• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Αύγουστος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Eighties

Δεν θα ισχυριστώ ότι είναι πρωτότυπη η σκέψη, όμως οι διαφημίσεις λειτουργούν ως καθρέφτης των εκάστοτε (επίκαιρων) θέλω της κοινωνίας. Με άλλα λόγια, εντοπίζουν τις επιθυμίες / προσδοκίες του (κατάλληλου τμήματος του) καταναλωτικού κοινού και «επενδύουν» σε αυτές. Αν λοιπόν αποφασίσει κάποιος να δει μια στιγμή της κοινωνίας, σαν να μπήκε σε μηχανή του χρόνου, να την δει σε κάθε επίπεδο (αισθητικό, καλλιτεχνικό, οικονομικό, κλπ) αρκεί να δει τις επιτυχημένες διαφημίσεις της αντίστοιχης στιγμής. Καλά ως εδώ;

ΟΚ, τέρμα οι αμπελοφιλοσοφίες για σήμερα – καλώς ήλθατε στα eighties! 🙂

Καλό ΣΚ σε όλους!!!

12 Σχόλια

  1. Χμ.. είναι τυχαίο το γεγονός ότι όλες εστιάζουν στο φαγητό?? (Χιχιχιχι)
    ;-D

  2. Πω πω, χρονομηχανή πραγματικά.
    Πόσο οικεία και ταυτόχρονα πόσο μακριά μου φαίνεται εκείνη η εποχή.

  3. ΑΑΑχχχχχ!!! Η διαφήμιση με τα δρακουλίνιααααααααα!!

    Είναι συγκινητικό το ότι αυτές οι διαφημίσεις στόχευαν σε παιδάκια σαν εμένα.

    Μόνο από τις διαφημίσεις μπορείς να δεις πόσο πιο ανέμελα ήταν τα δικά μου παιδικά χρόνια σε σύγκριση με τις τωρινές (διαφημίσεις – χάλια σύνταξη το ξέρω, μα νυστάζω πολύ).

  4. Μμμμμμμ! Η απόλυτη χρονομηχανή μιλάμε !

  5. Καλημέρα,

    @Σοφία:
    Μήπως μερικές – μερικές εδώ μέσα εστιάζουν στο φαγητό;
    χο χο χο χο χο

    @fog:
    Ανοιγοκλείσαμε τα μάτια μας και περάσαν είκοσι χρόνια, έτσι;

    @psychia:
    Τα οποία δρακουλίνια από τότε μου φαινόντουσαν αηδιαστικά… 🙂
    Καλή ξεκούραση! (για τη νύστα λέω)

    @An-Lu:
    Επ! Κλέβεις σχόλια άλλων! 😛

  6. Τι? Ποιός? Εγώ??? Χμφφ… Έχασα την μπουκίτσα μου!!!! (Το μαστίγιο, το μαστίγιο!!)
    ;-D

  7. Στη λίμνη! Στη λίμνη με πέτρα στα πόδια! 😀

  8. Τσέλω βακουλίνια 😉

  9. αυτό το κοριτσάκι με τα κοτσίδια στα δρακουλίνια είναι ίδια εγώ στα πέντε μου!

    (ούτε εμένα μου άρεσαν τα δρακουλίνια, και σκέψου πως εγω τότε ήμουν παιδάκι -όχι σαν εσένα!!! ενώ τα φουντούνια ήταν τέέέέλεια!!!).

  10. και να σκεφτείς ότι το μπάτζετ για κάθε μία από αυτές είναι ίσο με το ετήσιο μπάτζετ της κατηγορίας τρόφιμα στις μέρες μας….

    τι σχέση έχει τώρα αυτό με το ποστ;

    καμία, ήθελα να πω τον μπόνομου/μγιαμαλακία

  11. @anlu:
    Είδες πόσο «πουλάει» η Κρότκαγια; Ή τουλάχιστον, πόσο πουλούσε στα νειάτα της; 😉

    @Κροτ:
    Έχεις παίξει (και εσύ) στην τηλεόραση και μας το έκρυβες;
    Ε, ναι, από τα δύο σαφώς καλύτερα τα Φουντούνια!

    @Πρόβατο:
    Για αυτό ο Αρναούτογλου διαφημίζει απορρυπαντικό και όχι γιαούρτι; 😉
    Να περνάς, να περνάς ακόμα και για να λες τον μπόνοσου/μγιαμαλακία. χε χε χε

Σχολιάστε

