• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Το ποστ των μιουζικαλ
  • a

  • Αύγουστος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

ΟΣΕ: οι καλύτεροι στο διώξιμο πελατών

Ας το πω ευθέως: λατρεύω τα ταξίδια με τραίνο. Μου αρέσει ο ρυθμός τους, τα τοπία τους, ο ήχος του τραίνου, το ότι μπορώ να σηκωθώ να περπατήσω, ο αυθόρμητος τρόπος που οι επιβάτες πιάνουν κουβέντα. Κι επειδή ακριβώς λατρεύω τα ταξίδια με τραίνο, δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να ταξιδέψω ξανά με τραίνα του ΟΣΕ.

Όπως κάθε παντρεμένος, έχω γυναικοχώρι. Το γυναικοχώρι είναι στην Πελοπόννησο, παραθαλάσσιο και σε βολική απόσταση από την Αττική. Πριν δυο εβδομάδες κατέβασα κάτω γυναίκα και παιδί και τους άφησα το αυτοκίνητο. «Να έχεις κι εσύ να πηγαίνεις για μπάνια» της είπα μεγαλόψυχα, «μην ανησυχείς για μένα, θα αντέξω». Στην Αθήνα δεν χρησιμοποιώ αυτοκίνητο, αφού η δουλειά μου είναι στο κέντρο, κι είχα την αφέλεια να πιστεύω ότι μπορώ να μετακινηθώ με τραίνο από και προς το γυναικοχώρι. «Και τι έγινε που θα πρέπει να πηγαίνω με Προαστιακό στο Κιάτο και να αλλάζω συρμό εκεί;» σκεφτόμουνα αιθεροβάμων και αμέριμνος. Λίγες επίπονες διαδρομές αποδείχτηκαν αρκετές για να μου δείξουν το μέγεθος της ανοησίας μου.

Από τότε, σε σύνολο τεσσάρων προσπαθειών μου να ταξιδέψω με τραίνο:

  • Έχω αναρωτηθεί αν τα βαγόνια του Προαστιακού έχουν μελετηθεί για χόμπιτ. Διαφορετικά, δεν εξηγείται το διάστημα ανάμεσα στις αντικριστές θέσεις. Πρέπει να διαπραγματεύεσαι με τον απέναντί σου για το πού θα βάλεις τα γόνατά σου.
  • Έχω διαπιστώσει (με αγωνία) ότι ο Προαστιακός δεν έχει τουαλέτα.
  • Έχω διαπιστώσει επίσης (με εκνευρισμό) ότι ο Προαστιακός ταξιδεύει με όρθιους. Που μένουν όρθιοι για μιάμιση ώρα. Και έχω ταξιδέψει όρθιος γιατί έδωσα την θέση μου σε έναν παππού, καλή του ώρα, που δεν έφταιγε σε τίποτα να πληρώνει τον κρετινισμό του ΟΣΕ.
  • Έχω διαπιστώσει ακόμη (με αρκετή αγανάκτηση) ότι τα δωρεάν εισιτήρια που μοιράζει ο ΟΣΕ στους εργαζόμενούς του είναι πρώτης θέσης και όχι οικονομικής.
  • Έχω φάει καθυστέρηση στο Κιάτο γιατί ο συρμός που θα μας έπαιρνε δεν ήρθε ποτέ.
  • Έχω φάει καθυστέρηση γιατί επιβάτες βαγονιού του Προαστιακού, που ήταν χωρίς κλιματισμό, εξεγέρθηκαν κατά του οδηγού, με όλα όσα αυτό συνεπάγεται.
  • Έχω φάει καθυστέρηση χωρίς να μου δοθεί ποτέ εξήγηση για αυτήν. Γενικά, δεν έχω κάνει δρομολόγιο που να μην καθυστερήσει τουλάχιστον μισή ώρα κάπου.
  • Έχω μπει σε έκτακτο συρμό, ενώ έχω πληρώσει πρώτη θέση, χωρίς κλιματισμό ή αριθμημένες θέσεις, που περνούσε από σημείο που γίνονται έργα (περίπου μετά το Δερβένι) κι έπεφταν μπάζα μέσα στα βαγόνια από τα παράθυρα.
  • Έχω μπει σε συρμό του Προαστιακού που το a/c μας είχε παγώσει και μετά, για να ισοφαρίσουν, το έκλεισαν τελείως.
  • Το καλύτερο; Έχω πάει με καύσωνα στην Σίνα να βγάλω εισιτήριο για να εισπράξω την θρυλική απάντηση «Ααααα, εμείς δεν βγάζουμε για Πελοπόννησο, είναι του Προαστιακού. Πρέπει να πάτε σταθμό Λαρίσης».

