• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουνίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Τι είναι το Top Gear

Αφιερωμένο στην Κωνσταντίνα μας – που επανήλθε! 😀

Η μεγάλη μου απορία όταν ήμουν μικρός ήταν γιατί τα άλλα αγοράκια πορώνονταν έτσι με τα αυτοκίνητα. Εγώ είμαι γκατζετάκιας – δώσε μου κάτι με κουμπιά και LEDάκια απάνω, κρύψε μου το βιβλίο με τις οδηγίες κι είμαι ευτυχής: θα παλεύω μέχρι να βρω όλα όσα κάνει. Αλλά οι άλλοι (συμμαθητές, συμφοιτητές, συνάδελφοι) μια ζωή ήταν κολλημένοι με τα μηχανοκίνητα. Ακόμα και φόρμουλα παρακολουθούν στην τηλεόραση – ποτέ μου δεν το κατάλαβα…

Έτσι, η καλή μου με κοίταξε τουλάχιστον σαν εξωγήινο κλώνο μου (το είδος του κλώνου που απαγάγει τον κανονικό άνθρωπο και παίρνει την θέση του) όταν της είπα ότι με ενθουσιάζει μια εκπομπή για αυτοκίνητα.

Το Top Gear είναι μια εκπομπή του BBC που, σε πρώτο επίπεδο, ασχολείται με ενθουσιασμό με το θέμα αυτοκίνητο. Όμως, έχει μια χαρισματική ομάδα παρουσιαστών με διαβολεμένο χιούμορ και απολαυστικά μη-πολιτικά-ορθό κωλοπαιδισμό, που απολαμβάνουν αυτό που κάνουν και το ξεφτιλίζουν τελείως. Κάθε εκπομπή είναι απολαυστική, η παραγωγή είναι αρτιότατη (τόσο σε σκηνοθεσία / μοντάζ όσο και σε ιδέες για θέματα) και επιπλέον είναι εύκολο να την βρεις, αν βλέπεις Brainiac: είναι στο ΣΚΑΪ αμέσως μετά! 🙂

Ολίγα βίδεο για να σας πείσω για το ακριβές της περιγραφής:

1. Πόσο ευκίνητα είναι τελικά τα μικρά αυτοκίνητα; Και ποιο είναι το πιο επιδέξιο; Παίζοντας αυτοκινητο-ποδόσφαιρο: Volkswagen εναντίον Toyota.

2. Τα Toyοta είναι φημισμένα για την αντοχή τους. Είναι αλήθεια αυτό; Μπορείς να σκοτώσεις ένα Toyta Hilux;

3. Ψάχνοντας την τέλεια διαδρομή:

4. Η κληρονομιά των Εργατικών των 70ς στην Βρετανία: δουλεύουν τα αυτοκίνητα της British Leyland;

Δεν ξέρω αν τα παραπάνω σας λένε κάτι, απλώς και η καλή μου πια είναι φανατική τηλεθεατής του συγκεκριμένου. Εγώ, το μόνο που έχω να ευχηθω είναι καλή προβολή! 🙂

16 Σχόλια

  1. Οι άτιμοι είναι απόλαυση στις «αποστολές»!! Έχω ρίξει το τρελό γέλιο με δαύτους. 😀
    Θυμάμαι ειδικά ένα επεισόδιο που έπρεπε να μετατρέψουν τ΄αυτοκίνητα σε πλεούμενα για τη λίμνη και να ταξιδέψουν! 😆

  2. Κοίτα, δεν θα με είχες πείσει εάν δεν έγραφες το τρισμέγιστο επιχείρημα περί της φαντίλας της συμβίας σου, οπότε εντάξει ρε φίλε, θα το δω οπωσδήποτε. 😛

  3. 😆

    πάει κι ο Μπαμπάκης…

  4. Ο Jeremy Clarkson είναι ένας μικρός θεούλης.
    Ή θα τον λατρέψεις ή θα τον μισήσεις βαθύτατα. Εγώ τον λατρεύω 😛
    Μυθικό επεισόδιο που πήγαν στην Αμερική, όπως και τα special North Pole και Αφρικής.
    Η εκπομπή ήταν η αιτία να ανακαλύψω τα limewire και τα torrents 😉

  5. 😉 Κι εγώ το βλέπω καμιά φορά (όταν είμαι σε μέρος που πιάνει ΣΚΑΪ δηλαδής, καθόσον, εδώ δεν μας κάνει πάντα την τιμή…)
    ;-Ρ

  6. Πιο πολύ κι απ’ το χιούμορ, μου αρέσει η σκηνοθεσία. Μερικές παρουσιάσεις μοντέλων είναι έργα τέχνης.

    Για του λόγου το αληθές:

  7. Daddy-o, άκουσα σήμερα το πρωί ότι ο Stig (ο μυστηριώδης λευκοντυμένος test driver του Top Gear)είναι στην πραγματικότητα ο Michael Schumacher. Αληθεύει;

  8. Μου κίνησες την περιέργεια. Θα ρίξω μια ματιά, αν και η σχέση μου με τα αυτοκίνητα περιορίζεται στο «έχει ρόδες και μας πάει εκεί που θέλουμε». Έξι μήνες αφότου ο πατέρας μου πήρε καινούριο αμάξι, η μόνη πληροφορία που μπορούσα να δώσω είναι ότι «είναι μαύρο». :Ρ

  9. Ψάξε να δεις και το επεισόδιο με τη συνεντευξη του James Blunt …

    🙂

    ( εμένα με πιάνουν τα ανθρωπιστικά μου ενίοτε βλέποντας την εκπομπη: Μα να καταστρέφουν αυτοκινούμενα ενώ πεινάνε παιδάκια;; άσχετο το ξέρω μου βγαίνει ρε γμτ)

  10. Δεν παλεύονται οι άνθρωποι, αξιοπρεπέστατα είναι τα συμπεράσματα μετά τα τέστ, λένε και τα πράγματα με το όνομά τους.

