• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαρτίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Για την ποινικοποίηση της κουκούλας

Διπλασιάζονται, λέει, οι ποινές όσων συλληφθούν σε επεισόδια και είχαν καλυμμένο το πρόσωπό τους (βλ. εδώ)

Δηλαδή, ρε τσακάλια, το πρόβλημα είναι το τι ποινές θα ρίξετε; Γιατί μέχρι τώρα έχει φανεί ότι είστε ανίκανοι να συλλάβετε αυτούς που έχουν καλυμμένα τα πρόσωπά τους. Πιάστε πρώτα κάποιον σαν αυτούς που σπάγαν και καίγαν την Σόλωνος την Παρασκευή και μετά, μην ανησυχείτε, προβλέπονται αρκετές ποινές για καταστροφές και λεηλασίες ήδη.

Το πρόβλημα δεν είναι το μέγεθος της ποινής, βρε όρθια τσόκαρα, το πρόβλημα είναι η εφαρμογή της ποινής. Τόσο επειδή είστε ανίκανοι να συλλάβετε τους αληθινά επικίνδυνους όσο κι επειδή κάνετε τσαμπουκάδες στους λάθους ανθρώπους, σε αυτούς που απλά διαδηλώνουν. Τόσους μήνες, οι μόνοι που έχουμε δει να τρώνε ξύλο και να συλλαμβάνονται είναι άνθρωποι με τα πρόσωπα ακάλυπτα: κάτι νοικοκυραίοι που κατέβηκαν στο πάρκο της Κύπρου με τις πυτζάμες τους (κυριολεκτικά) για να τα βάλουν με ΜΑΤ και μπουλντόζες, κάτι περαστικοί που βρέθηκαν στην Ασκληπιού σε λάθος στιγή. Αυτοί, ούτε πρόσωπο έκρυβαν ούτε τίποτα.

Σε αντίθεση με κάποιους άλλους….

ceb5cebbceb1cf83-cebacebfcf85cebacebfcf85cebbcebfcf86cf8ccf81cebfceb9

Κλασσική περίπτωση αγαστής συνεργασίας με «κουκουλοφόρο»

Τα φασιστόμουτρα «μπαχαλάκηδες» που καταστρέφουν για την καταστροφή, που διακόπτουν συνελεύσεις, κοπανάνε καθηγητές, επιβάλουν σιωπή, είστε ανίκανοι να τα πιάσετε και τους το έχετε δείξει τόσο ξεκάθαρα που ξέρουν ότι είναι μόνοι τους στο γήπεδο αυτού του παιχνιδιού. Από την άλλη όμως, η επικοινωνιακή διαχείριση του προβλήματος επιβάλει να δώσουμε κάτι απτό στους νοικοκυραίους ψηφοφόρους μας…Βρε μαθητευόμενοι μάγοι της συμφοράς, τα προβλήματα, όταν είναι αληθινά, δεν λύνονται μόνο δια της επικοινωνίας. Πόσες σφαλιάρες πρέπει να σας ρίξει η πραγματικότητα για να το πάρετε χαμπάρι αυτό;

Last but not least, λύστε μου μια απορία ρε μάγκες. Όταν εσείς ρίχνετε πληθώρα από δακρυγόνα, έτσι όπως συνηθίζετε τον τελευταίο καιρό (περίπου δεκαπλάσια ποσότητα από όσα ενδεχομένως χρειάζονται, και συχνά σε στόχους που ούτε αφορμή δεν έχουν δώσει), όταν λοιπόν ρίχνεις εσύ ο trigger happy ένστολος τραμπούκος το δακρυγόνο χωρίς λόγο, αυτός που καλύπτει μύτη και στόμα είναι ξαφνικά παράνομος; Ε;

Άντε, με το καλό και ποινικοποίηση του διαδηλώνειν!

Advertisements

41 Σχόλια

  1. «Η προσθήκη, ως επιβαρυντικής περιστάσεως, της διάπραξης ορισμένων εγκλημάτων από κουκουλοφόρους είναι περιττή, διότι τα εν λόγω αδικήματα ήδη τιμωρούνται με βαρύτατες ποινές, ενίοτε και κακουργηματικές. Το ζητούμενο είναι η σύλληψη και αυστηρή τιμωρία όσων εγκληματούν και τρομοκρατούν» αναφέρει ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου της Αθήνας Δημήτρης Παξινός.

    Πηγή:
    http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=996346&lngDtrID=244

  2. Δείτε και το σημερινό πρωτοσέλιδο της Απογευματινής: «ΤΕΛΟΣ στην ατιμωρησία της κουκούλας».
    Φιλήσυχοι πολίτες: αλφαβητικά έρχονται λίγο μετά τους φασίστες νομίζω….
    Σιχτίρ πια, πρωί – πρωί φούντωσα…

  3. Φυσικά, μετά τα μαθητοδικεία έρχεται η κουκούλα και έπονται η διαδήλωση, η κατάληψη, το άσυλο κ.λπ. κ.λπ.

  4. Εκείνο που με τρομάζει,περισσότερο κι από τους πανηγυρισμούς του Μπουμπούκου και του Χέρι-χέρι,είναι η αξιωματική αντιπολίτευση,η οποία προτίμησε,από το να σταθεί κάθετα αντίθετη στην ουσία των μέτρων,το στρίβειν δια της επικοινωνίας.

  5. Σελιτσάνε, δεν θυμάσαι δλδ την αξιωματική αντιπολίτευση, επί των ημερών της ως κυβέρνησης, να λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο;

    Όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη!

    (ουπς, μόλις διέπραξη εξύβριση αρχής!)

  6. Α-Κ-Ρ-Ι-Β-Ω-Σ
    Είναι κουραστικό να εξηγείς τί, πως και γιατί γίνονται όλα αυτά, σε δικούς σου ανθρώπους (νυκοκυραίους «πελάτες»), μπας και τους διώξεις το φόβο από το επικοινωνιακό παιχνίδι που παίζεται δίχως όριο βλακείας.
    Η μάνα μου χθες, με είδε να φοράω κοκούλα -που έτσι κι αλλιώς φοράω συχνά- και με σταυροκοπούσε φεύγοντας φωνάζοντας μεχρι να στρίψω τη γωνία «να προσέχεις, μη σε δεί κανείς έτσι»!