Σήμερα όμως ήταν το αποκορύφωμα. Πηγαίνω σταθμό Λαρίσης, βλέπω και τα τρία γκισέ του Προαστιακού/Πελοποννήσου κλειστά. Μια λιτή γραπτή ανακοίνωση άφηνε τους επίδοξους επιβάτες να ενημερωθούν με την ησυχία τους ότι για όλο τον Αύγουστο, την περίοδο δλδ με την μεγαλύτερη κίνηση σε επιβάτες, οι ΟΣΕτζήδες δεν γουστάρουν να πουλάνε εισιτήρια πριν τις 14:00. Τα γκισέ θα ανοίγουν τότε και μόνο τότε και δεν πα να χτυπιέστε κάτω ότι είναι παλαβό, 11 η ώρα, πρωί εργάσιμης να αντικρίζεις κλειστά παράθυρα. Μην γίνομαι παράλογος, έχουν να κάνουν και μπάνια οι άνθρωποι, για εισιτήρια είμαστε τώρα; «Τι να κάνω;» «Πηγαίνετε στην Καρόλου, στα κεντρικά».

Με τρελή ζέστη έξω, ο ιδρώτας να στάζει ήδη, σηκώνομαι και πάω στην Καρόλου. Δύο στα τρία γκισέ ανοιχτά. Το ένα, μόλις ξεφορτώθηκε κάτι ενοχλητικούς τουρίστες που είχε, χωρίς περιττά λόγια (διότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια) κατεβάζει ρολά. Κυριολεκτώ, έχουν ρολά και τα κατεβάζουν. Για να φτάσει η σειρά μου περνάνε ώρες: η υπάλληλος (κλασσική ξινισμένη φάτσα) μιλάει στο τηλέφωνο, ο μπροστινός μου δεν ήξερε τι ακριβώς θέλει, και κάποια στιγμή μας τρώει και την σειρά μια «έξυπνη», που αποδεικνύεται πως είναι κι η ίδια υπάλληλος του ΟΣΕ, και η οποία «μόνο μια συνεννόηση να κάνει» (sic) αλλά αποδείχτηκε πως στην πραγματικότητα ήθελε να αλλάξει το εισιτήριό της. Με τα πολλά φτάνω στο γκισέ βράζοντας.

– Καλημέρα, θέλω για το γυναικοχώρι μου, για Παρασκευή στις…
– Ααααα, εμείς δεν βγάζουμε για Πελοπόννησο, είναι του Προαστιακού. Πρέπει να πάτε σταθμό Λαρίσης.
– Ώπα! Εκεί ήμουνα και είναι κλειστά μέχρι τις δύο. Μου είπαν να έρθω εδώ.
– Στη Σίνα τότε.
– Έχω πάει στη Σίνα και δεν μου έβγαλαν.
– Τι να σας πω, πηγαίνετε μετά τις δύο. (μετάφραση: «Στ’ αρχίδια μου, δε μας αδειάζεις την γωνιά τώρα;»)

Σιχτίρισμα. Μεταβολή. Μαύρη πέτρα πίσω μου καθώς βγαίνω από το κτίριο. Μία ώρα από την στιγμή που έφυγα από το γραφείο, ζητώντας άδεια για να το κάνω αυτό, ήμουνα κάθιδρος, εκνευρισμένος κι άπραγος.

