• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Δεκέμβριος 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Νοέ.   Ιαν. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Let it snow λέμε!

Ο ήλιος έξω από το παράθυρό μου ξεγελάει. Υπόσχεται ζεστά χάδια και παιχνιδιάρικες βόλτες, αλλά δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Στην πραγματικότητα, ο ήλιος κρύβεται κάθε τόσο πίσω από σιχαμένα σύννεφα μαζεμένης υγρασίας. Ο καιρός επιμένει να είναι τόσο εκνευριστικά ζεστός που δεν σκέφτεσαι Χριστούγεννα και γαλοπούλες, αλλά ανοιξιάτικες μαγειρίτσες.

Έχει αρχίσει να με κουράζει όλο αυτό.

Προσπαθώ να σκεφτώ ότι έχουμε γιορτές, ότι τελειώνει μια χρονιά, ότι υπάρχει η ελπίδα η καινούργια να είναι καλύτερη (χμμμ) αλλά δεν έχω μπει καθόλου μα καθόλου στο κλίμα. Έτσι κι αλλιώς η χρονιά έφυγε τρέχοντας από μπροστά μου – και μου έδωσε αληθινά ελάχιστους λόγους να θέλω να της φωνάξω «Στάσου, μύγδαλα»! με τον καιρό έτσι όπως είναι, με την δουλειά να με πρεσάρει ακόμα και αύριο (ω ναι, believe it), με το ’10 να φαντάζει γκρίζο και δυσοίωνο, πού να βρεθούν χαρές και πανηγύρια;

Τι ήταν άραγε το 2009, που σε μερικές ώρες φεύγει; Μένω με την απορία. Για κάποιους ήταν χρονιά δοκιμασία, για μένα χρονιά δρομέας. Από αυτές που κρύβεσαι στα χαρακώματα περιμένοντας να σκάσει η οβίδα κι αναρωτιέσαι – δεν έσκασε γιατί ο εχθρός δεν την έριξε ή δεν έσκασε γιατί δεν την έχει ρίξει ακόμα;

Αν ήξερα, θα απαντούσα. Κι αν ακούγομαι παράξενα, είναι γιατί δεν έχω προλάβει να αλλάξω τους ρυθμούς μου, να αφοσιωθώ στις μέρες, να ανασάνω και να αντιληφθώ την περίοδο.

Για την ώρα λοιπόν περιμένω σαν τρελός κρύο και βοριά. Τα περιμένω σαν κάθαρση, τα έχω ανάγκη. Να αλλάξουν οι ρυθμοί, να καθαρίσει η ανάσα, να παγώσει λίγο το δέρμα του προσώπου, να μουδιάσει σώμα και μυαλό. Να έχουν νόημα βρε παιδί μου όλες αυτές οι χριστουγενιάτικες ιεροτελεστίες!

Κάποια στιγμή πρέπει επιτέλους να χειμωνιάσει. Let it snow λέμε, το φελέκι σου! Let it snow!

7 Σχόλια

  1. Αρν;i και μαγειρίτσα τώρα και το Πάσχα γουρνοπούλα. ε, το δεκαπενταύγουστο βλέπουμε! 😉 😆 😆

    Μισώ την @#$@υγρασία! 😡

    Καλή χρονιά σε όλους μας κι άλλο κακό να μη μας βρει! 😉

  2. Συμφωνώ και επαυξάνω.. Πλήν όμως, επειδή δεν βλέπω να αλλάζει κάτι δραμταικά μέχρι αύριο, σου εύχομαι μια καλή καινούρια χρονιά, με υγεία, με τύχη, με αγάπη, με χαμόγελο και… με μια γερή χιονοστιβάδα αλλά παιχνιδιάρικη, όχι σοβαρή.. Φιλιά πολλά και στους τρεις σας…:-)

  3. Έλα μου ντε! Που έφερα μια οκά μάλλνινα και τη βγάζω με κοντομάνικο!
    Αίσιος και ευτυχής ο νέος πάσχας 😉

  4. Μήπως να πηγαίναμε στο Ντουμπάι? Στο τεχνητό χιόνι??
    ;-Ρ

    (Μπλιαξ…)

  5. εγώ παράπονο δεν έχω, πήγα το ταξιδάκι μου και πέφαγα την κρυάδα μου.
    καλή χρονιά αγαπητέ σε όλο το παρεάκι σας! 😉

  6. αμάν με την γκρίνια ρε αρχηγέ

  7. @Renata:
    Ευτυχώς από την Πρωτοχρονιά και μετά μπαίνει σχεδόν συνέχεια ψάρι στο πιάτο κι έχουμε έρθει στα ίσα μας. 😉
    Όσο για την κ#*&-υγρασία, ζει και βασιλεύει! – άλλο κακό να μη μας βρει, συμφωνώ!

    @fevis:
    Πανέμορφη ευχή και ψάχνω να ευχηθώ κάτι ανάλογα καλοδουλεμένο. Το μόνο που μπορώ να πω είναι πως εύχομαι ό,τι καλύτερο για τους τρεις σας, και – ειδικά τώρα που κάποιος δοκιμάζει τα φτερά του εκτός φωλιάς – υπομονή και κουράγια. Άλλωστε, είμαι σίγουρος ότι τον έχετε «εξοπλίσει» έτσι ώστε να πετά αυτόνομα. 🙂

    @An-Lu:
    Και με μέτρο οι αυγοσαλάτες από τα κόκκινα αυγά! 😉
    Πολές ευχές καλή μου, έλαβα και το μέϊλ.

    @Σοφία:
    Μπλιάξ δεν λες τίποτα. Συνέφαγα μέσα στις γιορτές με άτομο που σκέφτεται σοβαρά να πάει, αλλά ο συγκεκριμένος ήταν σειρά ποστ από μόνος του οπότε λέω να μην τον κάψω εδώ στα σχόλια… 😉

    @yo!reeka’s:
    Εμ, έχουμε φτάσει να πρέπει να είμαστε ζεμένοι στο έλκηθρο του Αη-Βασίλη για να δροσιστούμε λίγο! Ουφ!
    Πολλές ευχές και για την δική σας παρέα αγαπητέ!

    @Μαργαρίτα:
    Για αυτό το έχω το βλογ καλέ, για να μην πρήζω στην γκρίνια την καλή μου. Όχι ότι δεν την πρήζω ήδη, αλλά φαντάσου να ξέσπαγα πάνω της κι όλα όσα ξεσπάω εδώ!
    (άγια αυτή η γυναίκα…)

Σχολιάστε