    Να πάρω τσιγάρα πήγαινα.

    Ο φόβος μου -πριν τις εκλογές- ήταν να μην μπεί το ΛΑΟΣ στη βουλή. Χίλιες φορές τα ποσοστά τους να τα έπερνε η ΝΔ. Το «έβλεπα» και το είχα γράψει τότε, πως η παρουσία τους και μόνο θα «σκληρήνει» το σώμα. Πόσο δε μάλλον, τώρα που κράτα σε ομηρία την ίδια την κυβέρνηση με τη φτωχή της πλειοψηφία.

  7. Και λίγα λες μπαμπάκη! Και το χειρότερο είναι ότι ένα σωρό «νοικοκυραίοι» τα επικροτούν όλα αυτά, γιατί γι’αυτούς όποιος «δεν κάθεται στ’αυγά του» (δηλ. στον καναπέ του) είναι αυτομάτως ταραξίας…

  8. Εννοείται πως συμφωνώ.

    Το διαδηλώνειν ίσως να πάρει λίγο ακόμα, το απεργείν όμως ισχύει νομικώς απ΄το 87 (το περιώνυμο άρθρο 4) . Καταργήθηκε στην πράξη κι άρχισε να (ξανα) εφαρμόζεται προσφάτως. ( Ο καθένας τον πόνο του. 😉 )

    Ααα!Όλο το χειμώνα κουκούλα φορούσα, ας έρθουν να με πιάσουν. 😛

  9. Η ποινικοποίηση του απεργείν (διασαφήνιση oops: )

  10. Τελικά εξηγείστε μου:οι μηχανόβιοι πρέπει να φοράνε κράνος ή όχι;Γιατί αν φορούν παραποιούν και αποκρύπτουν τα χαρακτηριστικά τους.Αν όχι,παρανομούν σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ….(?!)

  11. «Σιχτίρ πια, πρωί – πρωί φούντωσα…» αλλά μας φουντώνεις κι εμάς!!!
    Δεν έχει όριο η βλακεία, η γελοιότητα και η κοροϊδία πια…
    Αλλά τι περιμένεις σε μια χώρα που κάνει νούμερα τηλεθέασης το δελτίο καιρού (για τους γνωστούς λόγους) και που υπάρχει μερίδα του πληθυσμού που εκπροσωπείτια στη Βουλή από τον Μπουμπούκο (όπως πολύ καλά το kaltsovrako)!…

    Είμαστε και βλάκες και επικίνδυνοι δηλαδή..

  12. Καλά μου τα ΄λεγε η μάνα μου…. Χειρότερη από τη χούντα γενήκαμε.

  13. […] της κυβέρνησης διαβάστε στην… Μαντζουρία, στον Μπαμπάκη, στην Αμαρτωλή Πόλη, στον Πιτσιρίκο, στο oldboy, στο tvxs. […]

  14. Μπαμπάκη, συμφωνώ ότι το βασικό πρόβλημα είναι η ανικανότητα της αστυνομίας να συλλάβει τους παρανομούντες (με ή χωρίς κουκούλα). Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί αποτελεί πρόβλημα η αυστηρή τιμωρία της χρήσης της κουκούλας κατά τη διάπραξη αδικημάτων, έστω κι αν υποθέσουμε ότι μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Ούτε στο άρθρο ούτε στα σχόλια είδα κάποια επιχειρήματα αλλά μόνο ανέξοδο χαβαλέ.
    Η αλήθεια είναι βέβαια ότι σε μία διαδήλωση όποιος καλύπτει το πρόσωπό του σκοπεύει να διαπράξει ποινικό αδίκημα. Κι όποιος δεν είναι ο ίδιος κουκουλοφόρος δεν έχει λόγο να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει.

  15. Αταίριαστος δεν θα μπορούσε σε διαδήλωση να καλύπτει το πρόσωπο απλά για να περιορίσει την επίδραση από τα δακρυγόνα; Πρέπει οπωσδήποτε να σκέφτεται να παρανομήσει; Είναι απλά γελοίο μέτρο. Δεν εξετάζουν γιατί συμβαίνουν όλα αυτά, δεν βελτιώνουν τίποτα, παραμένουν ατιμώρητοι όλοι οι υπόλοιποι παρανομούντες, παραμένουν ανώνυμοι οι αστυνομικοί επίσης όταν παρανομούν (αυτοί δεν είναι πολίτες; δεν θα έπρεπε να έχουν σαφή διακριτικά ταυτότητας;) και θα κυνηγήσουν κουκούλες; Είναι αν μη τι άλλο για γέλια…

  16. Η μέθοδος λέγεται «πιάνουμε τα γύρω-γύρω, ποινικοποιούμε την κουκούλα, ονομαστικοποιούμε τα κινητά – σε λίγο και τις ανεμόσκαλες, που έγραψε κι ο Πάσχος Μανδραβέλης». Δεν πιάνουμε την ουσία του προβλήματος – την αποτελεσματικότητα, τον επαγγελματισμό και τη δημοκρατική λειτουργία της αστυνομίας. Ερεθίζουμε τους νοικοκυραίους στα άκρα. Περιστέλλουμε δικαιώματα, βάζουμε κάμερες, αγνοούμε τις Ανεξάρτητες Αρχές – κι όταν κάνουμε τη κουτσουκέλα, είναι πιο εύκολο να τη δικαιολογήσουμε, με τα «άθλια διλήμματα» μας: Μα τι θέλετε; Αναρχία;

  17. […] Προτάσεις προς καλούς μπλόγκερς, αναλύουν σοβαρά το θέμα. Διαβάστε τους Χασοδίκη, και Μπαμπάκη. […]

  18. Νομίζω ότι η συγκεκριμένη πρόταση περί ποινικοποιησης της κουκούλας είναι πλέον τόσο διάτρητη από νομικής άποψης και τόσο χλευασμένη από όλο τον κόσμο (συμπολιτευόμενους και αντιπολιτευόμενους) που, μαζί με τα άλλα μέτρα που εν πανικώ έχουν εξαγγελθεί (κινητά κλπ.) παίζουν το ρόλο του «λαγού» για κάτι πολύ πιο άγριο, για το οποίο μάς προετοιμάζουν να το καταπιούμε αμάσητο.