Συνοπτικά, ο ΟΣΕ:

  • Είναι πιο ακριβός από τα ΚΤΕΛ.
  • Είναι πιο αργός από τα ΚΤΕΛ.
  • Έχει οργανώσει τους συρμούς του έτσι που όλα τα πλεονεκτήματα που έχει το τραίνο έναντι του λεωφορείου ακυρώνονται στην πράξη (π.χ. τουαλέτα, δυνατότητα να ξεμουδιάσεις, σίγουρη θέση, κλπ).
  • Αργεί πάντα.
  • Και, τελικά, δεν με αφήνει να βγάλω εισιτήριο για να γίνω πελάτης τους. Με ταλαιπωρεί μάλιστα στην προσπάθειά μου να βγάλω εισιτήριο, δίνοντάς μου άσχετες οδηγίες και κατευθύνσεις, με σχεδόν σαδιστική απόλαυση. Δεν θέλουν πελάτες ρε παιδάκι μου, τι να κάνουμε;

Με άλλα λόγια, με χρεώνει, με αργεί, με ταλαιπωρεί και αρνείται ακόμα και να μου εκδώσει εισιτήριο! Ε, αυτό ήταν, τελείωσε. Το γράφω εδώ για να το θυμάμαι και ο ίδιος. Ομνύω: ποτέ πια ΟΣΕ. Ούτε Προαστιακό ούτε τίποτα. Είναι στελεχωμένοι από ανθρώπους που πιστεύουν ότι τα τραίνα έγιναν για να έχουν αυτοί δουλειά και όχι για να μετακινούν επιβάτες. Κι αν καταφέρω να βρω πού πρέπει να στείλω γράμμα διαμαρτυρίας, θα το κάνω κι αυτό.

Κι αν κατάφεραν τον πλέον καλοπροαίρετο πελάτη τους, εμένα δλδ, να ρίξει μαύρη πέτρα πίσω, δεν είναι παράδοξο το αδιανόητο μέγεθος της οικονομικής ζημιάς του Οργανισμού: μπαίνουν μέσα κάθε χρόνο 700 εκατομμύρια. Αυτά είναι εκατομμύρια ευρώ, όχι δραχμές. Γιατί όταν μιλάμε για λούφα, υπάρχει ευρύτερο Δημόσιο και Δημόσιο. Κι αν ξεπεράσεις και αυτά, στο χωρίς ελπίδα βάθος της αχρηστίλας και της αδιαφορίας υπάρχει ένας και μόνο ένας: ΟΣΕ. Να τον χαιρόμαστε.

Θυμήστε μου να ανοίξω σαμπάνιες όταν με το καλό κλείσει.

Advertisements

37 Σχόλια

  1. Κι εγώ λατρεύω τα ταξίδια με τρένα όταν:
    α) υπάρχουν τουλάχιστον 2 έξτρα συνταξιδεύοντα μπράτσα ανήκοντα σε ψηλό για να κουβαλήσουν την αποσκευή την οποία δεν μπορώ ούτε να ανεβάσω στο τρένο από την σκαλίτσα και βέβαια, ούτε στην σχάρα πάνω από τα καθίσματα,
    β) δεν κάθονται γιαγιάδες στα καθίσματα άμεσης εμβέλειας, γιατί με συμπαθούνε με την μία και μου πιάνουν κουβέντα αναλύοντας όλες τις αρρώστιες που έχουν αυτές και η οικογένειά τους ταΐζοντάς με κουλουράκια,
    γ) δεν φεύγει ξαφνικά το τρένο αφήνοντάς μας στην τουαλέτα του σταθμού παρά τις διαβεβαιώσεις του σταθμάρχη ότι πρόκειται για 20λεπτη στάση και όχι τρίλεπτη,
    δ) το ταξίδι αφορά πλέον κοντινές διαδρομές (Πύργο, Πάτρα, Ολυμπία) όπου το εισητήριο είναι καραξεφτίλα όσον αφορά την τιμή!
    Έχω επίσης να δηλώσω (δεν ξέρω για τον προαστιακό) πως τα χόμπιτ δεν βολεύονται στα καθίσματα του τρένου γιατί
    α) άμα κάτσεις πίσω πίσω, δεν φτάνεις να πατήσεις και δεν έχει πατουρίτσα το μπροστινό κάθισμα και
    β) η καμπύλη που και καλά σκάει στη μέση του μέσου επιβάτη, στα χόμπιτ σκάει ψηλά στην πλάτη με αποτέλεσμα ένα ωραίο λουμπάγκο με το πέρας της διαδρομής!!
    ;-D

  2. Ένα μαύρο χάλι και πραγματικά κρίμα, γιατί το ταξίδι με τρένο είναι από τις πιο ονειρικές εμπειρίες που μπορεί να έχει κανείς. Συμφωνώ και επαυξάνω με το ποστ σου! Αν είναι να σου βγάζουν το λάδι, ΚΤΕΛ και πάλι ΚΤΕΛ!

