• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Ιουνίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Εκλεκτικές ομοιότητες

Αύριο θα πάει για κούρεμα βέβαια, γιατί το μακρύ μαλλί στη θάλασσα δεν το θέλει. Χθες όμως, ιδρωμένος μετά το μπάσκετ, έβρεξε και έστησε το μαλλί του όρθιο και γυρνά και μου λέει:

– Μπαμπά, κοίτα. Είμαι ο Σάκης!
– Ποιος Σάκης; Του Σκούπι Ντου;
– Όχι, αυτός που τραγουδάει!

Μετά από αυτό, ζω ελπίζοντας η νύφη μου να είναι σαν την Κάτια. Και να φέρνει σπίτι τις φίλες της από την δουλειά. Και να είναι όλες τους επιρρεπείς στο αλκοόλ. Και στο μαξιλαροπόλεμο. Και σε άλλες ανάλογες ασχολίες που γίνονται σε slow motion – όταν αξίζουν πραγματικά!

Ένας άνδρας έχει δικαίωμα στο όνειρο. 😀

14 Σχόλια

  1. Και να έχουνε αδερφούς με τα ίδια χαρακτηριστικά (όχι τίπτις άλλο, μην ξεχνάς και τις συνblogίτισσές σου βρε παιδί μου!!!)
    ;-Ρ

  2. Και μετά ξύπνησες! 😛 😛

  3. ένας άνθρωπος που μεγάλωσε με Beatles, έχει ένα γιο που θέλει να γίνει Σάκης…

    κελ ντεκαντάνς!

  4. Άποψή μου είναι αντί να ονειρεύεσαι, να κοιτάξεις να τον σώσεις τώρα που είναι νωρίς, γιατί κι εγώ δεν τον πρόσεξα τον δικό μου όταν ήταν μικρός και τώρα με το κινητό τηλέφωνο γυρίζει βίντεοκλιπ όπου μιμείται την εμφάνιση του Σάκη στη Γιουροβίζιον.
    (Και μεγάλωσα κι εγώ με Μπιτλς).

  5. Νταξ…μικρός είναι ακόμα…στο χέρι σου είναι να του δείξεις το σωστό μουσικό δρόμο 😉

  6. Αυτό θα πει «όνειρα για το μέλλον». :Ρ

  7. Ε όχι και «Σάκης» : Sakis!

  8. Καλέ αφήστε τον μικρό να εκφραστεί όπως γουστάρει!

    Λες και όλοι μας τραγουδούσαμε την Eleanor Rigby ή τον Κεμάλ όταν ήμαστε μικροί!

    (Δικαίωμα στο όνειρο FTW. Έχεις δει πρόσφατα το American Beauty και το λες;)

  9. @Σοφία:
    Μα όλες από δω θα ψωνίσετε;
    Πώς θα διευρυνθεί το gene pool;

    @Ρενάτα:
    Ξύπνησα και μάλιστα με hangover! 😉

    @Κροτ:
    Αφού γλυτώνω τον Χατζηγιάννη, μια χαρά νιώθω! 🙂
    Δε νομίζω ότι μεγάλωσα με Beatles. Όχι ότι δεν αρέσαν στη μάνα μου, αλλά περισσότερο θυμάμαι τα 70ς με soundtrack τη Μαρινέλλα. Μην σου πω τον Κινούση κι έχουμε κι άλλα δράματα…

    @Αταίριαστος:
    χα χα χα – ΟΚ, υπάρχουν και χειρότερα από ένα απλό κούρεμα α λα Sakis. 🙂

    @An-Lu:
    Βεβαίως! Το μόνο που με δυσκολεύει είναι η εμφάνιση. Πώς θα τον κάνω να μοιάζει στον Miles Davis γμτ;

  10. @Litanie des Saints:
    Πιάνω πόρτα, καταλαβαίνεις, χα χα χα χα

    @Σελιτσάνος:
    Sosta!

    @Αντώνης_Χ:
    Λες να του χρειάζεται εντατική δόση Γκάτσου για να έρθει στα ίσα του; χε χε χε
    (Όχι, δεν το είδα πρόσφατα, αλλά καταλαβαίνω τι εννοείς)

  11. Μην ανησυχείς, θα αναλάβουμε εμείς για την διασπορά των γονιδιών, και θα γίνει eu-gene (ευ ζην) pool!!
    ;-Ρ

  12. Αντώνη Χ, εγώ πάντως ναι, από την Ε Δημοτικού!
    [ντάξει, έπαθα και μια έκλαμψη με την Kylie σε κάποια φάση, αλλα΄μετά ίσιωσα!].

    Μπαμπάκη, ΕΣΥ ήσουν που είχες πει ότι είχες τους Μπήτλς αφίσα στο δωμάτιό σου!
    Και ΕΓΩ είμαι μεγάλο καρφί και έχω μνημη ελάφαντα!

    😛

  13. @Σοφία:
    Συγκρατήσουμε, σε λίγο θα το κάνουμε το blog σάϊτ για γνωριμίες. Πάνω απ’ όλα εχεμύθεια! 😉

    @Καρφί – ελέφαντα:
    Κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τις μλκς που άκουγε στην εφηβεία…
    Έχεις δίκιο – απλώς οι Beatles μπήκαν στο δωμάτιό μου όταν ήμουν στα 12 κι όχι στα 5 που είναι ο Αλέξης! 🙂 Οπότε είχαμε διαφορετικές ηλικίες στο μυαλό μας.

  14. Και χεχε-μύθεια, μπορώ να σου πω!!
    ;-Ρ

Σχολιάστε