  19. Αταίριαστε, μια ωραία απάντηση μπορείς να βρεις στο ερώτημά σου εδώ:
    http://old-boy.blogspot.com/2009/03/blog-post_17.html

    Δεν είναι η κουκούλα που διαπράττει το αδίκημα.
    Όπως δεν ήταν και τα μακριά μαλλιά όταν εφαρμοζόταν ο Νόμος 4000, ή όπως αλλιώς τον λέγανε εκείνον με τον τεντυμποϋσμό (ο Μπαμπάκης που είναι παλιότερος, θα μας πει).

  20. Καλημέρα,

    @Αταίριαστος:
    Φίλε μου, θα αρχίσω από την δική σου ένσταση, χρησιμοποιώντας σαν απάντηση το κείμενο του Στράτου Λυγερού στην «Καθημερινή»:

    Η επιδρομική επιχείρηση στο Κολωνάκι επιβεβαίωσε την διάχυτη αίσθηση ότι η αστυνομία δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών και των περιουσιών τους. Υπό την πίεση της κατακραυγής, η κυβέρνηση καταφεύγει στην εύκολη, αλλά αναποτελεσματική λύση: προωθεί αυστηρότερες ποινές για τους κουκουλοφόρους που παρανομούν και καθιστά αυτεπάγγελτο αδίκημα την εξύβριση αστυνομικών. Η αιτία, όμως, που οι παραστρατιωτικού τύπου ομάδες δρουν με τόσο μεγάλη επιτυχία δεν είναι η ανεπάρκεια της νομοθεσίας. Είναι η αδυναμία της αστυνομίας να τις εξαρθρώσει. Επιχειρησιακή αδυναμία που, βεβαίως, δεν πρόκειται να θεραπευτεί με την πρόσθετη νομοθεσία.

    Οι νέες διατάξεις θα δημιουργήσουν περισσότερα προβλήματα απ’ όσα θα λύσουν. Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την πείρα του παρελθόντος και τη νοοτροπία της αστυνομίας, κατά πάσαν πιθανότητα θα οδηγήσουν στη σύλληψη θερμόαιμων διαδηλωτών και όχι στην εξουδετέρωση της τρομοκρατίας χαμηλής έντασης. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εκτροπή από τον βασικό στόχο και την ηθικοπολιτική ακύρωση της σχετικής προσπάθειας. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι αντί να απομονώσει τις οργανωμένες ομάδες των κουκουλοφόρων, θα ρίξει στην αγκαλιά τους ατίθασους νέους διαδηλωτές.

    Πηγή:
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_223_19/03/2009_308150

    Το πρόβλημα της ανεξέλεγκτης βίας είναι υπαρκτό. Και είναι επιεικώς απαράδεκτο σε οποιαδήποτε δημοκρατική κοινωνία. Να λένε όμως ότι θα το αντιμετωπίσουν με ποινικοποίηση του ντυσίματος είναι μια μπαλαφάρα και τίποτα παραπάνω: είναι εκτός θέματος (στην καλύτερη). Κι έχω σιχαθεί να παρουσιάζονται σαν λύσεις, πρακτικές που όχι μόνο δεν βοηθάνε αλλά περιπλέκουν το πρόβλημα.

    Οπότε, αν είχαν πει και κάνει 10 σωστά πράγματα, ας κάναν και ό,τι κρίναν σκόπιμο για τις κουκούλες: θα διαφωνούσα, αλλά θα ήταν σε κλάσμα αυτών που γίνεται. Αντίθετα, προβάλεται ως εμπνευσμένη λύση την ώρα που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τις αιτίες του προβλήματος που καλείται να λύσει. Κι επειδή έχει γίνει πολλές φορές ήδη, δεν τους αντέχω πλέον!

    ΥΓ: Για το δε ιδιώνυμο της εξύβρισης των αστυνομικών, έχω να ευχηθώ ευτυχές το νέον έτος 1927! 😦

  21. @elie:
    Άσυλο δεν υφίσταται αυτή την στιγμή. Η λογική του ασύλου είναι να μπορεί π.χ. ο Πανούσης να πει ό,τι θέλει να πει χωρίς να ανησυχεί για τις επιπτώσεις κι όχι να μπαίνουν μέσα τύποι με καδρόνια και να τον κάνουν μαύρο στο ξύλο. Το άσυλο χρησιμοποιείται σαν δικαιολογία από όλους για να μην βλέπουν το μέγεθος του προβλήματος – κι άλλωστε, παραδοσιακά, η ΕΛΑΣ σπρώχνει τους αναρχικούς προς τα ιδρύματα (ΕΜΠ, ΑΣΣΟΕ, κλπ) προκειμένου να μαζευτούνε αυτοί μέσα και να υπάρξει σχετική ανακωχή στην περιοχή, χωρίς ιδιαίτερο ρίσκο για τις ένδοξες αστυνομικές μας δυνάμεις…
    Πέρα από αυτό, η μεθόδευση είναι προφανής όσο και εξοργιστική. Από την σπίλωση της εικόνας των Ανεξάρτητων Αρχών (θυμάστε πώς ήθελε η καλή κυβέρνηση να δώσει τα ονόματα των λουφαδόρων της θητείας, αλλά η κακή Ανεξ.Αρχή δεν την άφηνε?), τη νομοθετική ρύθμιση που της δένει πισθάγκωνα στο οικείο Υπουργείο, τα θέματα των καμερών, τις εξυπνάδες του Πολύδωρα και πάει λέγοντας.
    Απορώ με το θράσος τους πια!

    @Σελιτσανος (12:10 μμ):
    Συμφωνώ α-π-ό-λ-υ-τ-α. Αυτό είναι το πιο τρομακτικό, η σιωπή (της συνενοχής άραγε?)
    Πρόσεξες το ύφος του Δένδια στις ανακοινώσεις των «μέτρων»; Δεν θύμιζε το αυτάρεσκο υφάκι που έχουν τα μπουμπούκια του ΛΑΟΣ όταν πετάνε ευφυολογήματα αντί για απόψεις;

    @Кроткая (2:11 μμ):
    Θα παραφράσω λίγο τον Όργουελ όμως, συμπληρώνοντας την φράση σου: Ναι, όλα τα γουρούνια έχουν την ίδια μούρη, μερικά όμως έχουν πιο γουρουνίσια μούρη από τα άλλα!