  3. Μα αν δεν γίνουν όλα αυτά πως θα μπορέσουν να τον πουλήσουν μετά?

  4. αν δεν είχα φριχτές εμπειρίες με τα ΚΤΕΛ, θα μπορούσα να συμωνήσω.

    αλλά έχω πολλές φριχτές εμπειρίες με τα ΚΤΕΛ.

  5. Τούτος ο τόπος πάσχει γενικά, μακάρι να ήταν ένας τομέας μόνο.

  6. Για μένα μία φορά ήταν αρκετή για να διακόψω την σχέση μου με τον προαστιακό (δες σχετικο ποστ).
    Και γω άφησα πριν 10 ημέρες το αυτοκίνητο την πρώτη μέρα στο γυναικοχώρι, αλλά όταν έκανα 2,5 ώρες για μια διαδρομή 1 ώρας και 10 λεπτά με το a/c μου, χωρίς όρθιους και στριμωγμένα γόνατα (και σκέψου ότι είμαι σχετικά κοντός), το ξανασκέφτηκα…

    Και που να ακούσεις και τον μέσο μισθό στον ΟΣΕ…. 57 χιλιαδες ευρώ.

    Αλήθεια γιατί να τον αγοράσει κάποιος? Γιατί δεν τον κλείνουν από επιβατική χρήση και να βάζουν ΚΤΕΛ ή ακόμη και ΤΑΞΙ?

  7. πωπω συγχίστηκα που το διάβασα!

  8. Απολαυστικά ταξίδια με τρένο μόνο στας ευρώπας!

    Παρεπιπτόντως: 97% των υπαλλήλων του ΟΣΕ είναι απόφοιτοι μέσης εκπαίδευσης. [Πηγή: νομίζω ελευθεροτυπία].

    Με τις υγείες μας. Να τον χαιρόμαστε (τον ΟΣΕ)

  9. Ο αρμόδιος υπουργός έχει blog και μάλιστα στα δύο τελευταία του post ασχολείται με τον ΟΣΕ (με «θα» και «να» βέβαια, αλλά τις επόμενες 9 μέρες λέει κάτι θα παρουσιάσει)

    http://khatzidakis.blogspot.com/

    Επάνω του!

  10. Έτσι ήταν λίγο-πολύ κι εδώ στην Βρετανία μέχρι πριν από μια δεκαετία περίπου που ιδιωτικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι και είδαμε άσπρη μέρα (αλλά όχι αμέσως). Να ευχηθώ και στα δικά σας;

  11. κούραση
    δεν θα ξαναμπω στο βλογ σας αν ειναι να παίζετε με τις αντοχές μου

  12. «…Είναι στελεχωμένοι από ανθρώπους που πιστεύουν ότι τα τραίνα έγιναν για να έχουν αυτοί δουλειά και όχι για να μετακινούν επιβάτες…»
    Εγω θα ελεγα οτι,ειναι στελεχωμενοι απο αυτους που αν γινοταν θα ηταν στα σπιτια τους, χωρις να ειναι στη δουλεια και να παιρνουν και υπερωριες….Οτι συμβαινει δλδ..Το «κριμα» δεν ειναι καν παρηγορητικο της καταστασης που μας περιεγραψες.
    Οσο για τις σαμπανιες,υπολογισε και εμενα μεσα..

  13. πολύ ζωντανό post, το προώθησα σε φιλικά πρόσωπα που συνεργάζονται με οσε, ελπίζω να φτάσει εκέι που πρέπει.

