• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Snowball στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    kaltsovrako στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Το ποστ των μιουζικαλ
  • a

  • Ιουνίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Twitter: η ατάκα του νέου

Αν τα blogs είναι ένα είδος εξάσκησης για την δημοσιογραφία ή την λογοτεχνία, το twitter είναι το ίδιο πράγμα για την διαφήμιση.

(128 χαρακτήρες)

11 Σχόλια

  1. Εγώ πάλι, ξανθιά ούσα, άνοιξα λογαριασμό στο Twitter αλλά ανάθεμα και αν καταλαβα τι κάνουμε μετά… 🙂

  2. Απαπα!Απίστευτα «καλωδιωμένος» σε μόνιμη βάση πρέπει να ΄ναι κανείς για να παρακολουθείς τουλάχιστον 2-3.
    Μου πρότεινε με ζέση μια φίλη, αλλά ευχαριστώ δε θα πάρω! 😀

  3. το twitter είναι γαμάτο! πολύ χρήσιμο ειδικά σε περιπτώσεις όπως τα δεκεμβριανά, το ιράν, η σύνοδος του λονδίνου. κ βέβαια μπορείς να το χρησιμοποιείς απλά για να διασκεδάζεις.
    όσο για τη διαφήμιση, συμφωνώ, κάποιοι το θεωρούν μόνο ένα μέσο για να προωθήσουν το μπλογκ ή την εταιρία τους. αλλά αυτούς τους καταλαβαίνεις αμέσως..

  4. @fevis:
    Κι εγώ στο ψάξιμο είμαι. Δεν ξέρω αν θα κάτσω αρκετά για να το βρω. 🙂

    @Τζινα:
    Ως μελαχροινός, προσυπογράφω.

    @Ρενάτα:
    Α, καλά, δεν πρόκειται και να σκάσω. Όταν μπαίνω, άμα μπαίνω, όταν προκύπτει κλπ. Εδώ το βλογ δεν ανανεώνω όσο συχνά θέλω, σιγά μην βάλουμε και άλλο μπελά στο κεφάλι μας! 🙂

    @Κούνελος:
    Μετά το Ιράν αποφάσισα κι εγώ να κάνω μια προσπάθεια. Έστω για να δω το πώς είναι.
    Για την διαφήμιση, εννοούσα ότι «εκπαιδεύει» τον λόγο μας να είναι λίγο διαφημιστικός, αφού οι 140 χαρακτήρες όριο μας αναγκάζουν να βγάζουμε νόημα σύντομα και στοχευμένα. Κάπως σαν τα (καλά και σπάνια) διαφημιστικά σλόγκαν.

  5. Είναι αυτό που λέει η ρενάτα- περίπου: επιλέγεις να ακολουθείς ένα (x) αριθμό ανθρώπων (φίλους σου, υπουργούς, ηθοποιούς, blogebrities, ό,τι να’ ναι), βάζεις και ένα αντίστοιχο app στο firefox και βλέπεις σε τακτά χρονικά διαστήματα να σού βγαίνουν τα tweets σε messenger- style

    (6 αγγλικές λέξεις σε 1 πρόταση- μισό να συνέλθω…)

    Πολύ ενημερωτικό, πολύ πλακατζίδικο, σε λίγο καιρό καταλαβαίνεις με τη μία ποιος έχει κάτι να σου πει και ποιος σε σπαμάρει ανελέητα (και μπλοκάρεις ανάλογα- εγώ έχω μπλοκάρει καμπόσους)

    Α- μπορείς να στέλνεις tweets και από το κινητό (π.χ. Αααχ διακοπές στο Νησί- το αφεντικό μου τομπαίρνει)

    Έχεις δίκιο για τη διαφορά μεταξύ blogs και twitter.

  6. Μπαμπάκη, προσπάθησα πριν τις ευρωεκλογές. Ίσως εγώ δεν είχα τότε τις αντοχές. Θα το ξαναδοκιμάσω τώρα που έχω 2 ολόκληρους μήνες ελεύθερους! (νια, νια, νια, νια)

    Αντώνη 😆

  7. ΧΑΧΑ, κι εσύ τέκνον twittee? (Εγώ πάλι που άνοιξα λογαριασμό σχεδόν άμεσα, απλά διαβάζω τα twits των κολλητών, ενώ για μένα…. τσίου τσίου!!)
    ;-P

  8. @antonis_x:
    Άντε, μην το πάρει χαμπάρι ο (γνωστός) administrator κι αυτό, να το κόψει όπως κάτι άλλα….
    Το κινητό δεν το έχω βάλει στο παιχνίδι ακόμη. Αξίζει λες;

    @Ρενάτα:
    Είναι σαν το τσιγάρο: έχω προσπαθήσει να το αρχίσω, αλλά δεν έχω θέληση. Ε, κι εδώ, θέληση θέλει. :Ρ

    @Σοφία:
    Νομίζω ότι κι εγώ προς τα εκεί οδεύω…

  9. Αν θες πληροφορίες για το twitter πάντως, έχω να σε παραπέμψω στον γκουρού 😉

  10. @Αλεπού:
    Έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποιον εννοείς….. 😉

Σχολιάστε