    @Καλτσό:
    Τώρα πια, πραγματικά «το κάπνισμα κάνει κακό στην υγεία»…
    Έχεις απόλυτο δίκιο. Αργά αλλά σταθερά διολισθαίνουμε σε λογικές ΛΑΟΣ οι οποίες άλιστα πλασσάρονται και ως περίπου φυσιολογικές. Οποιοσδήποτε μάλιστα διαφωνεί εισπράτει τις ρητορικές σαχλαμάρες: «Μα, αναρχία θέλεις τελικά;» (όχι) «Τι είδους αστυνομία θέλετε;» (μία που να κάνει την δουλειά της ίσως…) και άλλα αντίστοιχα.

    @Κ2:
    Δεν υπάρχει πιο βρώμικο και πιο άσχημο κόλπο από την ταύτιση των μπαχαλάκηδων ή των τρομοκρατών με τους διαδηλωτές. Λίγες φορές ακούστηκε η (βλακώδης) ερώτηση τον Δεκέμβριο «Και τι γύρευε κι αυτό το παιδί στα Εξάρχεια;»
    Γκρρρρ…..

  22. @renata:
    *Και* κουκούλα, *και* υπερασπίζεσαι τους διαδηλωτές; Τσκ τσκ τσκ.
    Στην θέση σου, θα ξεκινούσα μαθήματα πτήσης ελικοπτέρων. Θα σου χρειαστούν κάποια μέρα. 😉

    @Σελιτσάνος (7:36 μμ):
    Μα είναι απλούστατον αγαπητέ: Όταν κάθονται στην μηχανή και ταυτόχρονα βρίσκονται εν κινήσει, πρέπει να φοράνε. Αν όμως δεν ισχύουν τα παραπάνω, πρέπει να το βγάλουν. Εκτός κι αν βρίσκονται σε φανάρι (κόκκινο), οπότε πρέπει να ζητήσουν από τους οδηγούς των αυτοκινήτων να καταγράψουν την πινακίδα της μηχανής, προκειμένου να έχουν μάρτυρες ότι δικαίως δεν το έβγαλαν. Και φυσικά, η άδεια κυκλοφορίας της μηχανής πρέπει να είναι στο όνομά τους ή στο όνομα συγγενούς πρώτου βαθμού. Και ο αριθμός αδείας πρέπει να είναι χαραγμένος στο κράνος, με γραμματοσειρά Verdana italic 18.
    Απλούστατον.
    BTW, αν θέλει κάποιος να δει πώς αντιδρά ένα σοβαρό σύστημα ασφαλείας σε κουκουλοφόρους, ας τολμήσει να μπει σε τράπεζα φορώντας το κράνος της μηχανής του…

    @wintersea:
    Και το θέμα είναι ότι η βλακεία συγχωρείται, αν είναι γραφική. Αν όμως συνοδεύεται από κατοχή όπλων, είναι πολύ πολύ επικίνδυνη.
    Κι είμαστε και περικυκλωμένοι, έτσι; Οι άλλοι της Σέχτας (αχ, τι ακούμε οι έρμοι…) με τους μπάτσους που είναι σαν ντόνατ; Αυτοί κι αν είναι ηλίθιοι, νομίζουν ότι η ζωή στην Ελλάδα είναι σαν τις χολυγουντιανές ταινίες. Οι άλλοι οι πανηλίθιοι που κάψανε το τραίνο στην Κηφισιά; Είναι λέει κατά της αποστειρωμένης μετακίνησης σπίτι-δουλειά-σπίτι. Είναι σοβαροί; Θεωρούν αποστειρωμένο τον ΗΣΑΠ;
    Έχουμε μπλέξει άσχημα λέμε!

    @gremiii:
    Σοφή γυναίκα η μάνα σου.

    @coolplatanos:
    Υποτίθεται ότι είναι επιβαρυντικό σε αυτούς που κάνουν παρανομίες. Αλλά (α) έτσι κι αλλιώς, ξέρουν ότι όσα κάνουν είναι παράνομα, στο να φορέσουν κουκούλα θα μασήσουν; (β) έτσι κι αλλιώς πρέπει να τον πιάσεις πρώτα για να του ρίξεις ποινές και (γ) με αυτή την αστυνομία, με ανθρώπους σαν τον Κορκονέα στην επιχειρησιακή πρώτη γραμμή του πυρός, πιστεύει κανένας σοβαρός άνθρωπος ότι δεν θα «ανακαλύπτονται» (φυτεύονται εννοώ…) κουκούλες στα πράγματα των συλληφθέντων;

  23. @Prokopis Doukas:
    Πολύ σωστά, συμφωνώ σε όλο. «Δεν πιάνουμε την ουσία του προβλήματος – την αποτελεσματικότητα, τον επαγγελματισμό και τη δημοκρατική λειτουργία της αστυνομίας.» – φυσικότατο, γιατί κάτι τέτοιο, ο εντοπισμός και η ανάλυση αυτών των θεμάτων θα μας ανάγκαζαν να παραδεχτούμε ευθύνες για όλη αυτή την κατάσταση. Για να μην πω, για όλη αυτή την κατάντια.
    Καλωσορίζω και ευχαριστώ για το σχόλιο.

    @Αντώνης_Χ:
    Δεν είναι καθόλου απίθανο. Χθες ανακοινώθηκε κι άλλο ένα μέτρο, αυτό του ιδιώνυμου της εξύβρισης, που όλοι (συμπεριλαμβανομένου και του γράφοντος) το έχουμε βάλει σε δεύτερη μοίρα, ενώ είναι πολύ πιο σοβαρό. Επίσης, χθες αναγγέλθηκαν μέτρα εισοδηματικής πολιτικής και νέοι φόροι – για έτος που φορολογικά έχει κλείσει. Ναι, είμαστε έτοιμοι να καταπιούμε πολλά, ευτυχώς όμως ο Σάκης θα πάει καλά στην Eurovision.
    Γμτ ρε Αντώνη, σε τι χώρα μεγαλώνουμε τα παιδιά μας ρε συ…

    @Кроткая (12:54 μμ):
    Ε, δεν είμαι και τόοοοοοοοοσο παλιότερος! Σιγά – σιγά θα με βγάλεις συμμαθητή του Καποδίστρια!