    Έξοχοι!

    Τους παρακολουθώ ιντερνετικά προτού την εν Ελλάδι εμφάνισή τους.

    Καλημέρα σας

  11. Καλημέρα, καλημέρα,

    @Ρενάτα:
    Επίσης από τα καλύτερα αυτό που αναφέρεις. Το γέλιο είναι ότι το ξαναδοκιμάσανε μετά από καιρό. Ξαναφτιάξαν τα αμφίβιά τους, τα βελτιώσανε και προσπάθησαν (και το όχημα του Clarkson τα κατάφερε!) να περάσουν στη Γαλλία. Απίστευτοι!!! 😀

    @x-psilikatzoy:
    Πάντοτε η καλή μου είναι το κρυφό μου χαρτί! 😉
    Να το δεις και να μου πεις, ΟΚ;

    @Κροτ:
    ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!!

    @confused:
    Κι εγώ στους πιστούς του λάτρεις συγκαταλέγομαι… 😉

    @Σοφία:
    Μην μου πεις ότι δεν έχετε ίντερνετ!
    (Κι αν όχι, πώς καταφέρνεις κι αφήνεις σχόλια?)

  12. @cyrus:
    Έχεις απόλυτο δίκιο για την σκηνοθεσία. Γενικά, είναι αρτιότατη δουλειά, από όποια πλευρά κι αν την κοιτάξεις.
    Από την άλλη, ορισμένα μοντέλα (όπως η εν τω βίδεω Bugatti Veyron) είναι από μόνα τους έργα τέχνης. 🙂
    ΥΓ: Είχες δει και το επεισόδιο που κοντράρονται μια Bugatti με ένα αεροπλάνο, για το ποιο θα φτάσει ποιο γρήγορα από το Μιλάνο (νομίζω) στο Λονδίνο; Άπαιχτο!

    @Αντώνης_Χ:
    Δεν έχω ιδέα αδελφέ. Φαντάζομαι ότι, αν δεν είχε τόσες υποχρεώσεις, θα μπορούσε. Η θεωρία μου (και δεν έχω τρόπο να την αποδείξω) είναι πως συνεργάζονται με 3-4 επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και χρησιμοποιούν όποιον είναι διαθέσιμος στις ημερομηνίες των γυρισμάτων. Αλλά ειλικρινά δεν έχω ιδέα.

    @Litanie des Saints:
    Σε ανάλογη κατάσταση είναι και η καλή μου – παρόλα αυτά, το παρακολουθεί με ενθουσιασμό. Είναι από τα λίγα που βλέπουμε οικογενειακώς – έστω κι αν πρέπει κάθε τόσο να εξηγούμε στον μικρό τι είπαν οι Άγγλοι.
    Και μόλις τελειώσει, το γυρίζουμε στις επαναλήψεις του Μαμαλάκη. 🙂
    (Αυτά πριν την έλευση του καλοκαιριού. Τώρα την βγάζουμε σε αυλές και παιδικές χαρές! 😉

    @Crucilla:
    Θα το ψάξω! – ευχαριστώ για το tip!
    Αυτά τα ανθρωπιστικά εμένα με πιάσαν στον Σκοτεινό Ιππότη, στην ξεδιάντροπα σκληρή σκηνή που τσαλακώνεται η Lamborghini. Αίσχος! 😛
    Σοβαρά τώρα: κάθε τηλεοπτική παραγωγή κοστίζει πολύ, πολύ παραπάνω από μερικά κατεστραμένα αυτοκίνητα. Οπότε;

    @masterpcm:
    Ω, ναι! Σπάνια θα μπούνε σε αυτοκίνητα που υπάρχει πιθανότητα να οδηγήσω, αλλά δεν μασάνε τα λόγια τους ανεξάρτητα από το κόστος του οχήματος που καλούνται να δοκιμάσουν. Σούπερ!

  13. Τους μισώ. ΤΟΥΣ ΜΙΣΩ ΛΕΜΕ.

    Μετά από κάθε εκπομπή τους το φανταστικό μου τετράτροχο μοιάζει με υπερμεγέθη κουβά.

    Ντροπή τους. Δεν έχω να πω κάτι άλλο.

    😉

  14. Μωρέ ναι, αλλά είδες το επεισόδιο που απλά κατέστρεψαν ένα σωρό αυτοκινούμενα;;;;;

  15. Καλησπέρα!

    Χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω μετά από τόσο καιρό!

    Εγώ απόλαυσα πάνω απ’όλα το επεισόδιο του Top Gear στο οποίο συναγωνίστηκε μια Bugatti Veyron με Eurofighter!

    Ελπίζω να τα λέμε συχνότερα πλέον.

  16. @industrial daisies:
    Έλα μωρέ, μην τους πιστεύεις κι όλας, με όλα αυτά που λένε και δείχνουν. Όλα φωτοσοπιές είναι, μην μασάς. 😉

    @Crucilla:
    Δεν έχεις κι άδικο με αυτό το παράδειγμα. Χμ.

    @Πάνας:
    Πολύ καλό, συμφωνώ. Κι άλλα μου αρέσουν, που δεν έχουμε αναφέρει μέχρι τώρα. Οι χειμερινοί Ολυμπιακοί ας πούμε ή το επεισόδιο που βάζουν φωτιά σε ένα κάμπινγκ…
    Είναι να απορείς από πού τους έρχονται οι ιδέες πάντως.
    Την καλημέρα μου, να είσαι καλά!

Σχολιάστε

