• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Οκτώβριος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Πρώτη φορά στο γήπεδο

Χθες ο μπαμπάς μου με πήγε για πρώτη φορά στο γήπεδο. Το γήπεδο είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος, κάτι σαν θέατρο, όπου παίζουν ποδόσφαιρο. Όμως, ενώ στο θέατρο πρέπει να κάνουμε ησυχία, στο γήπεδο όλοι πρέπει να φωνάζουνε και να τραγουδάνε. Είναι καλύτερο κι από διάλειμμα στο σχολείο!

Εγώ νομίζω ότι είμαι ο πρώτος από την τάξη μου που έχει πάει γήπεδο, γιατί τα άλλα παιδάκια δεν έχουν μεγαλώσει αρκετά για να είναι έτοιμα κι ήμουνα πολύ χαρούμενος για αυτό. Κι ακόμα επειδή εγώ κι ο μπαμπάς μου φοράγαμε ίδιες φανέλες με το ίδιο τριφύλλι. Είμαστε πράσινοι και στο γήπεδο θα είχαν πάει πολλοί άλλοι πράσινοι. Η μαμά μου ετοίμαζε την τσάντα μου για μαζί, βάζοντας νερό και χαρτομάντηλα και μερικά παιχνίδια μου, και της φώναξα «Ούξου η ΑΕΚ!» και η μαμά μου είπε στον μπαμπά μου τι του ήρθε χριστιανού της και το φανατίζει, μωρό παιδί. Κι εγώ της είπα ότι δεν είμαι μωρό και ξανά ούξου η ΑΕΚ.

Πήγαμε με το αυτοκίνητο και παρκάραμε πολύ μακριά, ίσως και σε άλλη πόλη, γιατί ο μπαμπάς μου είχε αγχωθεί ότι δεν θα βρει να παρκάρει κοντά στο γήπεδο. Και μετά περπατήσαμε χεράκι – χεράκι και όλη αυτή την ώρα που περπατούσαμε τον ρώταγα διάφορες απορίες για να τον διασκεδάσω. «Τι είναι η Καλαμάτα;», «Γιατί έχει αλάτι η θάλασσα;», «Πότε θα μου πάρεις ένα καινούργιο δώρο;» και τέτοια.

Όταν πλησιάσαμε στο γήπεδο μου μύριζε φαγητό κι ο μπαμπάς μου υποσχέθηκε ότι θα φάμε σουβλάκι φεύγοντας. Αυτό ήταν λάθος του, γιατί έτσι είχα λόγους να φύγω νωρίς. Μετά περπατήσαμε όλο το γήπεδο γύρω – γύρω κι όλοι ήταν χαρούμενοι και φωνάζανε και φορούσαν τριφύλια, σαν εμάς δηλαδή, αλλά κουράστηκαν τα ποδαράκια μου να περπατάω κι ευτυχώς φτάσαμε στην θύρα μας, που είναι δηλαδή η πόρτα από την οποία θα μπαίναμε να βρούμε τις θέσεις μας. Είχε δυνατά μουσική και πολλές σημαίες και ρώτησα τον μπαμπά μου γιατί ρίχνουν νερό. Μου είπε ότι είναι για να γλιστράει καλύτερα η μπάλα στο χορτάρι. Μετά ρώτησα ποιοι είναι οι παναθηναϊκοί και μου είπε ότι δεν έχουν μπει ακόμα.

Μετά τραγουδάγαμε όλοι μαζί και μου είπε ότι το τραγούδι που ακούγεται είναι ο ύμνος μας και εγώ δεν ήξερα τι είναι ύμνος αλλά θυμήθηκα και του είπα «Α, ξέρω, εννοείς από τα κόκκαλα βγαλμένη» και ο μπαμπάς μου είπε κάπως έτσι, αλλά άλλο η ομάδα άλλο η χώρα, όμως δεν μου εξήγησε τις διαφορές.

Μετά άρχισε το παιχνίδι και στο πρώτο χειροκρότημα ρώτησα αν βάλαμε γκολ κι ο μπαμπάς μου είπε όχι. Μετά ο κόσμος έκανε ουουουουουου και ρώτησα τι έγινε κι ο μπαμπάς μου είπε ότι φωνάζουν στον αντίπαλο. Για λίγη ώρα δεν έβλεπα πού είναι η μπάλα, αλλά ο μπαμπάς μου με βοήθησε να δω.