  24. «Όργανα-Γατάκια-Κακά παιδιά»(Πάω για ιδιώνυμο;).

  25. Αφού έχω ευαισθησία στ΄αυτιά και κρυώνω εύκολα, πώς να την έβγαζα ασκεπής στο προαύλιο? 😛

    Υ.Γ. Λες? 😆

  26. Τα παιδιά μας θα τα μεγαλώσουμε όσο γίνεται καλύτερα.
    Αυτά θα βρούνε το δρόμο να αντεπεξέλθουνε.

    Μετά την εποχή του σταρχιδισμού, έρχεται η εποχή της συσπείρωσης.

  27. Όταν άκουσα την είδηση για την αύξηση της ποινής, το πρώτο που σκέφτηκα ήταν ότι η βλακεία δεν έχει όριο τελικά. Το έχουμε διαπιστώσει βέβαια πλειστάκις τελευταία…

  28. @alepou

    Ο θείος Αλβέρτος το είχε πει:»Δύο πράγματα είναι άπειρα:Το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία.Και για το πρώτο δεν είμαι και πολύ σίγουρος.»

  29. Θα το ψηφίσει η βουλή μας με τις δημοκρατικές της διαδικασίες και θα το ευλογήσει η συντηρητικοποιημένη κοινωνία μας, που καθόλου δεν ενοχλείται από τη συρρίκνωση των ελευθεριών της, αν αυτή της δίνει ψευδαίσθηση ασφάλειας. Τον μέσο Έλληνα δεν τον πειράζει να τού κόψεις την κουκούλα, αρκεί να μην τού πειράξεις το αυθαίρετο. Όσο για την αύξηση της ποινής, δεν είναι καμιά πρωτότυπη επιλογή. Στη χώρα μας περιφρονούμε την πρόληψη και λατρεύουμε το φόβο της καταστολής. Την ίδια την καταστολή σπανίως την πετυχαίνουμε. Έτσι, όσοι κατά καιρούς καταστέλλονται, νιώθουν δυο φορές μ…..κες.

  30. Μα, φυσικά και θα κοπεί και το διαδηλώνειν σε λίγα τέρμινα. Από ‘δω και μπρος, όποιος θέλει διαδήλωση να την κάνει κάτω απ’ το σπίτι του! Και σε μικρές ομαδούλες – απαγορεύονται οι συγκεντρώσεις πάνω από πέντε ατόμων στον δρόμο. Ορίστε μας!

  31. Παρακαλείσθε όσοι «νέοι» γονείς διαβάζετε, γράφετε, σχολιάζετε σε ιστολόγια, να πείσετε τα παιδιά σας στο δημοτικό σχολείο να μην τρέχουν πανικόβλητα προς την έξοδο μετά τη λήξη των μαθημάτων όταν χτυπάει ο κώδων, λες και τους έχουν βάλει στουπί στον κώλο τους. Παρακαλώ διαδώστε το. Ευχαριστώ.

  32. @coolplatanos, μα δεν ψηφίστηκε το «ιδιώνυμο». Δεν είπε κανείς ότι θα τιμωρείται κανείς μόνο και μόνο επειδή φοράει κουκούλα, αλλά μόνο ότι θα λειτουργεί επιβαρυντικά αν κάνει κάποια παράνομη πράξη (η προφύλαξη από τα δακρυγόνα δεν είναι τέτοια).
    @Кроткая, το ξέρω. Η κουκούλα δεν δημιουργεί το έγκλημα, το καλύπτει. Εξάλλου γι’ αυτό δεν χρησιμοποιείται;
    @μπαμπάκη, η συγκεκριμένη διάταξη δεν προβάλλεται ως η λύση αλλά ως ένα απειροελάχιστο μέρος της. Εννοείται ότι χρειάζονται περισσότερα… Η βασική αντίρρηση που απομόνωσα από το κείμενο του Λυγερού είναι ότι δεν εξουδετερώνει την τρομοκρατία χαμηλής έντασης. Καμία σχέση. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι θα πατάξει τους τρομοκράτες οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δρουν εν κρυπτώ ολόκληροι όχι μόνο στη φάτσα! Το θέμα είναι ότι η πολιτεία δικαιούται να λαμβάνει όλα τα νόμιμα μέτρα προκειμένου να προστατεύει την έννομη τάξη. Και η δυσχέρεια στον παρανομούντα να αποφεύγει τη σύλληψη είναι ένα τέτοιο.

  33. Φίλε μπαμπάκη, ο ξυλοδαρμός του Πανούση μου βρομάει προβοκάτσια από χιλιόμετρα. Αν τις έτρωγε κανένας Πλεύρης δεν θα είχε αντίκτυπο στην ε χμμμ αριστερή διανόηση, ενώ τώρα την ακουμπάει…
    Το γεγονός αυτό δεν σημαίνει κατά τη γνώμη μου ότι δεν υπάρχει Άσυλο. Η συζήτηση από προοδευτική σκοπιά είναι πώς αυτό περιφρουρείται. Η απάντησή μου είναι ξεκάθαρη: Μόνο από οργανωμένο φοιτητικό και λαϊκό κίνημα (και σε καμία περίπτωση από… ΚΝΑΤ) . Αλλά επειδή και τα δύο είναι σε φάση ανασυγκρότησης (μετά από ήττες και υποχωρήσεις) η διαδικασία δεν πρόκειται να είναι ταχύρρυθμη και οι προβοκάτσιες θα είναι πολλές, είτε τύπου Πανούση είτε τύπου εξώθηση των… μπαχαλάκηδων σε ταμπούρωμα στα πανεπιστήμια. Έτσι στρώνεται μια χαρά το έδαφος για «επανεξέταση του θεσμικού πλαισίου», που εντάσσεται στη γενικότερη κατεύθυνση περιστολής των δημοκρατικών δικαιωμάτων, βλέπε απομάκρυνση διαδηλώσεων από το κέντρο της Αθήνας, «παράνομες και καταχρηστικές» απεργίες, κάμερες, «κουκούλες» κ.λπ.
    Θα σταματήσω εδώ γιατί οδεύω για διπλόφαρδο σεντόνι, άσε που πρέπει να δώσω και αντιπυρετικό στη θυγατέρα (καταραμένη ίωση). Καλό Σ/Κ!

