• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Αύγουστος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Σκηνές Σαββατοκύριακου: ο άνδρας ο σωστός

Φτάνει με τα γκρινιάρικα ποστ, καιρός να δικαιώσω το όνομα του blog (ξανά). Με την οικογένεια λοιπόν να κάνει διακοπές κι εμένα να μετράω αντίστροφα τις μέρες για την αυγουστιάτικη άδεια, ευτυχώς υπάρχουν τα Σαββατοκύριακα. Δεν παραπονιέμαι, κι εδώ καλά περνάω και βλέπω κι ένα σωρό φίλους που είχα καιρό να δω, αλλά μου λείπουνε μωρέ. Η βδομάδα λοιπόν κυλά με αναμονή για το Σαββατοκύριακο – και το καλύτερος τρόπος για να κυλά γρήγορα είναι να συγκρατώ στο μυαλό μου σκηνικά κι ατάκες του γιου μου. Φρέσκιας εσοδείας, από το ένα Σαββατοκύριακο στο άλλο. Σε αυτή την ηλικία, οι διάλογοι είναι πια πλήρεις: λεξιλόγιο, σύνταξη, νόημα. Αλλά συχνά – πυκνά παίρνουν μια απροσδόκητη στροφή και οδηγούν τον γονιό σε γέλια και χαμόγελα. Κι επειδή το blog είναι πρώτα απ’ όλα προσωπικό ημερολόγιο, καλά θα κάνω να τις σημειώσω.

Στις σκηνές που ακολουθούν θα ενημερωθείτε για το πώς συμπεριφέρεται ο άνδρας ο σωστός όταν δεν έχει κλείσει ακόμη τα πέντε.

Σκηνή 1: ο άνδρας ο σωστός κρυώνει σε συγκεκριμένη περιοχή όταν μπαίνει στη θάλασσα

– Ααα, δ’οσερή είναι.
– Κρυώνεις;
– Όχι και πολύ, λίγο.
– Εντάξει.
– Μου γα’γαλάει το πουλάκι μου η θάλασσα.
– Χε χε χε
– Ναι, μου το γα’γαλάει. Και λέω στη μαμά μου ότι είναι τυχερή, πολύ τυχερή.
– !!! (σύντομη παύση) ΜΟΥ-Α-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ-ΧΑ!!!

Σκηνή 2: ο άνδρας ο σωστός ξέρει μόνο από μηχανές αυτοκινήτων

Παίζει στη θάλασσα με κοριτσάκι, τρία χρόνια μεγαλύτερή του.

– Μαμάαααααα!!!!! Τι ζώο είμαι;
– Τι ζώο;
– Ναι.
– Ανθρωπάκι. (ελπίζω)
– Όχι, όχι, το άλλο, αυτό με τα γενέθλιά μου.
– Αααααα. Σκορπιός είσαι.
– (γυρνά στο κοριτσάκι). Σκο’πιός. (ξανά στη μαμά) Έχω και δηλητήριο στη νουρά μου;

Σκηνή 3: ο άνδρας ο σωστός γνωρίζει για τα οικονομικά της φαμελιάς

Διάλογος στο τηλέφωνο με την γιαγιά (τη μάνα μου)

– Ξέρεις ότι αύριο ο μπαμπάς θα γυρίσει στην Αθήνα, έτσι; Γιατί πρέπει να πάει στη δουλειά του.
– Ναι, το ξέρω. Γιατί είμαστε φτωχοί.
– !!! Τι εννοείς αγόρι μου;
– Ότι δεν έχουμε λεφτά και πρέπει να πάει στη δουλειά του για να έχουμε.
– Φτωχοί όμως είναι άνθρωποι που δεν έχουν να φάνε.
– Ε, δεν είμαστε και τόσο φτωχοί. Λίγο φτωχοί είμαστε.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται ποτέ να γίνουμε πλούσιοι, με τα μυαλά που κουβαλάμε ως οικογένεια, όλα τα άλλα παίζουνε ως ενδεχόμενα.