Στο τέταρτο λεπτό ρώτησα πότε θα μπει επιτέλους ένα γκολ. Ο μπαμπάς μου απλώς με κοίταξε μελαγχολικά.

Μετά όλοι φωνάζανε και βρίζανε τον διαιτητή. Ο μπαμπάς μου είπε ότι δεν ήταν οφ-σάϊντ. Τον ρώτησα τι είναι το σάϊντ και μετά μου εξηγούσε για πολύ ώρα χρησιμοποιώντας τις φιγούρες του Μπάτμαν και του Σπάϊντερμαν που είχα στην τσάντα μου. Κάποια στιγμή ο μπαμπάς αναστέναξε και μου είπε ότι θα καταλάβω όταν μεγαλώσω.

Μετά, εγώ βαρέθηκα λίγο και ο μπαμπάς μου έπιασε κουβέντα με τους διπλανούς του λες και τους ήξερε χρόνια. Ο μπαμπάς μου είπε ότι έτσι γίνεται στο γήπεδο κι αργότερα είπε  ότι έχει φάει τα νιάτα του να βρίζει τον Βύντρα.  Μου φάνηκε περίεργο που ο μπαμπάς μου βρίζει κάποιον, γιατί προσπαθεί να μην βρίζει μπροστά μου. Εκτός από όταν οδηγεί στην κίνηση της Αθήνας – τότε του γαμάει τον αδόξαστο! Επίσης ο μπαμπάς μου ρωτούσε δυνατά αν αυτός ο Ζιλμπέρτο Σίλβα είναι πρωτοξάδελφος του άλλου, που παίζει στην εθνική Βραζιλίας, ή αν είναι τυχαία η συνωνυμία. Δεν κατάλαβα τι εννοούσε αλλά οι διπλανοί γελούσανε.

Μερικές φορές χειροκροτήσαμε αλλά δεν είχε μπει γκολ, απλώς παραλίγο. Μετά μπήκε γκολ κι όλοι φωνάξαμε δυνατά ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΛ! κι ο κόσμος χοροπηδούσε και γελούσαν κι είχε πολύ πλάκα. Αλλά εγώ μετά είπα ότι κουράστηκα και πεινούσα και ήθελα σουβλάκι και φύγαμε. Και μέχρι να βρούμε την καντίνα ρώτησα τον μπαμπά μου 458 φορές «Πού είναι το σουβλάκι μου; Πού είναι το σουβλάκι μου; Πού είναι το σουβλάκι μου;» κι αυτός δεν μου φώναξε ούτε μία φορά να σταματήσω να ρωτάω. Μάλλον θα είχε κουφαθεί από τις φωνές στο γήπεδο.

Μετά πήρα το σουβλάκι μου. Το ζ’ητησα μέσα σε ψωμάκι κι ήταν πολύ μεγάλο. Ήταν πολύ νόστιμο κι έφαγα το μισό εκεί και το άλλο μισό στο σπίτι, γιατί στο αυτοκίνητο ο μπαμπάς μου δεν ήθελε. Έτσι, πρόλαβα να κοιμηθώ στο αυτοκίνητο.

Ο μπαμπάς το βράδυ έλεγε ευτυχώς που φύγαμε και δεν είδε το παιδί τα καζάντια μας στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά εγώ ήμουνα πολύ ενθουσιασμένος που πήγαμε γήπεδο και το βράδυ που με καληνύχτιζε του είπα «Μπαμπάκη, σ’ ευχαριστώ που πήγαμε στο ποδόσφαιρο» κι αυτός ενθουσιάστηκε που τον είπα πάλι μπαμπάκη μετά από καιρό. Αυτοί οι γονείς ευχαριστιούνται με το τίποτα τελικά!

Υπογραφή:
Μπαμπάκης junior

ΥΓ: Την άλλη φορά θα πάμε μπάσκετ. Είναι λιγότερο κουραστικό.

