• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Νοέμβριος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Μικρό ανέκδοτο

barack-obama1

Ναι, υποσχέθηκα στις κόρες μου έναν σκύλο για όταν πάμε στον Λευκό Οίκο. Δεν έχουμε διαλέξει ακόμα τι θα είναι, αλλά έχουμε αποφασίσει για το όνομα. Αν είναι αρσενικό κουτάβι, θα το πούμε Ρεξ. Αν είναι σκύλα, θα την πούμε Χίλαρι.

12 Σχόλια

  1. Δεν είναι δικό μου, το άκουσα από έναν τύπο στο youtube αλλά δεν μπορώ να ξαναβρώ το link. Ακόμα γελάω. 😀

    Καλό ΣΚ σε όλους!

  2. 😆
    😆
    😆
    😆
    😆

    κι αν πάρουν μαϊμου, μπορούν να την ονομάσουν W, ασχέτως φύλου!

  3. εξαιρετικό!
    καλό 3ήμερο και φέρε πληροφορίες…

  4. Διάβασα καλά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Αν πάρουν θυλικό θα το ονομάσουν Χίλαρι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Την καλησπέρα μου.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  5. Πες ο,τι θες, εγώ τον Ομπάμα τον πάω! 🙂

  6. Και άμα τους βγει unisex?

  7. Αν βγει uni ας το ονομάσουν… rexilari

    την καλησπέρα μου.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  8. Καλησπέρα

    κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
    κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

    Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
    να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
    είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
    Θα ήθελα να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει το φιλόξενο ¨Σπιτάκι¨ μου :
    http://www.e-agapimou.gr/forum/index.php

    Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
    έ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
    Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .

    Σας ευχαριστώ πολύ
    *E*

  9. @Κροτ:
    Μα το θέμα είναι να φύγει ο W από τον Λευκό Οίκο, με οποιονδήποτε τρόπο! 🙂

    @Gianni:
    Έχω πράμα που σαλεύει. Αλλαντικά, τυριά, χαμός. Στον οίνο πάσχουν (παραδοσιακός κουτελίτης…) αλλά άξιζε τον κόπο.

    @vloutis:
    Χαίρομαι τους σχολιαστές που ξέρουν καλή γραφή και ανάγνωση. 😉
    Καλημέρα κι από μένα.

    @N.Ago:
    Κι εγώ, ό,τι και να λέω, τον πάω. Καλό είναι να δούμε βέβαια και δείγμα γραφής αφού αναλάβει και μετά να ενθουσιαστούμε. Αλλά τουλάχιστον φεύγουν οι τωρινοί.

    @Σοφία:
    Πάλι Χίλαρι θα το πούνε. Κι ας λέει ό,τι θέλει ο vloutis. Χε χε χε.

    @στους γελαστούς υπόλοιπους:
    χε χε, γαμώ δεν ήταν; 😀

  10. Πολλά επιλεγμένα ανέκδοτα έχει και εδώ! http://totefteri.blogspot.com/search/label/Ανέκδοτο

Σχολιάστε