Σκηνή 4: ο άνδρας ο σωστός ξέρει να λιώνει τον πατέρα του

– Μπάμπάααα;
– Μμμ;
– Να σου πω κάτι;
– Ναι αγόρι μου. Σε ακούω.
– Ξέρεις, εγώ, όταν λείπεις, είμαι στεναχωρημένος.
– (γκλουπ). Κι εγώ αγόρι μου, αλλά να μην μου στεναχωριέσαι. Να σκέφτεσαι ότι σε λίγες μόνο μέρες θα είμαι πάλι εδώ.
– Το ξέρω αυτό. Αλλά και πάλι είμαι λίγο στεναχωρημένος.

Βούτυρο. Άμα σας λέω βούτυρο, βούτυρο, και μάλιστα λιωμένο. Αχχχχχ…..

Ε, πώς να μην βιάζομαι να γυρίσω πάλι κοντά τους, με τέτοια κίνητρα που έχω; Πώς; 🙂

21 Σχόλια

  1. καλά
    όταν πάει δεκάξη, θυμήστε μου να σας δώσω σημειώσεις για να μη πάτε αδιάβαστος

  2. χε χε χε… σούπερ ο μικρός, αλλά εγώ παραταύτα επιμένω να θέλω κορίτσι…!

  3. Μ’ έπεισες!Θέλω να κάνω παιδιά!

  4. Η ανηψούδα στα 2 της μας λέει για το «όμοφο πίτι, όμοφο (λ)ου(λ)’ούδι, όμοφη μαμά» και μου κάνει εντύπωση που έμαθε απ΄ ‘οξω να ξεχωρίζει τα γένη 😛 Προσεύχομαι στον μεγάλο να μας προσφέρει παρόμοιες σκηνές στα 5 της. Να τον χαίρεστε τον θεούλη σας. =D

  5. XAXAXA, σε καταλαβαίνω απόλυτα:
    Ανιψιός: Εγώ θεία, όταν μεγαλώσω θα σε παντρευτώ.
    Θεία: Δεν μπορείς να με παντρευτείς γιατί είμαι ήδη θεία σου, και είμαστε στην ίδια οικογένεια!
    Ανιψιός: Εντάξει, δεν θα σε παντρευτώ, αλλά θέλω να είσαι για πάντα στη ζωή μου απλώς!
    (Εσύ βούτυρο, εγώ τάρτα σοκολάτα…)
    ;-D

  6. Αχ, να τον χαίρεστε…Τι όμορφα! 🙂

  7. Καλησπέρα,

    @Αθήναιος:
    ???
    🙂

    @Κ.Κ.Μοίρης:
    Μεταξύ μας, αλλά σκέφτομα να σηκωθώ να φύγω από το σπίτι μόλις μπει στην εφηβεία…

    @Γιωρίκας:
    Να σου απαντήσω με ένα κλασσικό όσο και αξεπέραστο κλισέ; «Γερό νά ‘ναι και ό,τι νά ‘ναι!»
    Πώς πάει το κορίτσι σου, φουσκώνει, φουσκώνει; 🙂

    @linguafranca:
    Επιτέλους! Έλεγα ότι δεν θα το παραδεχόσουν ποτέ!

    @whatshername:
    Σ’ ευχαριστούμε, να είσαι καλά. Και να είναι και τα παιδιά του κόσμου καλύτερα! 🙂

  8. @Sophia:
    Ο δικός μου είναι χίπης.
    – Μαμά, θέλεις όταν μεγαλώσω να παντρευτούμε;
    – Μα αγάπη μου είμαι παντρεμένη με τον μπαμπά.
    – Δεν πειράζει. Θα παντρευτούμε όλοι μαζί.
    😀
    Σε αφήνουν με ένα τρελό χαμόγελο πάντως τα άτιμα.

    @Σταυρούλα:
    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε πολύ!

  9. Μην ανησυχείς: Θα μπει στην εφηβεία και θα βγει. Και τα πράγματα καταλαγιάζουν.