26 Σχόλια

  1. Να πηγαινετε μονο στο μπασκετ….αν και δεν συγκρινεται με την τελετουργια του γηπεδου/ της μπαλλας..:-D

  2. Είναι άλλες φάσεις, πραγματικά η μπάλα είνα τελετουργία. Βέβαια, είναι κουραστικό όλο αυτό για μικρό παιδί, και πάλι έδειξε αρκετή υπομονή, δεν έχω παράπονο. Ενθουσιάστηκε με την ιδέα και μόνο πάντως κι αυτό ήταν πολύ όμορφο. 🙂

  3. Συγγνώμη , αλλά θα σου κάνω μια παρατήρηση (είμαι πιο μεγάλη από σένα και μπορώ να το κάνω αυτό) :
    Οι σημερινοί νέοι γονείς , δεν … ανατρέφετε τα παιδιά σας με την δέουσα προσοχή … Πρόσεξε …
    Αφήνεις το παιδί σου να σε κάνει ό, τι θέλει και παρατάς τον αγώνα , χωρίς να δεις το β’ ημίχρονο …. Τί θα πεί «πεινάει¨;… Το ημίχρονο είναι … ιερό . Και τί σέβας θα έχει αύριο μεθαύριο αυτό το παιδί στην Θεά μπάλλα , αν πιστέψει ότι ένα σουβλάκι , είναι σπουδάιότερο από το β’ ημίχρονο ….
    Και επίσης ασχολείσαι με διάφορα … επουσιώδη , και δεν μαθαίνεις στο παιδί σου σοβαρά πράγματα , όπως τί ακριβώς είναι το «οφ-σάϊντ» … Πως θα βγει αυτό το παιδί στην κοινωνία (στην πιάτσα) , χωρίς να ξέρει τί είναι το «οφ-σάϊντ» ;…. Είναι και … αγόρι πράμμα …. Είναι σαν να μην μαθαίνουμε στο κοριτσάκι μας , τί είναι το … «κονσήλερ» …..
    ————————————
    Τέλειος Μπαμπάκη … τέλειος , όπως πάντα .

  4. οταν πρωτοπήγαμε μαζί, καθισμένος φάτσα-κάρτα με τη σέντρα έπαιζε με το DS επί μια ωρα..

    απο τότε πηγαίνω-όταν-μόνος μου…

  5. Λοιπόν, εσύ πολύ Μικρό Νικόλα διαβάζεις.. Να παρουσιαστείς αύριο με τον κηδεμόνα σου (για να του δώσουμε συγχαρητήρια)! ΑΧΑΧΑ, άκου τι είναι η Καλαμάτα (έχω πολλές εξηγήσεις για το θέμα, αλλά οι περισσότερες δεν έχουν PG rating…)
    ;-D

  6. Δε μου λες, έχεις εξουσιοδότηση από τον μικρό για να γράφεις αντ’ αυτού και για λογαριασμό του; :))

    (Πολύ ωραίο ποστ, φίλε μου)

  7. Μα κι εσύ άνθρωπε, πώς την πάτησες έτσι; Αφού ξέρεις τα καζάντια μας στο ποδόσφαιρο.
    Έπρεπε να το πας το παιδί πρώτα στο μπάσκετ. Τέλος πάντων κακό δε φάνηκε να έπαθε και ούτε γάτα ούτε ζημιά 😛

  8. 😆 😆 😆

    Δίκιο έχει η γυναίκα σου. Τι το φανατίζεις μικρό παιδί? Δε φτάνει που το μαθαίνεις ν΄αγαπά λάθος ομάδα? 😛 😛

    Απίστευτοι είστε. Προσπαθούσα να σας φανταστώ όσο το διάβαζα και γέλασα πολύ! 😉

  9. Πάααααρα πολύ ωραίο! Αν και δεν ξέρω αν θα μου άρεσε το ίδιο αν δεν ήμουν Παναθηναϊκός! (αστειεύομαι)

  10. ωραία διαπαιδαγώγηση: δεν φτάνει που το τρέχεις στο γήπεδο μωρό πράμα, το μαθαίνεις να τα βλέπει και αντικειμενικά!
    ________________________
    «ευτυχώς που φύγαμε και δεν είδε το παιδί τα καζάντια μας στο δεύτερο ημίχρονο»

    χα! γιατί είδε τίποτα καλύτερο στο πρώτο;

  11. Καταπληκτικό κείμενο 🙂

  12. Σωστότατη η «Silla»……καί η «renata» ακόμα περισσότερο!

