Μπροστά στον καθρέφτη

– Τι θα γίνει με το blog; Θα γράψεις τίποτα;
– Έγραψα αυτές τις μέρες. Δύο ποστ.
– Και;
– Τι και. Δεν τα ανέβασα.
– Γιατί;
– Το ένα ήταν πολύ δηκτικό για τους σημερινούς εργοδότες μου. Πραγματικά άγριο. Το διάβασα, το ξαναδιάβασα. Το φοβήθηκα λίγο. Εντωμεταξύ, δεν είναι δύσκολο να βρει κάποιος ποιος είμαι στα αλήθεια. Κι εγώ είμαι πολύ κότα για τέτοια.
– Κότα, ε; Θα σου γράφουν πάλι τίποτα στα σχόλια για τον πολυμετοχικό.
– Θα αντέξω. Θα τους πω για την Ανόρθωση.
– Το άλλο ποστ;
– Στο άλλο γκρίνιαζα για όσους γκρινιάζουν. Είχα και παραδείγματα. Ξέρω κόσμο που θα το διάβαζε και θα το καταλάβαινε στραβά, κόσμο που με νοιάζει και που μ’ ενδιαφέρει. Ούτε αυτό θέλω να ανεβάσω.
– Κότα!
– Μην το ξηλώνεις τώρα.
– Γράψε για το άλλο τότε.
– Ποιο;
– Έλα, ξέρεις ποιο.
– ….
– Αυτό το «μακάρι» που σου πέταξε ο πιτσιρικάς την Κυριακή. Αυτό. Για να το θυμάσαι.
– Δεν μπορώ να το ξεχάσω αυτό. Πονάει.
– Αυτό γράψε.
– Σου λέω όχι. Πονάει. Όποιοι θέλω να το διαβάσουν, θα το μάθουν στην ώρα του ή θα το καταλάβουν έτσι κι αλλιώς. Κι όποιοι δεν θέλω να το διαβάσουν, ε, δεν χρειάζεται να καταλάβουν. Έτσι κι αλλιώς.
– Θα μας τρελάνεις ρε φίλε; Τι το έχεις το blog; Δεν είναι για να γράφεις ό,τι σου έρχεται;
– Ναι, αλλά αυτό γίνεται όλο και πιο δύσκολο.
– Γιατί;
– Γιατί στην αρχή ήμουνα μια περσόνα. Τώρα έχω γίνει άνθρωπος.
– Με άλλα λόγια, όσο μπορούσες να ουρλιάζεις ανώνυμα, σε βόλευε περισσότερο. Σιγά πόσοι σε διαβάζουν δηλαδή.
– Δεν είναι το πόσοι, είναι το ποιοι. Δεν μέτραγα και ποιους μπορεί να πειράξω. Τώρα, μπορεί η αφορμή ενός ποστ να το διαβάσει. Κι αυτό δεν είναι πάντα απλό.
– Γράψε τότε για meta-blogging. Γράψε πόσο πιο δύσκολο γίνεται το blogging όσο περνά ο καιρός και γίνεσαι πιο συγκεκριμένος, ποστ μετά από ποστ.
– Τι νομίζεις ότι κάνω; Αυτό κάνω, εδώ και 305 λέξεις.
– Μμμμμ….. Εξυπνάδες. Πάντα καλός στις εξυπνάδες.
– Ευχαριστώ.
– Τι ευχαριστείς ρε κακομοίρη, ο ίδιος το λες στον εαυτό σου.
– Τέλος πάντων.
– Καλά, ανέβασε αυτό.
– Αυτό θα κάνω.
– Αλλά σε προειδοποιώ!
– Τι;
– Αν συνεχίσεις να κάνεις meta-blogging με τον εαυτό σου, θα τυφλωθείς! Στο λέω, να κανονίσεις την πορεία σου.
– Ε, άει παράτα με. Δεν είσαι άνθρωπος εσύ!
– Δεν είμαι άνθρωπος εγώ, εννοώ.
– Ναι, αυτό, εντάξει. Ουστ τώρα. Ουστ!

κλικ -> publish

21 Σχόλια

  1. Χα, χα! Meta- blogging ε; Κάποιον που θυμίζεις 😉

  2. μου θυμίζεις ήθελα να πω.

  3. ΦΙλαράκι, σου συνιστώ να του τα κόψεις αυτά του εαυτού σου.
    Εγω από την ώρα που τα βρήκαμε, σπίτι του και σπίτι μου, λύσαμε τα προβλήματά μας:))

  4. Πειράζει να αντιγράψω ακριβώς το post σου?????? Καλησπέρα!

  5. ποιον κοροιδευεις.
    μπορεις να εισαι δεικτικος με τους εργοδοτες σου, χωρις να παρουν χαμπαρι. μπορεις να γραψεις μια ιστορια. μπορεις να γενικευσεις, να βγαλεις ενα διδαγμα. να το διαβασουν και οι ιδιοι και να γελανε με τα μουτρα τους.

    το χεις

    σεπτεμβρης μπηκε. στρωσου. εχουμε δουλεια😀

  6. Aαααχχχχ….η σαπρίλα του Σεπτεμβρίου……

  7. «Γράψε πόσο πιο δύσκολο γίνεται το blogging όσο περνά ο καιρός και γίνεσαι πιο συγκεκριμένος, ποστ μετά από ποστ»

    bull’s eye dude!

