• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Οκτώβριος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Τρίπλες

Τσαγκαροδευτεριάτικο πρωινό  σήμερα, στον οικογενειακό καναπέ. Καφές σκέτος (black) για τους μεγάλους, γάλα σκέτο (white) για το μικρό. Πιτζαμάκια, πατουσάκια για γαργάλημα, νυσταλέα φατσούλα. Ως κι ο αέρας είναι βαρύς από το άρωμα της μουργέλας.

– Μαμά, σήμερα έχω σχολείο;
– Ναι αγάπη μου, σήμερα είναι Δευτέρα.
– Αααα, αδικία, δεν θέλω να πάω σχολείο! (θρήνος που συνοδεύεται από βουτιές στα μαξιλάρια του καναπέ)
– Είναι Δευτέρα χαρά μου, και σήμερα πάμε στις δουλειές μας και στο σχολείο μας.
– Όμωςςςς, εμένα εχθές με πονούσε το αυτί μου.
– Πολύ;
– Όχι πολύ, λίγο. Να, τόσο. Βλέπεις;
– Τώρα όμως δεν σε πονάει, σωστά; Οπότε θα πας σχολείο.
– (εκνευρισμένη σιωπή)
– (ο σατανικός γονιός ανεβάζει το στοίχημα) Και μάλιστα, αφού σε πονούσε, μήπως πρέπει να πούμε στις δασκάλες να μην τρέχεις στο διάλειμμα με τα άλλα παιδάκια;
– (μικρή παύση – ύφος «Πλάκα μου κάνεις;») Αφού δεν με πονούσαν τα πόδια μου! Το αυτί μου με πονούσε. Άμα με πονούσαν τα πόδια μου να πείτε στις δασκάλες να μην τρέξω!!!

Όχι, θα καταφέρναμε να τριπλάρουμε εμείς τον μάστορα! Σας γελάσανε! Χα χα χα! 🙂

Καλή βδομάδα και μην μπερδεύετε τα αυτιά με τα πόδια σας.

22 Σχόλια

  1. χαχαχαχα :)))) Ωραίοςςςςς! 😀
    Όχι που θα του τη βγαίνατε με κόκκινο… 😛
    Φιλιά και καλημλερα!

  2. Αυτό το αλεπουδάκι είναι σίγουρα 101, χαχα
    (δώστου από 2 φιλιά)
    😉

  3. Άπαιχτος ο πιτσιρικάς! Μάστορας στις κατεργαριές 😉

  4. @Μαρία:
    Μείναμε και οι δυο με ύφος «Πού πηγαίναμε οι Καραμήτροι;» χε χε χε
    Φιλιά κι από μένα!

    @Καλτσόβρακο:
    Πολύ ευχαρίστως – αλλά καιρός είναι να κανονίσουμε να του τα δώσεις εσύ ρε! 🙂

    @Αλεπού:
    Μιλ μερσί – έχουμε μπλέξει, δεν βάζουμε υπογραφή πουθενά μέσα στο σπίτι, καταλαβαίνεις! 😉

  5. Από το στόμα μου την πήρε την ατάκα ο σύγγαβρος Καλτσόβρακος…
    Το αλεπουδάκι 101!
    🙂

  6. Μας πουλάνε και μας αγοράζουν με ότι τιμή τους κάνει κέφι και όποτε γουστάρουν, το δικό σας δεν μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση:-)

    Με την καλημέρα μου

  7. Καλημερα και καλη εβδομαδα!και διαβασα κι εγω δευτεριατικο στονκαναπε, καιλεω τι γινεται εχετε οικογενειακως ρεπο ;;;;;
    αλλα μετα καταλαβα οτι ηταν πολυυυυ πρωι σημερα!LOL

  8. «Όμωςς…»
    Όταν φτάνει εκεί, ξέρεις ότι κάτι μαστορεύει. 😉

    Να σας ζήσει ο κατεργαράκος. Κι από μένα 2 δαγκωματιές στα μαγουλάκια. 😀

  9. Μισό λεπτό να τρέξω γιατί δεν σε άκουσα καλά!!
    ;-D

  10. ετοιμόλογος ο κερατάς 🙂

  11. το θέμα είναι πώς καταφέρνετε και μπερδεύετε τον οικογενειακό καναπέ με καφέ και πρωινό Δευτέρας..