    Αλλά, θά συμπληρώσω εγώ,δέν είναι καθόλου τυχαίο μόνο νά φέρεται κανείς έτσι στά παιδιά του-ΙΔΙΩΣ όταν τούς μαθαίνει νά αγαπούν τήν συγκεκριμένη λάθος ομάδα!

    ΠΡΑΣΙΝΙΣΑ από τό κακό μου….καί μόλις έκανα καί ένα ευχέλαιο……

    Ακούς εκεί όμως,νά φύγουν στή μέση τού αγώνα!!!!!Τί σεβασμό,δηλαδή,θά τού μάθετε τού παιδιού γιά τά Ιερά καί τά Όσια τής ομάδας σας.Δηλαδή,τί επιπέδου ομάδα θά κατατροπώνουμε σέ λίγα χρόνια-τήν Κολοπετινίτσα;

    Γιά διαβάστε,σάς παρακαλώ,λίγο Manuel Vasquez-Montalban πού ήταν καί φανατικός ποδοσαφαιρόφιλος……

  13. κι εσυ ομως φταις. του εδωσες κινητρα του παιδιου,. σουβλακι μετα και σουβλακι αργοτερα, παει το δευτερο ημιχρονο.
    σε αγιο και παιδι ειναι να μην ταξεις!
    (μιλαμε το απολαυσα το κειμενο, τα σεβη μου)
    🙂 🙂

  14. Μικρέ μου,
    θα πω τα ίδια που είπα και στον αγαπημένο μου ανηψιό όταν ο δικός του μπαμπάς τον πήγε στο ίδιο γήπεδο με τον δικό σου.
    Την επόμενη να ενημερώνεις την Μαμά σου πως θα φύγεις στο ημίχρονο να μην βάζει άδικα τα χαρτομάντιλα (που το ήξερε;).
    Επίσης να σου προτείνω να σε πάρω μαζί με τον ανηψιό μου στο γήπεδο που πηγαίνω εγώ.
    Έχει και goody’s το δικό μας!!!
    Τι λες;
    Θείος Γιάννης

  15. απίστευτο κειμενο!!!!!!!!

  16. Ποιός είναι αυτός ο Βύντρας και τι έχει κάνει;
    Γιατί όλοι τον βρίζουν;

  17. Δεν εξήγησες, όμως, στο παιδί ότι μερικές φορές ο ύμνος «απ’ τα κόκαλα βγαλμένη» ταιριάζει και στην ομάδα….

    Επίσης, τς τς, δεν έχεις μάθει το παιδί να ρωτάει σωστά όταν βρίσκεται στο γήπεδο.
    (Δώσε βάση)
    «Πού είναι το σουβλάκι μου, ΟΕΟ; (*458)» (Η έμφαση στο «ΟΕΟ»)

    Καλημέρα και φιλιά σε όλους σας. 🙂

  18. Καλημέρα, καλημέρα,

    @silia:
    Μάλλον δεν έχεις επίγνωση του τι σημαίνει «πεινάω» για το βλαστάρι μου. Αν συνέχιζα να λέω όχι, κινδυνεύαμε να ρίξουμε τον κλήρο να δούμε ποιος-ποιος-ποιος θα φαγωθεί (οέ-οέεεεε-οέ-οέ), επί τόπου, στην θύρα. 🙂
    Ευτυχώς όμως, έχει χρόνο να μάθει το οφ-σάϊντ πριν βγει στον κόσμο. Εδώ δεν μάθαμε ακόμα την διαφορά ανάμεσα στο άουτ και στο κόρνερ. Ευτυχώς όμως δεν ρώτησε για το κονσήλερ, γιατί ούτε εγώ ξέρω τι είναι, χε χε χε 🙂

    @Κ.Κ.Μοίρης:
    Μόνος, έχοντας πάρει μαζί το DS ή όχι; 😉

    @Σοφία:
    «Λοιπόν, εσύ πολύ Μικρό Νικόλα διαβάζεις.. »
    Guilty as charged. 😉
    Αυτό για την Καλαμάτα ήταν αληθινή ερώτηση. Ώρες – ώρες εύχομαι να έχω βαριακούσει…

    @Χασοδίκης:
    Εξουσιοδότηση; Κι εσύ τι είσαι, ο δικηγόρος του; LOL! 😀

    @confused:
    Είναι κρίσιμο που φύγαμε όσο νικούσαμε. Κάτι τέτοια μπορεί να σου στραβώσουν την ανάπτυξη του παιδιού και να του αφήσουν τραύματα! Φιου!