  34. Αταίριαστε, η κουκούλα ενίοτε μπορεί και να προστατεύει από τα δακρυγόνα.
    Επίσης, το σκεπτικό είναι πως «τόσα χρόνια, η κουκούλα είναι που τους εμπόδιζε να συλλάβουν τους παραβάτες?»
    Και γιατί τώρ αθα το επιτύχουν; Θα τρομάξουν οι κουκουλοφόροι και θα πάψουν να φοράνε κουκούλες;
    Το σημαντικό είναι πως, όπως δείχνει και η φωοτηγραφία, οι αληθινά παρανομούντες κουκουλοφόροι είναι παρακρατικοί συνεργάτες της αστυνομίας, εξού και αποκλείεται να συλληφθούν. Άρα το μέτρο στρέφεται εναντίον άλλων και όχι εναντίον των παραβατικών.
    Και άρα το βασικό ερώτημα είναι «σε τι ακριβώς αυτή η νέα νομοθετική πρόταση βοηθάει στην πάταξη της παραβατικής συμπεριφοράς;». Αφού μοιάζεις να συμφωνείς με τη ρύθμιση, μπορείς να μου απαντήσεις το ερώτημα;

  35. Το καλτσόν επιτρέπεται??? Το κασκώλ? Γιατί τυχαία, ξεκινούν και αυτά από «κ» (γνωστό αναρχικό γράμμα της αλφαβήτας..)! Επίσης, (αρωτνάω) είναι εξίσου ποινικοποιημένη και η χρήση κουκουλώματος στις δηλώσεις?
    ;-Ρ

  36. @Σελιτσανος (2:34 μμ):
    Καλύτερα το «χαστουκάκια – χοίροι – κακά, κακά παιδιά». 😉

    @Ρενάτα:
    Α, όχι. Πρέπει να πας σε ΩΡΛ. Ξέρεις τι ρεύμα κάνει ο έλικας του ελικοπτέρου όταν σκαρφαλώνεις την ανεμόσκαλα;

    @antonis_x:
    Είσαι αισιόδοξος. Για τα ιδια δεν στεναχωριέμαι, μια χαρά θα μπορέσουν να σταθούνε. Για τις επειρίες που θα τους προσφέρει απλόχερα το μπουρδέλο μας στεναχωριέμαι, τις οποίες ούτε τις ζήτησαν ούτε τις αξίζουν.
    Τουλάχιστον, να τα στείλουμε να γίνουν τζαμάδες. Να βγάζουν τα προς το ζειν. 😉

    @Αλεπού:
    Σκόπευα να σου απαντήσω *ακριβώς* την φράση που φέρνει στη συζήτηση ο Σελιτσάνος.
    Σοφός άνθρωπος ο θείος Αλβέρτος…

    @Σελιτσάνος (7:51 μμ):
    Μ’ αρέσεις, γιατί διαβάζεις τα σωστά βιβλία. 🙂

  37. @i carmela:
    Αμφιβάλω πάντως, ειλικρινά, για το πόσο θα καταφέρουν να εφαρμοστούν τα συγκεκριμένα δύο μέτρα. Όχι τόσο η κουκούλα, όσο το άλλο με το βρίσιμο των αστυνομικών. Δλδ, στο πρώτο γήπεδο που θα πέσει το γνωστό σύνθημα μόλις εμφανιστούν τα ΜΑΤ (με την γνωστή εισαγωγή, «Και τώρα ένα σύνθημα που όλους μας ενώνει»…), ο εισαγγελέας τι θα κάνει; Θα συλλάβει όλο το γήπεδο ή θα κάνει ότι δεν άκουσε; Κι αν κάνει ότι δεν άκουσε, τι μήνυμα παίρνουμε ως κοινωνία (για άλλη μια φορά) για την εφαρμογή των νόμων στο Ελλαδιστάν;

    @Litanie des Saints:
    Μέσα στο σπίτι του θα έλεγα, κι όχι μετά την ώρα που έχει σημάνει δημόσιο σιωπητήριο…

    @anasthod:
    Βεβαίως.
    Παρακαλείσθε επίσης όσοι “μη νέοι” γονείς (ή μη) διαβάζετε, γράφετε, σχολιάζετε σε ιστολόγια να το κάνετε εντός θέματος της εκάστοτε ανάρτησης του εκάστοτε ιστολόγου, για να μην φαίνεται λες κι έχει φάει το πληκτρολόγιό σας γλυστρίδα και δεν μπορεί να συγκρατήσει το σχόλιο για την σωστή στιγμή. Παρακαλώ διαδώστε το. Ευχαριστώ.
    ΥΓ: Μια απορία μόνο: προς τι τα εισαγωγικά, αλήθεια;

