• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Απρίλιος 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Παράπονο

Γυρνάω λοιπόν από την δουλειά, φεύγει η μαμά μας, μένουμε οι δυο μας στο σπίτι: ο mini me κι εγώ. Κι επειδή το βράδυ περιμέναμε ένα θείο της καλής μου, είπαμε να μαγειρέψουμε.

Αλλά δεν έφτανε το ένα πιάτο, έπρεπε να μαγειρέψουμε δύο. Κι όταν λέμε δύο, εννοούμε δύο από το μηδέν. Σε λιγότερο από δύο ώρες.

Φτιάξαμε λοιπόν για πρώτο, πίτσα με σπιτική σάλτσα ντομάτας, φρέσκια μοτσαρέλα και ρόκα. Αφού πρώτα μαγειρέψαμε την σπιτική σάλτσα ντομάτας (εξαιρετική, θα ανεβάσω συνταγή κάποια στιγμή). Κι αφού ανοίξαμε δικό μας φύλλο για την πίτσα. Και αφού απογοητευτήκαμε με το αποτέλεσμα του ανοίγματος κι αλλάξαμε την βάση, με νέο φύλλο.

Κι εντωμεταξύ, για κύριο φτιάξαμε μοσχάρι κοκκινιστό με κολοκυθάκια. Υπάρχει υπέροχη συνταγή εδώ (εγώ έκανα μια απλοποιημένη εκδοχή, αλλά βγήκε πεντανόστιμο). Και κάναμε και μια τηγανιά πατάτες τηγανιτές, για όσους δεν τους ενθουσιάζουν τα κολοκυθάκια. Δηλαδή, δύο τηγανίες, γιατί μία ίσον καμία.

Ενδιαμέσως, σερβίραμε μπισκοτάκια με μαρμελάδα φράουλα on the side, τακτοποιήσαμε τυριά και σαλάμια στο ψυγείο, αδειάσαμε το νεροχύτη, βάλαμε πλυντήριο πιάτων, κόψαμε κρεμμύδια, σκόρδα, πιπεριές, ρόκες, κολοκυθάκια και μαϊντανούς, πλύναμε μια κατσαρόλα για να την ξαναχρησιμοποιήσουμε, ομοίως και τον πλάστη, τακτοποιήσαμε δυο – τρεις φορές το τραπέζι. Επιπλέον: μαζέψαμε από το μπαλκόνι το τικ-έλαιο με το οποίο προσπαθήσαμε να βάψουμε τις καρέκλες σκηνοθέτη μέσα στο ΣΚ (μετά μεγίστης αποτυχίας), τις ίδιες τις καρέκλες σκηνοθέτη, τις αλυσίδες του αυτοκινήτου που βολόδερναν παρατημένες στον ξενώνα του σπιτιού από τρέχα γύρευε πότε, τα παπούτσια του mini me, διάφορα τέτοια.

Κι όταν τελικά, με τον γράφοντα κάθιδρο και πιασμένο από την ορθοστασία, ήρθε ώρα να πάει για ύπνο ο κούκλος μας, μας λέει με ένα μικρό παράπονο στη φωνούλα του:

– Όμως, δεν παίξαμε καθόλου σήμερα. Όλο μαγειρεύαμε…

Σα να λέμε, πήγε χαράμι η μέρα, ε;

Ρε τι τραβάμε κι εμείς οι της μαγειρικής…Πρέπει να φύγω στην ώρα μου σήμερα, του χρωστάω έξτρα παιχνίδι!

ΥΓ: Γυρίσαμε, τα μάθατε; 🙂

18 Σχόλια

  1. Είναι που δεν παίξατε μπάσκετ πετώντας τα πράγματα στις κατσαρόλες, δεν κάνατε διαγωνισμό στο κόψιμο των λαχανικών και το γέμισμα του πλυντηρίου, δεν παίξατε το κυνήγι του χαμένου θησαυρού όσον αφορά την τακτοποίηση, δεν σχεδιάσατε με χρώματα όσον αφορά τις πιατέλες με τα αλλαντικά και τα τυριά!!!!!
    Και κυρίως, δεν μαγειρέψατε με το ένα σας μάτι κλεισμένο σαν πειρατές!!!!
    ;-P

  2. Μα πώς βάζουν ρόκα στην πίτσα απορώ!

  3. Κι εγώ πλακώθηκα το Σ/Κ (οικογενείας απούσης και συνεχιζούσης τις διακοπές στο Νησί) να κάνω τις καρέκλες και το τραπέζι του μπαλκονιού με τικέλαιο. Σάββατο τις έπλυνα, Κυριακή τις λάδωσα, όλα κομπλέ (και περίσσεψε και μισό κουτί).
    Εκτός από τη σάλτσα ντομάτας, να ανεβάσεις και τη συνταγή για τη ζύμη της πίτσας (την καλή, ε;).
    Καλωσήρθατε.

  4. και πίτσα και μοσχάρι;;; θα σκάσετε άνθρωπέ μου!

  5. μιαμ μιαμ 🙂
    πω ρε συ μου θυμισες οτι πρεπει να περασω με τιελαιο τα τυπου τικ της βεραντας, πωπω δουλειααα

  6. Να δηλωσεις συμμετοχη στο «κατι ψηνεται»

  7. Το αγαπημένο του μπαμπά μου. Το δικό μου να βάζω τις πατατούλες μέσα στη σάλτσα (στην κατσαρόλα) λίγο πριν μου τις σερβίρω.
    Δώσε συνταγή για σάλτσα. Πλάστη πάλι δεν έχω αποπειραθεί να πιάσω, τον βλέπω με δέος!

    Να περνάτε καλά ! 😀

  8. ε, μα, το ξεθέωσες το παιδί, έλεος δλδ λέμε!!!