    @σοφία: Νομίζω πάντως πως οι βρετανικοί σιδηρόδρομοι είναι παράδειγμα προς αποφυγή, με βάση τα όσα ακούω και τη μοναδική εμπειρία μου σε αυτούς (ακύρωση διαδρομής την ίδια ημέρα, λεωφορείο μία ώρα αργότερα και μετά άλλο τρένο, συνολικά αρχική διαδρομή 1.5 ώρας σε 3.5)

  14. @Sophia:
    Ρε γμτ, είναι με διαφορά ο καλύτερος τρόπος να ταξιδεύεις και μας βγάζουν την εμπειρία σκάρτη. Να δεις που και οι γιαγιάδες που σε ζαλίζουν είναι βαλτές. Μέρος του εξοπλισμού του βαγονιού!

    @Μαρία:
    Εγώ προσπάθησα. Εκείνοι πάλι;

    @Rocean:
    Το γέλιο θα πέσει που θα διαδηλώνουν όταν το πουλάνε και θα ζητάνε την συμπαράσταση των συμπολιτών τους. Γκρουμφ…

    @Κροτίδι:
    Έχεις πάρει πρόσφατα ΟΣΕ; Σου μιλάω για μηχανή μεταφοράς στον χρόνο. Καλώς ήλθατε στο 1956!

    @fog:
    «Τούτος ο τόπος πάσχει γενικά, μακάρι να ήταν ένας τομέας μόνο.»
    Σωστό είναι αυτό, πολύ σωστό. Από την άλλη, αν δεν πω το πόνο μου για την ταλαιπωρία μου κι εδώ μέσα, πού να τον πω;

  15. @Φίλος:
    Παρόμοιες απορίες έχω κι εγώ. Κι αν καταλαβαίνω την ανάγκη διατήρησης κάποιων ζημιογόνων συνδέσεων αεροπλάνων, κυρίως με νησιά, το τραίνο στην Ελλάδα όπως λειτουργεί δεν εξυπηρετεί κανέναν και τίποτα.
    Εκτός από τους εργαζόμενους στον ΟΣΕ that is.

    @Γιωρίκας:
    Προσπάθησα στην αρχή να το γράψω χιουμοριστικά. Αλλά είναι τόσο αλλού η κατάσταση που δεν μου βγήκε.

    @vegasthedog:
    Συμφωνώ για τα περί Ευρώπης.
    Όσο για την κυριαρχία της μέσης εκπαίδευσης, δεν απαιτείται πτυχίο πανεπιστημίου για να εκδώσεις ένα ρημάδι εισιτήριο. Να *θέλεις* να εξυπηρετήσεις τον πελάτη απαιτείται. Γιαυτό έχεις δουλειά, γιατί υπάρχει ο πελάτης κι αν τον διώχνεις – ποιο είναι το προφανές συμπέρασμα εδώ;

    @Σπύρος Ντόβας:
    Ευχαριστώ για το λινκ, καλή ιδέα!
    Στο site του ΟΣΕ δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας, είτε τηλέφωνο είτε e-mail – φυσικά! Υπάρχει μόνο το 1110, που είναι για πληροφορίες δρομολογίων και το λειτουργούν και με out-sourcing οπότε τζάμπα θα ακούσουν τα παράπονα οι άνθρωποι.

    @Σοφία:
    Ευχαριστώ. Η εικόνα που έχω για τους βρετανικούς σιδηρόδρομους είναι από την διετία 1996 – 1998. Ήταν εντυπωσιακά καλύτεροι από τις καλύτερες στιγμές του δικού μας.

  16. @Κ.Κ.Μοίρης:
    «δεν θα ξαναμπω στο βλογ σας αν ειναι να παίζετε με τις αντοχές μου»
    Υπόσχεση; 😛

    @JAD:
    Ωραία, μαζευόμαστε και πολλοί και εκλεκτοί. Θα φροντίσω να ετοιμάσω κάβα.

