόν λύση, έστω και βραδυφλεγής. Γιατί αυτό σημαίνει ότι αν θέλω να διορθωθεί, πρέπει να αλλάξω ένα – ένα τα permalinks σε (….) 398 post.

    Συμπέρασμα: Γκρουμφ!

    Παίζει φυσικά και η συμβουλή του adamo, απλά έλπιζα να βρω τρόπο να το διορθώσω μόνος μου. 🙂

  12. @Μαρία:
    Η υπομονή (aka λούφα) μου ταιριάζει πάντως, ως μενταλιτέ… 😉

    @νατασσάκι:
    Βλ. ακριβώς προηγούμενο σχόλιο, δούλεψε στις κατηγορίες, δεν δούλεψε όμως στα ποστ.
    Προβλέπεται ένας Αύγουστος αγκαλιά με τον editor.

    @Ρενάτα:
    Ε όχι και greekglish! Μέχρι εκεί δεν πέφτω! 🙂

    @Αντώνης_Χ:
    Άμα δεν καταλαβαίνεις τον πόνο του άλλου γίνεσαι πολύ στριμμένο άντερο, το ξέρεις; 😛

    @adamo:
    Will do, γιατί η εναλλακτική του χεράτου μου φαίνεται τρομακτική.
    Άσε που έχω τώρα την μαγική λέξη (locales) και θα μπορέσω να συννενοηθώ μαζί τους. 🙂

  13. @An-Lu:
    Το Καζακστάν αυτούς τους άχρηστους τους Αζέρους τους έχει για πλάκα. Λέμε τώρα. Avoid αζέρικα. 😛

    @Δημήτρης-Ρ:
    Μα να έχω βρει τέτοιο header και να είναι μπάχαλο το υπόλοιπο μαγαζί; 😉

    @zouri1:
    Αυτό ισχύει. Επίσης ισχύει ότι *δεν* ξέρω Ρώσικα. 🙂

    @QueenElisabeth:
    Περιττό να σου πω ότι η περιγραφή σου ήταν ανατριχιαστικότατη. Θυμάμαι ακόμα (χωρίς ιδιαίτερη νοσταλγία) τις εποχές που κάθε τόσο χανόταν η δυνατότητα σχολιασμού. Έχουν περάσει βέβαια δύο χρόνια και βάλε από τότε, κι είχα ξεχάσει πώς είναι να δυσκολεύεσαι σε κάτι…

    @JAD:
    Συγκινήθηκα τώρα. Κλαμψ! Λυγμ! 😉

  14. Ωραία. Τώρα εξαφανίστηκε το avatar. 😦

    Μπήκε ο Αύγουστος κι έχουμε βαρέσει διάλυση σε κάθε επίπεδο!

  15. ναι, εγώ δεν είχα πρόβλημα με τα permalink των ποστ, γιατί από την αρχή τα έγραφα με λατινικούς χαρακτήρες -με εκνεύριζε εκείνο το μακρινάρι λινκ με τα %&%&%&%&^%^%&*(*&* που εμφάνιζε, και τα διόρθωνα.

    Καλό κουράγιο, Μπαμπάκη και καλό μήνα 🙂

  16. @Νατασσάκι:
    Εγώ ήμουνα κλασσικά ανυπόμονος για να κάτσω να αλλάζω μακρινάρια, ειδικά όταν θυμίζουν βρισιές από κόμικς (%#&***!*^&@!!!!), οπότε μάλλον θα το πληρώσω με υπερωρίες….
    Καλό μήνα και σε σένα, φιλιά! 🙂

Σχολιάστε