    Εγώ άλλη απορία έχω: Όταν θα διαβάσει όλα αυτά τα σημειώματα του (χαζο)μπαμπά του, πώς θα αντιδράσει;

    (Προβλέπω πατέρα και γιο να κλαίνε αγκαλιασμένοι…)

  10. @fvasileiou:
    Στην πραγματικότητα δεν ανησυχώ. Άλλωστε, αν δεν μου σπάσει τα νεύρα ως έφηβος, κάτι δεν θα πηγαίνει σωστά στην ανάπτυξή του. 🙂
    Έχουν μαζευτεί κι αρκετά σημειώματα, δυόμιση χρόνια τώρα. Αν και ακόμα είναι μακροπρόθεσμη απορία φαντάζομαι…

  11. Τίποτα σπουδαίο. Να μην ξεχάσω να τσεκάρω το σπιράλ πριν να φύγω για τα νησιά… 😀

  12. @Αθήναιος:
    Σκουφάκι, σκουφάκι. Σέρνονται και παλιο-αρρώστειες! (φτου-φτου-φτου και μακριά από μας!)
    Προβλέπονται νησιά τελικώς; Καλό νέο αυτό! 🙂

  13. πολύ ωραίο ποστ 🙂 πολύ καλά θα κάνεις να σηκωθείς να φύγεις όταν μπει στην εφηβεία, τώρα είναι που σε χρειάζεται αφενός και αφετέρου τώρα είναι που έχουν πλάκα 🙂

  14. Συγγενής δίνει 20ευρο χαρτζιλίκι σε πεντάχρονο. Αντίδραση του μικρού:
    -Αυτό είναι σκισμένο, θέλω ένα άλλο.

  15. Καλά μιλάμε…κρέμα μπεσαμέλ οι στιχομυθίες 😉

  16. @null:
    Θα την πάρω στα σοβαρά την συμβουλή σου (λέμε τώρα, χε χε χε….) Ευχαριστώ!!! 🙂

    @passer by:
    LOL! Φοβερός!
    Επίσης, αντίστοιχη ατάκα:
    – Δεν θέλω από αυτά, θέλω από τα άλλα, τα κανονικά λεφτά (εννοώντας τα κέρματα)
    Πώς τον βρίσκεις;

    @Γοργονίτσα:
    Άλλο να στα γράφω, άλλο να τα ζεις λέμε…

  17. Δύο αδέλφια μόλις χαρτζηλικώθηκαν από τον παππού με χαρτονομίσματα. Ο μικρός τεσσάρων, ο μεγάλος εφτά. Πάνω στο παιχνίδι ο μεγάλος βγάζει κάτι κέρματα από το προηγούμενο χαρτζηλίκωμα και τα πετάει εμφατικά δίπλα στο μικρό, κάνοντας ότι παίζει. Με τα πολλά τραβάει την προσοχή του μικρού, ο οποίος έκπληκτος βλέπει τον αδελφό του να πετάει τα κέρματα πάνω σε κάτι πέτρες και τον ρωτάει:
    «Τι κάνεις;»
    «Παίζω.»
    «Να παίξω και εγώ;»
    «Δε γίνεται. Τα δικά σου δεν είναι καλά, ενώ αυτά βλέπεις τι καλά που είναι; Εκτός και αν θέλεις να ανταλλάξουμε μερικά.» 😀

  18. σλιουρρρπππππππ!!!!

  19. Απίστευτο το αντράκι σου! Τυχερέέέέ!

    Πάντα τέτοια υπέροχα! 😉

  20. @vegasthedog:
    χε χε χε, τρελή στιχομυθία!
    Τελικά, ο μικρός Νικόλας του Γκοσινύ είναι πολύ ρεαλιστικό ανάγνωσμα, έτσι; 🙂

    @Κροτ:
    Σιγά καλέ, μας σάλιωσες!

    @Ρενάτα:
    Ευχαριστούμε, ευχαριστούμε, και το αντράκι μας ευχαριστεί ομοίως! 🙂

Σχολιάστε