    @Αταίριαστος:
    Για κάθε πρόβλημα, πρέπει πρώτα να ορίσεις ορθά το πρόβλημα για να μπορέσεις να βρεις την λύση του.
    Παράδειγμα: αν έχω μείνει από βενζίνα, το να ελέγξω τον αέρα στα λάστιχα του αυτοκινήτου μου είναι μια θετική πρωτοβουλία μεν, άσχετη με το πρόβλημα δε.
    Εν προκειμένω, το πρόβλημα είναι η επιχειρησιακή ανικανότητα του σώματος της ΕΛΑΣ. Αυτή πηγάζει από πολλές αιτίες (χρόνια υποβάθμιση, αδιαφορία, ρουσφέτια, έπαινοι αντί για τιμωρίες σε διάφορες μυστήριες συμπεριφορές – βλ. ζαρντινιέρα – , κλπ). Αν ειλικρινά θέλει να λύσει το πρόβλημα ο Δένδιας, τα μέτρα που ανακοινώνει θα πρέπει να είναι εστιασμένα σε μία προς μία αυτές τις αιτίες.
    Το μέτρο με τον διπλασιασμό ή πολλαπλασιασμό των ποινών *δεν* είναι, είναι προς άσχετη κατεύθυνση
    Επιπλέον, είναι και πρακτικά άχρηστο. Αυτός που σπάζει και καίει, κάνει ήδη κάτι παράνομο. Το ξέρει, δεν έχει πρόβλημα με αυτό. Δεν θα σκεφτεί «Ωχ, μπορεί να απειλώ περαστικούς και να διαλύω περιουσίες, αλλά ας μην είμαι παράνομος *και* στο θέμα της κουκούλας. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας, να είμαστε και λογικοί, μην είμαστε και πλεονέκτες.».
    Με άλλα λόγια, αυτοί που πρέπει να συλληφθούν ποσώς ενδιαφέρονται αν οι ποινές που κρέμονται δαμοκλείως από πάνω τους είναι 10, 15, 50 ή 2500 χρόνια. Ξέρουν ότι έτσι κι αλλιώς, όσο η επιχειρησιακή λειτουργία της ΕΛΑΣ παραμένει ίδια, πρόκειται για ποινές μη εφαρμόσιμες: πρέπει πρώτα να πιαστούν και να δικαστούν για να τιμωρηθούν. Νιώθουν απόλυτα ασφαλείας, περισσότερο από σένα και μένα.
    Αντίθετα, 5-10 οργισμένοι πιτσιρικάδες σε μια τυχαία διαδήλωση, που θα κρύψουν το πρόσωπό τους λόγω των δακρυγόνων, θα γίνουν οι αποδιοπομπαίοι τράγοι της κοινωνίας των φιλήσυχων πολιτών…
    Όσο για το άλλο, με το αυτόφωρο για όποιον έβρισε αστυφύλακα, αναρωτιέμαι πόσο καλό θα έκανε στην υπεράσπιση του Κοτρωνιά αν ίσχυε από τον Δεκέμβριο…
    Δεν ξέρω πώς αλλιώς να αναλύσω το πώς το βλέπω το ζήτημα.

    @elie:
    Δεν αποκλείω την προβοκάτσια (αντίθετα). Θεωρώ για παράδειγμα ότι προβοκάτσια πρέπει να ήταν οι πυροβολισμοί στην κλούβα των ΜΑΤ στην Πανεπιστημιούπολη, πριν δυο μήνες περίπου.
    Πιστεύω όμως ότι έχει ξεφύγει από τον έλεγχό τους *κα*ι αυτό (το παρακράτος εννοώ). Είναι υπαρκτό, γιγαντώθηκε μέσα από χρόνια χαδιών, αλλά πια έχει αυτονομηθεί. Άλλωστε, ο Πανούσης ήταν από τους λίγους που τόλμησε να μιλήσει και για τις περιπτώσεις που πρέπει το άσυλο να εφαρμόζεται έτσι ώστε να επιτρέπει την επέμβαση αστυνομικών δυνάμεων, οπότε ήταν αρκετά στοχευμένο το χτύπημα. Δεν λέω εδώ αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί του, έτσι; Λέω ότι σίγουρα έχει κάθε δικαίωμα να πει ό,τι θεωρεί σωστό ανενόχλητος.
    Αν κάποιος από τους κυβερνώντες ήθελε ειλικρινά να ξεριζώσει το τερατούργημα του παρακράτους, θα μπορούσε πολύ εύκολα. Αρκεί κάποιοι που βασανίζουν αλλοδαπούς ή κυκλοφορούν εξευτεστικά βίντεο ή ρίχνουν κόσμο σε ζαρντινιέρες κλπ κλπ κλπ, αρκεί λοιπόν κάποιοι τέτοιοι να είχαν τιμωρηθεί. Πραγματικά τιμωρηθεί, όχι με μια μεταθεσούλα με ημερομηνία λήξεως. Ποινική τιμωρία, κράτηση και τέτοια. Και απόλυση φυσικά. Αν γινόταν αυτό για 2-3 περιπτώσεις, το άσχημο κεφάλι του φιδιού δεν θα τολμούσε να σηκώνεται. Αντίθετα, τώρα έχουμε αυτά που έχουμε.
    Καλό ΣΚ και πολλές πολλές ευχές για περαστικά.

  38. @Κροτ:
    Έχει ακουστεί κι αυτό, ότι τώρα θα έχουν τα πρόσωπά τους από τις κάμερες. Λες και αυτός που σκοπεύει να παρανομήσει σπάζοντας και καίγοντας, θα μασήσει να προσθέσει στην παρανομία και μια μάσκα, έτσι για ομορφιά.
    Γμτ πια!!!
    Γενικότερα συμφωνούμε, βλ. και παραπάνω την απάντησή μου τόσο στο Αταίριαστο όσο και στην elie.

    @Σοφία:
    Αυτό με το Κ μου θυμίζει τώρα τον Θησαυρό του μακαρίτη, τρέχα γύρευε γιατί… 😉

  39. @μπαμπάκη και Кроткая,
    Υπάρχει μία (ίσως ηθελημένη) παρεξηγηση. Δεν απαγορεύεται σε κανένα να φοράει ό,τι θέλει, ούτε κουκούλα, ούτε μάσκα, ούτε κράνος και δεν ποινικοποιείται καμία ενδυματολογική επιλογή. Το μόνο που απαγορεύεται είναι να καλύπτει τα χαρακτηριστικά του όταν παραβιάζει το νόμο. Κι αυτό ίσχυε ήδη. Το μόνο που αλλάζει είναι η αυστηροποίηση των ποινών. Τίποτα άλλο. Και δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς ότι με καλυμμένα χαρακτηριστικά είναι πιο εύκολη η διάπραξη εγκλήματος.