  19. @Ρενάτα:
    Ούξου κι ο Ολυμπιακός! Ακούς εκεί «λάθος ομάδα»! LOL! 😀

    @ZlatkoGR:
    Εύγε για τα οπαδικά σου φρονήματα λοιπόν!

    @Κροτίδι:
    Δεν με λες τζιέρι μ’, εσύ ξέρεις τι είναι το οφ-σάϊντ;
    Άντε από κει, που θα μας την πεις και για το πρώτο ημίχρονο (μάπα ήταν εδώ που τα λέμε, αλλά δεν θα το ομολογήσω μπροστά σου…)

    @Ava:
    Ευχαριστώ. 🙂

    @Φάβα:
    Λειωμένη Φάβα, ε; Ωραίο ακούγεται… 😉

  20. @Alex:
    Ξέρω, ξέρω, ξέρω. Με κάνει ό,τι θέλει κλπ κλπ κλπ.
    Το χειρότερο είναι ότι δεν με πειράζει ιδιαίτερα. 🙂

    @lifewhispers:
    Μεγάλη γκάφα λέμε. Καλύτερα να του είχα πάρει επί τόπου την γκουμούτσα και να την βάζαμε μέσα στο γήπεδο. Θα τον απασχολούσε για όλο το πρώτο ημίχρονο κι ίσως είχαμε δει λίγη μπάλα παραπάνω.
    Ευχαριστώ, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε.

    @Gianni:
    LOL! Όχι καλέ, τα χαρτομάντηλα είναι «γενικής χρήσης». Σκουπίζουμε χεράκια μετά το σουβλάκι, τα χρησιμοποιούμε αν θέλουμε να πάμε για τσίσα μας και τέτοια. Δεν είχαν το ρόλο που έχει το μαντήλι στην όπερα… 😆
    Είπαμε, την επόμενη φορά μπάσκετ. Ζεν σέλω γκούντις!

    @glaykiyou:
    Ευχαριστώ.

    @Τανίλα:
    Λουκάς Βύντρα (ο): ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδος (go figure!). Αμυντικός, πλάγιος συνήθως κι εσχάτως κεντρικός, με σημαντικά τεχνικά – σωματικά προσόντα και εντυπωσιακή (ακόμα και για το επάγγελμά του) έλλειψη μυαλού. Οι γκάφες του είναι μοναδικές, όχι μόνο γιατί συμβαίνουν εκεί που όλα πάνε καλά, αλλά γιατί έχουν τις καταστροφικές συνέπειες μιας επίσκεψης του Mr Bean στο γραφείο του επιθεωρητή Κλουζώ.
    Και λίγα σου λέω!

  21. @industrial daisies:
    Την άλλη φορά θα σου δείξω το φωτόσπαθο. Θα πήξεις και δεν θα κάνεις πλάκα για μπάλα. 😀
    Τράβα ανέβασε κανένα ποστ, ρεεεεεε!!!!!!!

  22. ΞΡΕΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΦ ΣΑΪΝΤ!
    ΝΑΙ!
    [αλλά για να πω την αλήθεια πολυ πρόσφατα το κατάλαβα!]

  23. μια χαρα περασε ο πιτσιρικος στο γηπεδο.
    εχετε σκεφτει ποτε να του παρετε ομως μια φανελιτσα που αντι για τριφυλλι θα εχει τον κόκκινο έφηβο;;

    για να μην στεναχωριεται το παιδι το λεω…

    καλησπερα σας

  24. @Παναγιώτης Παπαχατζής:
    Ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @Κροτ:
    Καλά ντε, μην φωνάζεις.
    Θερμά συγχαρητήρια για την πρόοδό σου!
    Ε μα πια….

    @sadcharlotte:
    (αχχχχχ….)
    1. Υπάρχει και το μπάσκετ.
    2. Υπάρχει και το ντέρμπι της Κυριακής.
    Παρακαλώ, διαλέξτε κατάλληλη απάντηση… 😉

Σχολιάστε

