• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Φεβρουαρίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    232425262728  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Γδύσου

– Γδύσου.
– Μπα; Έτσι σου ήρθε;
– Όχι, το σκεφτόμουνα όλη μέρα.
– Εκεί έχεις πάντα το μυαλό σου, πονηρέ.
– Ναι. Για το μυαλό μου άλλωστε δεν με αγάπησες;
– Χμ. Κι αν δεν θέλω;
– Αν δεν θέλεις, θα μου πεις όχι και αυτό είναι όλο.
– Όχι λοιπόν.
– Και γιατί όχι;
– Δεν είπες ότι αυτό είναι όλο;
– Έτσι είπα;
– Ναι.
– Καλά. Αφού έτσι το θες. Θα κοιτάξω να βρω κάποια άλλη που θέλει.
– Έλα, μην λες τέτοια. Με στεναχωρείς.
– Συγνώμη.
– Μην το σκέφτεσαι. Απλώς μη μου μιλήσεις ξανά για άλλες.
– Εσένα θέλω μωρό μου, εσένα μόνο. Θέλω να σε γευτώ ολόκληρη, να απολαύσω την μυρωδιά σου, να βυθίσω το δόντια μου στην σάρκα σου.
– Αχ, αχ, ντροπή καλέ, με αναστατώνεις.
– Λοιπόν;
– Χμ, με κατάφερες πονηρούλη!
– Γδύσου.
– Όχι μόνη μου, αλητάκο. Εσύ θα με γδύσεις.
– Εντάξει, στάσου να σε γδύσω εγώ.

– Μα τι κάνεις εκεί; Μιλάς στη μπανάνα;
– Ναι. Μόλις της είπα να γδυθεί.
– Μα την ξεφλουδίζεις.
– Ε, ναι. Την γδύνω.
– …..καλά. Από βδομάδα, μόνο μήλα μπαίνουν σε αυτό το σπίτι.
– Ζηλιάρα!
– Διεστραμμένε!!!
– …
– …
– Γδύσου.
– Εντάξει.

31 Σχόλια

  1. Θα’θελα να’ξερα πού γυρνούσες χθες και τί σε ποτίσανε εκεί που πήγες, για να γράψεις αυτό το ανκατέγκοραϊζντ.

  2. Δυστυχώς δεν με ποτίσαν τίποτα (οι εργασιομανείς….) 😉

  3. τέτοια γράφεις και μπαίνεις στο πάνθεον των μεγάλων φιλοσόφων το όνομα των οποίων αρχίζει από Μ-!

  4. Ελπίζω να είσασταν γρήγοροι γιατί η μπανάνα άμα μείνει για πολύ γδυτή, μαυρίζει από το κακό της.

    🙂

  5. Το sequel θα είναι με σταφύλια?
    ;-Ρ

  6. Εμπενυσμένο! (Το λιγότερο που μπορώ να πω)! 😀 😀

  7. Καλά,εσείς τις ξεφλουδίζετε τις μπανάνες;
    (Τς τς τς αυτοί οι μορφωμένοι…).

  8. Αγάπησε η μπανάνα τον Μπαμπάκη για το μυαλό του ;…
    Απίστευτο …
    Εντελώς «προχώ» για … μπανάνα .
    ———————————
    Υπέροχος Μπαμπάκη … υπέροχος …
    Τελικά αυτό το «Υπέροχος Μπαμπάκη … υπέροχος …» , κατάντησε να το κάνω copy-paste σε κάθε ποστ σου , που σχολιάζω .

  9. Έχεις γίνει πολύ σόκιν λέμε. Απαπαπα!

  10. Το διάβασα χωρίς γονική συναίνεση, πειράζει; 😉

  11. Χαχαχα!!!Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεστε….:-)

  12. κάποια φρούτα είναι στάνταρ ερωτικά-σεξουαλικά…

    θα ήθελα να σε δω να γράφεις για το ακτινίδιο…

    🙂

  13. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Σ’ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ;

  14. χα χα χα χα χα
    και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή!

  15. φίλες κ φίλοι όλα καλά, μην ανυσηχείτε. μόλις έκανα report στη google.

  16. εχω την εντυπωση οτι κανεις δεν μου εχει πει ποτε γδυσου! χμ…

  17. Χαχα!!! Και νόμιζα ότι το blog έγινε ακατάλληλο ξαφνικά!!
    Σούπερ!!
    Καλό τριήμερο!