  40. Ήδη σήμερα οι τηλεοράσεις ανακοίνωναν τα αποτελέσματα των νέων γκάλοπ: 62% υπέρ της ποινικοποίησης της κουκούλας, 72% υπέρ της απέλασης των οικονομικών μεταναστών που δεν έχουν άδεια παραμονής. Η νομοταγής κοινωνία μας φαντασιώνεται μια ασφαλή ζωή μέσα από δρακόντειους νόμους. Μπαμπάκη, στις συγκεντρώσεις και στα γήπεδα οι συλλήψεις, συνήθως, δεν γίνονται μαζικά. Οι μυστικοί ανακατεύονται στο πλήθος, σταμπάρουν και όταν αυτό διαλύεται αρχίζουν να ακολουθούν. Μόλις και αν ξεμοναχιαστεί ο σταμπαρισμένος, τον συλλαμβάνουν. Μετά έρχεται και ο συνάδελφός του ο ένστολος και καταθέτει ότι τον ξεχώρισε μέσα στο πλήθος και τον θυμάται γιατί είχε μακρυά μαλλιά ή στραβή μύτη ή πράσινα παπούτσια και έκανε ακριβώς αυτά κι αυτά. Μέσα σ αυτή τη διαδικασία είναι πολύ δύσκολο να αναδειχθεί η αλήθεια. Ο αθώος μπορεί να καταδικαστεί και ο ένοχος να ξεφύγει. Και τα δυο είναι λάθος. Κι αντί να βάλουν τα σοφά κεφάλια τους να βρουν μια λύση πιο αποτελεσματική και αξιόπιστη, που όμως θα είναι κοπιαστική και θα κοστίζει, πετούν ένα νόμο στο τραπέζι. Το ιδιώνυμο, εκτός από αμφισβητήσιμης συνταγματικότητας αδίκημα, είναι μια πολύ κακή επιστροφή στο παρελθόν. Καταργήθηκε στη μεταπολίτευση και οι προστατευόμενοι με αυτό το έφεραν βαρέως. Είναι βέβαιο ότι εφαρμογή του θα γίνει χωρίς διακρίσεις και χωρίς αίσθημα δικαίου. Οι κουκουλόφιλοι θα πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν φορά κάποιος κουκούλα για να διαπράξει πιο εύκολα το αδίκημα αλλά για να διαφύγει πιο εύκολα. Είναι ένα στάδιο μετά, μια απόφαση παραπάνω. Κι όπως η θανατική ποινή δεν σταμάτησε πουθενά στον κόσμο τους φόνους, έτσι και η ποινικοποίηση της κουκούλας δεν θα σταματήσει το χουλιγκανισμό. Προβλήματα απόδειξης θα δημιουργήσει και στο τέλος μάλλον θα βοηθήσει να ξεφύγουν κάποιοι παρά να πιαστούν.

  41. Καλημέρα,

    @Αταίριαστος:
    «δεν νομίζω να αμφισβητεί κανείς ότι με καλυμμένα χαρακτηριστικά είναι πιο εύκολη η διάπραξη εγκλήματος.»
    Ξέρεις τι αμφισβητώ; Ότι θα προβληματιστούν επί του θέματος αυτοί που ούτως ή άλλως έχουν αποφασίσει να διαπράξουν το έγκλημα.
    Δλδ, είναι ήδη παράνομος επειδή σπάει, καίει, απειλεί, διαλύει. Θα φανεί ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στο αλεύρι; Ήδη έχει κάνει ένα σωρό ποινικά κολάσιμα πράγματα, ε, ας βάλει και μια κουκούλα, να τελειώνει την ιστορία!
    Είναι λίγο σαν τις κατηγορίες που πάνε πακέτο: «ανθρωποκτονία εκ προθέσεως και παράνομη οπλοφορία και οπλοχρησία». Η οπλοφορία επίσης κολάζεται (και ορθώς), αλλά να λέμε ότι η αύξηση στην δική της ποινή θα κάνει τον δολοφόνο να το σκεφτεί διαφορετικά το θέμα, ε, δεν με πείθει ως συλλογιστική….
    Συνολικά λοιπόν, αμφιβάλλω βαθύτατα για την αποτελεσματικότητα του μέτρου.
    Επιπλέον (εδώ δέχομαι ότι είναι θέμα ερμηνείας) αμφισβητώ τις προθέσεις της τωρινής εξουσίας. Πιστεύω ότι ζούμε μια κυβέρνηση με μοναδική μέριμνα την επικοινωνιακή διάσταση των ζητημάτων. Πιστεύω ότι θα συλληφθούν με βάση αυτή την διάταξη αποδιοπομπαίοι τράγοι και όχι αληθινά ένοχοι (αληθινά με την έννοια αυτών που πραγματικά κάνουν ζημιά στην πόλη) . Πιστεύω (κυρίως) ότι το μέτρο έχει στόχο τον αποπροσανατολισμό από την ουσία του προβλήματος, που είναι η επιχειρησιακή ανικανότητα της αστυνομίας να παίξει τον ρόλο για τον οποίο υπάρχει σε κάθε δημοκρατικό καθεστώς.

    @i carmela:
    «Το ιδιώνυμο, εκτός από αμφισβητήσιμης συνταγματικότητας αδίκημα, είναι μια πολύ κακή επιστροφή στο παρελθόν.» Συμφωνώ απόλυτα. Τουλάχιστον για την επιστροφή – δεν έχω τις γνώσεις να κρίνω την συνταγματικότητα οποιουδήποτε μέτρου.
    Ζούμε μια αστυνομία η οποία συνεχίζει να δίνει πολύ κακό δείγμα γραφής (βλ. για παράδειγμα την ξεκάθαρα ρατσιστική αδιαφορία τους για την υπόθεση της κας Κούνεβα ή όλες τις ιστορίες με Πακιστανούς, ζαρντινιέρες, ανταλλασσόμενα MMS κλπ κλπ κλπ). Κι ενώ αυτό το δείγμα γραφής θα ήταν λογικό να οδηγήσει σε μια αναδιοργάνωση της ΕΛΑΣ, περνάμε σε μια εντελώς off-side λογική, όπου πάνε να αποδείξουν ότι είναι στραβός ο γιαλός κι αυτοί αρμενίζουν μια χαρά!
    Δεν ξέρω πραγματικά. Δεν ξέρω τι χειρότερο να περιμένουμε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: