Το πιο φωτεινό χαμόγελο

sdg111211

Freida Pinto

7 Σχόλια

  1. A, αυτό? Όχι της μπαμπακοοικογένειας??
    ;-D

  2. ωχ πια μ’αυτήν την ταινία…

  3. Ο έρωτας όλους τους φωτίζει απίστευτα. 🙂

  4. μετά από αυτήν την ταινία κατάφερα επιτέλους να ξεπεράσω το «Περιφρόνα με γλυκιά μου» με τη Βούρστη και τον Ξανθόπουλο που είχε στοιχειώσει μέσα μου!
    Λίγωσα από το πολύ μελό ο άνθρωπος, χαλάλι όμως, είχα να φάω καιρό μπακλαβά 🙂

  5. @Σοφία:
    Ε, είπαμε ότι είμαστε χαζεμένοι, αλλά όχι και εντελώς τυφλοί! 🙂

    @Κροτ:
    Την είδες;
    Εντάξει, όλη η βαβούρα γύρω από την ταινία ήταν too much, αλλά είναι μια καλή ταινία. Κι ο Μπόϋλ, καιρός ήταν να αναγνωριστεί.
    Περισσότερα αφού μου επιβεβαιώσεις ότι την είδες.

    @Ρενάτα:
    Ω ναι! Είμαστε όντα ετερόφωτα! 🙂

    @Τζων Μπόης:
    Κι έχουν κάτι περίεργα γλυκά εκεί στας Ινδίας, άλλο πράγμα σου λέω!

  6. όχι, και δε νομίζω να τη δω. ίσως σε δβδ… 😦

  7. Γιατί ρε συ; Καλή είναι. Εντάξει, έχει πέσει όλο αυτό το βραβευτιλίκι, αλλά παρόλα αυτά είναι μια χαρά ταινία.
    Η δε κοπέλα, πραγματικά έχει το πιο φωτεινό χαμόγελο που έχω δει ποτέ μου.

Σχολιάστε