    Τρελοτουρίστρια

  18. Καλησπέρα, καλό τριήμερο σε όλους!

    @Κροτ:
    Meta-blogging at its finest! 🙂

    @psychia:
    Όσο γρήγοροι χρειάζεται…. 😉

    @Σοφία:
    Σε μια μαξιμαλιστική πρόταση, σκέφτομαι να το κάνω με φρουτοσαλάτα.

    @Λεμέσια:
    Μερσί.

    @Ρενάτα:
    χε χε χε, ευχαριστώ!

  19. @Σελιτσανος:
    Δεν συμπαθείτε τα προκαταρτικά να υποθέσω; χο χο χο

    @silia:
    χα χα, ωραίος έπαινος αυτός, σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂

    @Χασοδίκης:
    Και πού να έβαζα και την φωτογραφία της μπανάνας!

    @Αλεπού:
    Έπρεπε να είχα βάλει το σηματάκι με τον κόκκινο κύκλο, ε;

    @industrial daisies:
    Όπως θα έλεγε κι ο Αρκάς, ξυπνά το κτήνος μέσα μου!

  20. @fevis:
    Σουτ καλέ, ντροπή…. 🙂

    @prozak:
    Ακτινίδιο ο ένας, σταφύλια η άλλη. Δεν το είπα εγώ; Σε φρουτοσαλάτα θα καταλήξουμε!

    @vereniki:
    Ο μικρός ήταν στον οπωρώνα, να μαζεύει φρούτα.
    Είναι φανταστική συνομιλία καλέ, μην μου βάζετε και τις φωνές! 😀

    @yo!reeka’s:
    Έτσι λέω κι εγώ, αλλά δεν με πιστεύουνε!

    @κούνελος:
    (Homer Simpson takes over): DOUHHHH!!!!!

  21. @Φάβα:
    Σκέφτηκα πολλές πιθανές απαντήσεις στο σχόλιό σου. Η λιγότερο πικάντικη είναι ότι μάλλον (κι ευτυχώς) δεν μοιάζεις με μπανάνα. 🙂

    @CrazyTourists:
    Καλό τριήμερο και σε σας, να περάσετε υπέροχα!

  22. Κοίτα, άμα είναι να βάλεις και ρούμι ή βότκα (δεκτές και έτερες προτάσεις με 40% plus) πε μας!!
    ;-D

  23. Πολύς διάλογος πέφτει βρε Μπαμπάκη μου τελευταία (απ’ του Μοίρη έρχομαι).

    Όχι, λέω αν στα σπίτια μας τ’ αυτιά έχουν τοίχους…
    🙂

  24. @Sophia:
    Τι στο καλό; Όλοι οι ΑΑ έχουμε ανοίξει βλογ; LOL!!!

    @Καπετάνισσα:
    Και το σημερινό, πάλι διάλογος είναι. Αλλά κατάλληλος για ανηλίκους αυτή τη φορά. Για όσους έχουν φοβία με τον οδοντίατρο δεν είναι. 🙂

    @Φάβα:
    🙂

  25. Α, δεν ξέρω για σας, εγώ είμαι ΕΑ!!!
    ;-D

  26. Εγώ πάλι είμαι ΨΑ.
    (Ψ for Ψευδώνυμος)

  27. Σού εύχομαι αυτή την φρεσκάδα, να την διατηρήσεις μέχρι την ..ηλικία μου ! Με τον χρόνο θα γίνεται όλο καί πιό γοητευτική, – να με θυμηθείς μετά , ..20 χρόνια, αλλά όχι μόνο με τον ένα καί ..μοναδικό γιό σου ! 32,31,22,14,12 ! Τότε, ο τελευταίος γιός σου, αν μάλιστα παίζει καί στά μίνι μπάσκετ του ……………… [ ε, εδώ μόνο μοιάζουμε πρός το παρόν ! ] θα σού φαίνεται όλο καί πιό μοναδικός !
    Νάστε όλοι καλά !

  28. @Νίκος Κ:
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευχή σου. Να είσαι κι εσύ καλά, να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται – αυτά είναι τα ωραία!
    Πάντα χαρές!

Σχολιάστε