    @george tziralis:
    Καλά έκανες και το προώθησες. Να πω εδώ πως έχω και «εκ των έσω» εμπειρίες, από την προηγούμενη δουλειά μου. Δυστυχώς επίσης γεμάτες αρνητικά παραδείγματα. Απλά, για λόγους δεοντολογίας, θεώρησα σωστό να αναφερθώ μόνο σε όσα έγιναν τις τελευταίες εβδομάδες, και μάλιστα αφού πια δεν δεσμεύομαι από κάποιου είδους σύμβαση εμπιστευτικότητας.

  17. Τα παθαίνω κάθε μέρα αυτά που γράφεις.Τελευταία γράφουν και άλλοι για τον προαστιακό.
    Ωραίο το post και θα ήθελα να το αναδημοσιεύσω και στο blog :
    επιβάτης προαστιακού

  18. @acaliptos:
    Ελεύθερα, αρκεί να βάλεις τα σχετικά link κλπ.
    Καλά κουράγια με τις καθημερινές επιβιβάσεις!

  19. Πολύ σούπερ τό πόστ σου ρέ μάγκα!

  20. Γεια σας και απο εμενα…!Εγω ενα θα πω…Εδω εχουμε αγανακτησει εμεις με τον Οσε που αγαπαμε τα τρενα και πληρωνουμε 50ευρα και βαλε για να παμε εκδρομες με τρενα που καποιος που δεν εχει την μουρλα μας, νομιζει αμα μας δει μεσα σε αυτα οτι μας πανε για εκτελεση στο Νταχαου!Τι να λεμε τωρα……..Ετσι οπως εχει καταντησει ο Οσε ουτε εμας δεν μας ικανοποιει….Σωστα κ.Μπακιρτζη?:D

  21. Σα να βλέπω τον εαυτό μου. Όλα αυτά τα έχω ζήσει. Και ποιός δεν τα έχει; Η κατάσταση αντί να καλυτερεύει με το χρόνο, χειροτερεύει. Και οι καθυστερήσεις όσο πάνε και μεγαλώνουν…

  22. ε ναι! Ελλάδα το μεγαλείο σου! επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά λοιπόν οτι ο ΟΣΕ βαράει διάλυση! Κουράγιο!

  23. μ’ αρέσει κι εμένα να ταξιδεύω με τρένο! το προτιμώ από το αμάξι κυρίως όταν είναι να οδηγήσω εγώ!!!

    πρόσφατα ταξίδεψα από Στοκχόλμη για Όσλο και το έχω γράψει και στο blog μου….

    λυπάμαι για τις εμπειρίες σας αυτές γιατί εγώ έχω τις αντίθετες!
    συνήθως ταξιδέυω με τρένο και στην Ελλάδα αλλά πάντα περνώ ωραία!
    αθήνα θεσσαλονίκη πάντα με τρένο και τον τελευταίο καιρό που τα απλά τρένα είναι καινούργια (και πολύ πιό φτηνά) το ταξίδι είναι τέλειο!
    θεσσαλονίκη έδεσσα πχ. συνήθως με τρένο ταξιδέυω και όλα πάνε μια χαρά
    θεσσαλονίκη ροδόπολη ή καλοχώρι σερρών σχεδόν πάντα με τρένο και όλα στην ώρα τους όμορφα κι ωράια!

    παλιά υπήρχαν καθυστερήσεις μα όχι τα τελευταία 5-10 χρόνια και το ευχαριστιέμαι κυριολεκτικά να ταξιδέυω με τρένο και να παίρνω τις εμπνεύσεις μου…

    καλό φθινόπωρο σε όλους… από την ήδη φθινοπωριασμένη Στοκχόλμη

  24. Update:
    Έκανα λάθος στην οικονομική σύγκριση. Είχα καιρό να ταξιδέψω με ΚΤΕΛ και είχα άλλες τιμές στο μυαλό μου. Ο ΟΣΕ είναι στην πραγματικότητα φτηνότερος.
    Σε όλα τα άλλα όμως επιμένω. Δυστυχώς. Για όλους εμάς που αγαπάμε το τραίνο, δυστυχώς.

