• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Μαΐου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ.   Ιον. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Ανυπομονώ

Κανονικά δεν μου αρέσουν τα μιούζικαλ. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, που είναι απλώς εξαιρετικές ταινίες.

Οπότε, μετρήστε συντελεστές κι ηθοποιούς – ηθοποιάρες μάλιστα, που δεν φαντάζεσαι να συμμετέχουν στο τυπικό μιούζικαλ. Κι αν έχετε όρεξη, μετρήστε βιογραφικά και πόσα αγαλματάκια έχουν κερδισμένα. Και μετά πείτε μου: είναι δυνατό να μην ανυπομονώ; 🙂

8 Σχόλια

  1. ΜΠΛΟΓΚΟΚΟΥΙΖ

    Ποιος γνωστος ηθοποιος απο τη δημοφιλη σειρα του mega «Πολυκατοικια» εχει δικο του προσωπικο blog;

    http://blogo-sphera.blogspot.com/2009/05/blog-post_16.html

  2. μπααααα, δε θα πάρω.

  3. Καλησπέρα,

    @blogo:
    Κουκιά σπέρνω. 🙂
    (Σόρρυ, αλλά ήταν η μόνη απάντηση που μπόρεσα να σκεφτώ)

    @Кроткая:
    Suit yourself.
    Θυμήσου όμως και τον Ρατατούη. 😉

  4. Πολύ ενδιαφέρον!! Πότε παίζει Ελλάδα;

    (Μαριόν Κοτιγιάρ- μμμμ… δεν την είδα στην «Πιάφ» αλλά τη γούσταρα τρελά στους «Ατέλειωτους αρραβώνες»)

  5. «Ατέλειωτοι αρααβώνες» ήταν το «Un long dimanche de fiançailles»? Αν ναι, εκεί έπαιζε η Τοτού.

    Μπαμπάκη, χμ, έχεις ένα πόιντ, αλλά είμαι δύσπιστη με τα μιούζικαλ, βασικά τα βαριέμαια θανατερά.

    Με βάζεις σε σκέψεις όμως….

  6. Σήμερα, 19 Μαϊου 2009, πήγα στο υποκατάστημα της Wind στη στάση του τράμ Μεγάλου Αλεξάνδρου, στη Νέα Σμύρνη, και αντιμετώπισα ένα απίστευτο θέαμα.

    Ένας πελάτης της Wind είχε αφήσει το κινητό του από το Δεκέμβριο 2008 και μέχρι σήμερα δεν μπορούσαν να του πουν α) αν το εξέτασαν το κινητό του, β) αν βρήκαν τίποτα, γ) αν διορθώνεται το κινητό, δ) αν υπάρχει πλέον ή εξαφανίστηκε, ε) πότε θα του απαντήσουν, στ) πότε θα του ζητήσει κάποιος συγγνώμη γι’ αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά των υπαλλήλων της Wind.

    – Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί δεν είναι έτοιμο ακόμα το κινητό μου;

    – Όχι κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση.

    – Τα ίδια μου λέτε εδώ και πέντε μήνες. Πέστε μου, τι συμβαίνει, το χάσατε το κινητό μου;

    – Δεν μπορώ να σας απαντήσω σήμερα κύριε, θα κρατήσω τον αριθμό σας και θα σας απαντήσω, μόλις έχω και εγώ μια απάντηση.

    – Και γιατί δεν παίρνετε κυρία μου εδώ και τώρα τηλέφωνο την τεχνική σας υπηρεσία και να μάθουμε;

    – Δεν μπορώ κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση.

    – Θέλω να μιλήσω με τον Διευθυντή.

    – Εγώ είμαι η διευθύντρια.

    – Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί δεν είναι έτοιμο ακόμα το κινητό μου;

    – Όχι κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

    – Μα τον έδωσα τον αριθμό μου πριν από λίγο στην άλλη την κοπέλα. Γιατί πρέπει να τον δίνω συνέχεια;

    – Κύριε το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πάρω τον αριθμό σας και να επικοινωνήσω μαζί σας μόλις έχω και εγώ κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

    – Με κοροϊδεύετε τώρα; Γιατί με εξαναγκάζεται να περάσω άλλη μια φορά, αφού μπορείτε να κάνετε ένα τηλεφώνημα αυτή τη στιγμή;

    – Kύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

    – Και ποιος θα με αποζημιώσει για το κινητό που χρειάστηκε να αγοράσω για να χρησιμοποιώ τους πέντε μήνες που με έχετε και περιμένω;

    – Να σας αποζημιώσουμε; Μα εμείς σας δώσαμε ένα κινητό χωρίς να το πληρώσετε.

    – Δεν μου το χαρίσατε. Είχα σύμβαση με πάγιο και γι’ αυτό μου δώσατε δωρεάν κινητό. Ήταν πληρωμένο δηλαδή από τα λεφτά του παγίου που πλήρωνα.

    – Μα έτσι συμπεριφέρεται η Wind στους πελάτες της;

    – Κύριε, θα πάρω τον αριθμό σας και θα σας καλέσω μόλις έχω κάποια απάντηση για το κινητό σας που μας δώσατε για επισκευή.

    – Όχι ρε! Δεν φεύγω από δω μέσα, αν δεν πάρετε τηλέφωνο και δεν μου δώσετε μια σαφή απάντηση.

    Έφυγα τρομοκρατημένος από το υποκατάστημα της Wind. Σκέψου να πέσεις σε τέτοια περίπτωση! Αυτοί που φταίνε δεν είναι οι φουκαράδες οι υπάλληλοι, αλλά αυτοί που τις έχουν δασκαλέψει και τις έχουν τρομοκρατήσει για να μιλούν επαναλαμβάνοντας τις ίδιες δέκα (10) λέξεις.

  7. @Αντώνης_Χ, Κροτ:
    Δεν ξέρω πότε έρχεται. Στο τρέϊλερ μιλά για Νοέμβρη, δλδ οσκαρική σαιζόν – κατ’ αναλογία, φαντάζομαι αρχές του ’10 σε μας. Ο Ντάνιελ Ντέϊ Λιούις είναι για μένα το μέγα αίνιγμα – δεν θα μπορούσα να τον φανταστώ σε μιούζικαλ. Είτε θα είναι συναρπαστικό, είτε μεγάλη φλόμπα.
    Η Κοτιγιάρ ήταν εξαιρετική ως Πιαφ, να το δεις!

    @kim:
    Είναι αληθινό πρόβλημα αυτό που περιγράφεις, αλλά από την άλλη κι ο πελάτης βρίσκεται αντιμέτωπος με κάτι εξαντλητικό. Κακώς, πολύ κακώς ξεσπά πάνω στους υπαλλήλους της πρώτης γραμμής. Δυστυχώς όμως, δεν βλέπει αυτούς που φταίνε για την ταλαιπωρία του για να ξεσπάσει εκεί.
    (Το σχόλιο βέβαια δεν έχει καμία σχέση με το ποστ. Για προφανείς λόγους, έσβησα το πανομοιότυπο σχόλιο που είχες αφήσει και σε άλλο ποστ).

Σχολιάστε