  8. Μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου. Είστε ίδιοι.

    Καλησπέρα

  9. Ωραίο ποστ!

    Μετά τιμής
    Η Αφορμή ενός Ποστ.

    (Συγνώμη για το φιλολογικό σχόλιο αλλά το «δεικτικός»αν και αδόκιμο , θα μπορούσε να σημαίνει «αυτός που δείχνει».Όπως θά ΄λεγε κι ο Γούγλης:μήπως εννοείτε «δηκτικός»-που δαγκώνει,ενοχλεί-; ).

  10. Βρε τι τραβάμε κι εμείς οι μπλόγκερ… Μετα-μπλογκάρουμε ως και τον εαυτό μας…😉

    Καλή συνέχεια, αδερφέ.

  11. Επίσης μπορείς να γράφεις ότι σου καπνίσει χωρίς να το πολυσκέφτεσαι… Στην συνέχεια θα σε βρίζουν διάφοροι, ανώνυμοι και επώνυμοι, και μπορεί να χάσεις και καμιά δουλειά.. (Το ξέρω, το έχω πάθει…) Όμως στο τέλος θα νοιώθεις ανάλαφρος σαν το πουλάκι… Και θα έχεις γλυτώσει και ένα σκασμό λεφτά σε ψυχοθεραπείες ή γιατρούς γενικώς….🙂

  12. Πολύ Michael Ende διαβάζεις εσύ, αν μας πεις ότι κάνεις και παρέα με την Αλίκη και τον Κούνελο…
    ;-D

  13. περσονα συνεχιζεις να εισαι,αλλωστε ειμαστε ολοι, απλα με ανθρωπινες προεκτασεις,βρε μπαμπακη…
    την καλησπέρα μου..

  14. Χα! Κάτι καινούριο μας είπες τώρα….
    Εγώ ούτ’αυτή την αρχική περίοδο δεν είχα, βλέπεις πολλοί γνωστοί μου γίναν μπλόγκερ πριν από μένα και όταν το άνοιξα το ρημάδι αναγκάστηκα, λόγω κουλοσύνης, να ζητήσω βοήθεια από 2 άτομα.
    Ε, αυτό ήταν.

  15. @Αλεπού:
    Ξέρεις τι λένε, η μίμηση είναι η καλύτερη μορφή κολακείας.😉

    @masterpcm:
    Θυμάμαι ένα τεύχος του Ιζνογκούντ τώρα, που έχει κλωνοποιηθεί και μιλά με τον εαυτό του διαρκώς σε πρώτο πρόσωπο. «Μα είμαι με τα καλά μου;», «Τι είναι αυτά που μου λέω;» «ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ!» και τέτοια. Τρελό γέλιο.🙂

    @KV:
    Κάνε δουλειά σου. Καλημέρα.

    @fight back:
    «ποιον κοροιδευεις.»
    Τον εαυτό μου, δεν φάνηκε;😉
    Πάντως, έχεις δίκιο. Είναι Σεπτέμβρης, τέρμα η σπαρίλα. Χέρια στο πληκτρολόγιο και βουρ!

    @An-Lu:
    Δεν λες τίποτα…
    ΥΓ: Βαλίτσες έτοιμες btw;

  16. @pascal:
    Αχ, εσύ και τα μπαλόνια σου, αχ…

    @island:
    Αν δεν τον κοροϊδέψω εγώ, ποιος θα τον κοροϊδέψει; Ο ένας και ο άλλος; Ή και οι δύο ταυτοχρόνως;🙂
    Καλημέρα!

    @Σελιτσανος:
    χα χα χα – σωστή η ορθογραφική παρέμβαση, ω Αφορμή!

    @Πάνος:
    Να είσαι καλά Πάνο μου. Καλή συνέχεια σε όλους μας.

    @fevis:
    Αν φτάνεις να μου το συστήνεις κι εσύ, με όσα σου έχουν σκάσει, τότε σίγουρα αξίζει τον κόπο. Φιλια κι ευχές – καθυστέρησα να αφήσω σχόλιο στο μαγαζί σου και φτου μου!🙂

  17. @lifewhispers:
    Σωστό κι αυτό. Once a persona, always a persona. Καλημέρα κι από μένα.

    @Tanila:
    Ε, δεν πάει άλλο τότε. Θα αρχίσουμε να αφήνουμε ανώνυμα σχόλια στα ίδια μας τα blog. Είναι η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ!

  18. Μια περίοδο σκεφτόμουν ν’ανοίξω ένα δεύτερο, να μην πω σε ψυχή ζώσα ότι είναι δικό μου και να γράφω με το όνομα Βαγγέλης…

  19. χαχα, μ’αρεσε :)))

  20. @Βαγγέλης:
    Έλα, σταμάτα πια να υπογράφεις ως Τανίλα. Μεταξύ μας ειλικρίνεια τουλάχιστον.😉

    @Κροτίδι:
    …ναι;…
    Αν και νομίζω πως συνεννοηθήκαμε ήδη…

    @Φάβα:
    Μερσί.🙂

Σχολιάστε