  25. @Βαγγέλακας:
    Μερσί Εβανζέλ! 🙂

    @BasilisG:
    Μα κι εγώ θεωρώ τον εαυτό μου φίλο των τραίνων. Δεν έχω γραφτεί στον σχετικό σύλλογο που υπάρχει, περισσότερο γιατί δεν πρόκειται να προλαβαίνω καμία από τις αρμοδιότητες / εκδρομές του, αλλά δύσκολα θα καταφέρνε ο ΟΣΕ να βρει πελάτη με πιο θετική διάθεση από την δική μου.

    @ZlatkoGR:
    *Και* οι καθυστερήσεις *και* τα ατυχήματα. Πολλά τυχαία, μεμονωμένα περιστατικά μαζί παύουν να είναι μεμονωμένα. Αποτελούν συμπτώματα ασθένειας.

    @Panigirtzou:
    Και είναι πραγματικά κρίμα, γιατί σε όλη την Ευρώπη ο κόσμος προτιμά το τραίνο για ταξίδια μεταξύ πόλεων.

    @simela:
    Μακάρι. Η αλήθεια είναι ότι η γραμμή Αθήνα – Θεσ/νίκη είνα το μπιζουδάκι του Οργανισμού. Βέβαια λες και για Έδεσσα.
    Δεν ξέρω, μακάρι να μην είναι τόσο μαζικό το φαινόμενο όσο το έζησα. Νομίζω ωστόσο ότι π.χ. το αλαλούμ με το πού να βγάλω εισιτήρια που μου προέκυψε δείχνει μια προβληματική νοοτροπία που έχει εγκατασταθεί μέσα στον Οργανισμό.

  26. Χάλια μαύρα ο ΟΣΕ.

    Και σαν μην έφταναν τα χάλια του, κλείνουν πολλοί σταθμοί στην επαρχία (ακόμη και με μεγάλη κίνηση) και απομονώνονται πολλές απομακρυσμένες περιοχές.
    Ένα παράδειγμα Σιμέλα είναι και ο σταθμός της Ροδόπολης…

  27. @GEORGE:
    Διάβαζα πρόσφατα για τον Βόλο, ο οποίος λέει έχει ένα (1) δρομολόγιο την ημέρα σύνδεση με Αθήνα, επειδή δεν παρουσιάζεται κίνηση. Μα με ένα μόνο διαθέσιμο δρομολόγιο, πώς να παρουσιαστεί η κίνηση;
    Το θέμα είμαι λειτουργίας (κυρίως). Και άρα σηκώνει σημαντικές βελτιώσεις. Από κει και πέρα, εξακολουθώ να ελπίζω, αλλά δεν περιμένω ρεαλιστικά κάποια σπουδαία διαφοροποίηση.

  28. Αποσκευές δεν είχατε αγαπητέ? Τυχερός, πολύ τυχερός, μην το συζητάτε καθόλου. Γιατί αν είχατε και καμιά βαλίτσα, θα διαπιστώνατε με πίκρα πως στον Σταθμό Λαρίσης, όπως και στον σταθμό της Θεσσαλονίκης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΣΚΑΛΕΣ, το λέω και συγχίζομαι. Α, στον Σταθμό Λαρίσης υπάρχει ένα (1) ασανσέρ μόνο, που χωράει δύο (2) άτομα με τσάντα χειρός και σε βγάζει και από την απέναντι μεριά της πιάτσας των ταξί. Επίσης, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα πολιτισμένα κράτη του κόσμου, στον Σταθμό Λαρίσης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΦΥΛΑΞΗΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. Στη σχετική ερώτηση η απάντηση που πήρα ήταν «πώς δεν έχει, έχει στον Πειραιά, στο Μοναστηράκι και στην Ομόνοια…»

  29. @m.:
    Ω, το ξέρω αυτό. Είχα μεριμνήσει να ταξιδεύω με τα ελάχιστα δυνατά (δλδ ένα σακίδιο με το λάπτοπ, ένα βιβλίο κι ένα μπουκαλάκι νερό). Είναι τρελό – αν και, για τον Σταθμό Λαρίσης νομίζω ότι την ευθύνη την έχει το Μετρό κι όχι ο ΟΣΕ. Είναι τρελό πάντως, σε όλους τους άλλους σταθμούς υπάρχουν και εκεί ακριβώς που μπορεί να σου τύχει ο ταξιδιώτης, όχι. Τι να πεις…

  30. Θα διαφωνήσω σχεδον σε όλα..