  9. Μάλλον το μάζεμα θα μπορουσες να του το παρουσιασεις σαν παιχνίδι.. 😉

  10. Το κάθε τι έχει και την ηλικία του. Καλή η μαγειρική, αλλά η ηλικία του mini you είναι για παιχνίδια. Αυτή είναι η έννοια η μεγάλη 😉

  11. Ναι, ναι!!! Να δηλώσεις συμμετοχή στο Κάτι Ψήνεται, μαζί με τον sous chef σου φυσικά… Θα σκίσετε!!!!

  12. Καλά σου λέει το καημένο!!!
    Πάντως, αν ενδιαφέρεσαι, έχω συνταγή για πίτσα, που δε με προδίδει ΠΟΤΕ!!!

  13. Καλημέρα,

    @Χασοδίκης:
    😉

    @Sophia:
    Σιγά, σιγά, να σημειώνω….και πει-ρα-τές. ΟΚ, τα σημείωσα. Thanks!
    (Αυτό με τους πειρατές είναι όντως κορυφαία ιδέα. Το έχουμε κάνει μια φορά σε μια ταβέρνα που αργούσε η παραγγελία, με κουτάλια για καλύπτρες ματιών. Γιο-χο-χο.)

    @elsa:
    Την πλένεις, μαδάς τα φυλαράκια και τα ρίχνεις πάνω στην πίτσα. Στο τέλος όμως, δεν την αφήνεις να ψηθεί έως και καθόλου.
    Α, δεν ήταν τόσο κυριολεκτική η απορία σου; 😉

    @antonis_x:
    Το κακό είναι ότι τα πόδια τους έχουν «σκάσει» πολύ, από νερά και τέτοια ξέρεις, και κανονικά θέλουν πλήρες ξύσιμο και λουστράρισμα πρώτα. Το οποίο, με πλήρη επίγνωση των συνεπειών του νόμου, δεν είμαι πρόθυμος να κάτσω να κάνω. Μας βγάλαν 9 χρόνια, εντάξει είναι.
    Οι συνταγές το απόγευμα, από το σπίτι.
    Καλώς ορίσατε. Φαντάζομαι το Νησί θα ήταν όσο όμορφο το θυμάμαι. 🙂

    @Γιωρίκας:
    ΜΠΟΥΜ!!!!!

  14. @fava:
    Το τρίψιμο είναι το δύσκολο, το υπόλοιπο είναι αρκετά χαλαρό,
    Εσύ θα το κάνεις;

    @Maria-Maria:
    Χε χε, μπα, δεν….ψήνομαι. 😉
    Κατ’ αρχήν, προτιμώ να μην εμφανίζομαι στο χαζοκούτι (οι εμφανίσεις μου στον Εκατομμυριούχο είναι αρκετές για να θεωρώ ότι έζησα το τέταρτο της διασημότητάς μου). Και να σου πω την αμαρτία μου, είδα το πρώτο επεισόδιο κι έφαγα τέτοια φρίκη με το «επίπεδο» ορισμένων παικτών που ακόμα κι αν ήθελα να με δω στο γυαλί, θα είχα αλλάξει γνώμη. Δεν μιλάω για επίπεδο μαγειρικής, σιγά τον expert για να τους κρίνω τους ανθρώπους. Αλλά ορισμένοι ήταν απίστευτα αγενείς, και μάλιστα απέναντι σε ανθρώπους που τους ανοίγαν το σπίτι τους. Για μένα, από τα πιο χειρότερα που μπορεί να κάνει άνθρωπος….

    @Ρενάτα:
    Πολύ όμορφη εικόνα – ανάμνηση αυτή κορίτσι μου.
    Είναι φασαρία ο πλάστης, πράγματι. Κυρίως ο χαμός που γίνεται από αλεύρια γύρω – γύρω. Δεν θεωρώ ότι κι εγώ είμαι ιδιαίτερα γνώστης του σπορ….Αντίθετα, κάθε φορά που καταπιάνομαι με ζύμες, έχω αμφιβολίες για το τι θα βγει.
    Συνταγές το απόγευμα, να εχω και την ησυχία μου, ΟΚ;

    @Кроткая:
    Σνιφ, κλαψ, λυγμ, ντρέπομαι….

    @An-Lu:
    Τι αισιόδοξος άνθρωπος που είσαι! Πιστεύεις ότι εγώ, ο πτωχός πλην τίμιος οικιακός μάγειρας, είμαι σε θέση να ξεγελάσω τον γιο μου;;; 🙂

  15. @confused:
    Έχεις απόλυτο δίκιο.

    @fevis:
    χε χε χε, μαζί με τον sous chef λες, ε;
    Δεν θα το ήθελα πάντως ρε συ. Βλ. και απάντηση στην Maria-Maria. Επιπλέον (κι είναι βασικό αυτό), δεν μου βγαίνει να καλέσω στο σπίτι μου ανθρώπους που δεν ξέρω και δεν θεωρώ φίλους. Εδώ δεν έχω αξιωθεί ποτέ να κάνω κάτι τέτοιο για επαγγελματικές γνωριμίες, θα το κάνω για αγνώστους; Μπαααααα….
    Μαζί με τον sous όμως θα είχε πιο πλάκα, το παραδέχομαι. 🙂

    @Konstantina:
    Πολύ καλά μου λέει, όχι απλώς καλά.
    Ανέβασε αν θες την συνταγή, θα ανεβάσω κι εγώ τα σχετικά το απόγευμα.

  16. κατόπιν συνεννόησης, 50-50, χαχα

  17. Αν το 50 το δικό του είναι το τρίψιμο και το 50 το δικό σου το βάψιμο, τότε κάποια είναι πολύ ικανή στις διαπραγματεύσεις, χα χα χα 🙂

Σχολιάστε