    (άλλη φορά να μην αντιμιλάτε)

  12. Μα δίκιο έχει το παιδί… Εκτός και αν είναι ο Dambo το ελεφαντάκι και τρέχει με τα αυτιά σε πλήρη διάσταση….:-)

  13. Και μιας και μιλάμε για παιδιά … δεν ξέρω αν παίζει ρόλο το φύλο του παιδιού αλλα η δική μου η «Λάρα»… θα μπορούσε να ανεβάσει επι τούτου πυρετό για να μην πάει σχολείο…
    θύλη γαρ το σπλάχνο μου 🙂
    Μια όμορφη εβδόμαδα σ ε όλους μας:-)

    ΜeLTeMi

  14. Σούπερ ο μικρός!!!!
    2 τσιμπιές στις μαγούλες από μένα 😉

  15. Στο φούρνο, ΛΕΜΕ.

  16. @ΑΦΜ:
    Να πάρεις τον φίλο σου και να περάσετε έξω. Που πάτε να μου το κάνατε κόκκινο το μαγαζί! 😆

    @MASTERPCM:
    Και πώς αλλιώς θα μπορούσε να είναι άλλωστε; Καλημέρα κι από μένα.

    @lifewhispers:
    χα χα χα – μακάρι να ήταν ρεπό, απλά ήταν πρωινή προσπάθεια να ξυπνήσουμε. Το πρωινό είναι ελλειπτικό (κακώς, αλλά οι άντρες του σπιτιού δεν πεινάνε όταν ξυπνάνε) και βλέπουμε λίγο Λυριτζή – Οικονόμου μέχρι να σηκωθούν τα βλέφαρα. Αλλιώς, σιγά μην είμασταν στον καναπέ: στο κρεβάτι και μόνο εκεί!

    @Ρενάτα:
    Αυτό το παρατεταμένο τελικό σίγμα μου έχει σημαδέψει την ζωή… 😀

    @Σοφία:
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ – Είσαι θεά, τελείωσε! 🙂

  17. @Γιωρίκας:
    Μερσί – και στα δικά σας! 😉

    @Κ.Κ.Μοίρης:
    Εύκολο το έχεις; (να μην αντιμιλάς εννοώ)

    @fevis:
    Ξέρω που ήσουνα εχθές το πρωί. Αυτό σου λέω μόνο. Τα υπόλοιπα, οδηγίες και τα τοιαύτα, θα τα λάβεις με φάκελο. 😉

    @ΜeLTeMi:
    Καλώς ήλθες και να την χαίρεσαι, την…επιλεκτικά ασθενική σου. 😉

    @anlu:
    Πάνω από τις δαγκωνιές της Ρενάτας ή κάτω; 🙂

  18. @Αθηναίος:
    Ναι, αλλά στα γενέθλιά του. Όχι τώρα στα καλά καθούμενα. 🙂

  19. …το γλυκύτερο ξεκίνημα για μια καλή εβδομάδα!!

    Φιλιά*

  20. @Εύη:
    Φιλιά βρε – προγραμματίζεις καμιά κάθοδο; Την προηγούμενη φορά ίσα που προλάβαμε να πούμε καλησπέρα!

  21. σιγά μη μπορούμε να τα βάλουμε με τα πιτσιρίκια!
    το ανήψι μου παίζει με το φαϊ του και του λέει η μαμά του:
    -σταμάτα να παίζεις με το φαϊ σου και φάτο!
    και το ανήψι :
    -μαμά, εσύ σταμάτα. Εσύ δε λές να μη μιλάμε όταν τρώμε?

  22. @Σακαφιόρα:
    Σημερινός διάλογος:
    – Γιατί πηγαίνω κάθε μέρα σχολείο; Δεν έχω λείψει ποτέ!!!
    – Ευτυχώς δεν έχεις λείψει αγόρι μου, γιατί τότε θα σήμαινε ότι είχες αρρωστήσει και γιαυτό δεν σε στείλαμε.
    – Ναι, αλλά σήμερα βήχω. Να, άκου. Γκουχ, γκουχ.

    Θεατρική υπερπαραγωγή τα πιτσιρίκια! 😀

Σχολιάστε