    ταξιδεύω πολυ συχνά μες τρένο, και μακρινες αποστασεις..

    πριν μια βδομάδα πηγα Ξάνθη, 11 ωρες με το τρένο…

    κι όλα ηταν άψογα…

    το μόνο εκνευριστικό είναι αυτό που δεν γραφεις, ότι απαγορεύται το κάπνισμα, αλλά ευτυχώς ακόμα κι εκει κάνουν τα στραβά μάτια, ειδικά αν φοράς σορτσάκι και κοντό μπλουζάκι…

  31. @female:
    Να είσαι σίγουρη ότι θα χαιρόμουνα πολύ να μην έχω ζήσει όσα έγραψα παραπάνω. Είμαι άνθρωπος που αγαπά το τραίνο σαν τρόπο μετακίνησης, οπότε θα προτιμούσα να μην είχε γίνει έτσι όπως το έχω βιώσει. Τόσο το καλύτερο που δεν είναι όλο το δίκτυο στο ίδιο χάλι.
    Όμως: LOL! για το «μόνο εκνευριστικό». Μην ξεχνάς ότι δεν είμαστε όλοι καπνιστές. Άσε που δεν δείχνουμε όλοι ιδιαίτερα καλοί σε σορτσάκι και κοντό μπλουζάκι. χε χε χε 😆

  32. το έχεις δοκιμάσει με φαρδιές ρίγες..?? κόβει..!! χαχαχα

    πάντως αντικειμενικά για μας που είμαστε πάνω από το μέσο όρο στο ύψος, το τραίνο βολεύει περισσοτερο από το λεωφορείο…

    επίσης μπορείς άνετα να κάνεις σεξ, ενώ με το ΚΤΕΛ είναι αδύνατον…

    και φυσικά αν μουδιάσει ο πισινός σου περπατάς στα βαγόνια και κοζάρεις και τα φανταράκια..!!!

    αχ, δεν τα αλλάζω με τπτ τα τραίνα…!!!

  33. Xα χα χα – δεν χρειάζομαι να κόβει, αντίθετα, αλλά υπάρχει έντονο θέμα…αποτρίχωσης! Οπότε, αν σκάσω με κοντό σορτσάκι, οι πιθανότητές μου για το σεξ που λες μειώνονται κατακόρυφα. Επίσης, *και* τα φανταράκια δεν είναι κίνητρο για εμένα. Σκέψου λίγο οικουμενικά επιτέλους! LOL! 😀
    Να ξεκαθαρίσω απλώς ότι το τραίνο (γενικά) το προτιμώ κι εγώ χωρίς συζήτηση. Το τραίνο που λειτουργεί ο ΟΣΕ είναι που θέλω να αποφεύγω. Και μου κακοφαίνεται μάλιστα που έχω φτάσει σε τέτοια απόφαση.

  34. Τς τς τς…

    δε με καταλαβαίνεις καθόλου
    😦

  35. @female:
    Αχ, προσπαθώ όμως, δεν μπορείς να πεις ότι δεν προσπαθώ… 🙂

  36. ΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΕ ΔΙΠΛΗ ΘΕΣΗ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΕΤΡΑΠΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΟΣΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ.ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΓΕΝΕΙΑΣ.ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ ΓΚΙΣΕ ΕΩΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΗΛΙΚΕΙΟ.ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΟΡΥΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΖΗΤΑΝ ΟΣΑ ΤΟΥΣ ΛΕΙΠΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΦΡΙΚΤΟ ΤΡΟΠΟ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.ΑΙΣΧΟΣ

  37. @Διονύσης:
    Δυστυχώς, έχω φτάσει να συμφωνώ. Δεν ξέρω αν είναι όλοι για απόλυση (είμαι γενικά άνθρωπος που αποφεύγει τους απόλυτους κανόνες) αλλά είναι πράγματι απελπιστική η κατάσταση. Δεν ξέρω πραγματικά πώς μπορεί κανείς να το μαζέψει αυτό το χάλι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: