• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    εύη στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    mpampakis στο Λείπεις
    masterpcm στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    mpampakis στο Λείπεις
    Stavrula στο Λείπεις
    Snowball στο Λείπεις
    mpampakis στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
    Stavrula στο Αντί ημερολογίου, βουβή τ…
  • a

  • Απρίλιος 2010
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

To ποστ του τερματοφύλακα

– Και πήραμε πρωτάθλημα και στο ποδόσφαιρο φέτος, αγόρι μου.
– Εκτός από το μπάσκετ;
– Ναι, εντάξει, στο μπάσκετ δεν έχει τελειώσει ακόμα (γκουχ, γκουχ). Αλλά φέτος πήραμε και στο ποδόσφαιρο.
– Μπαμπά;
– Ναι.
– Έχουμε πολλούς καλούς παίχτες;
– Ουυυυυυυυ! Βέβαια, βέβαια, πολλούς! (σημ.συντάκτη: το λεγόμενο «λευκό» ψέμα) Ξέρεις κανέναν;
– Τον Καραγκούνη.
– Σωστά!
– Και τον Σαλπιγγίδη.
– Πολύ σωστά! Κι έχουμε κι άλλους. Τον Σισέ, το Νίνη. Τον Βύντρα (σημ. συντάκτη: τι έφτασα να λέω μον ντιέ!)
– Έχουμε και καλό τερματοφύλακα;
– Ναι, τον καλύτερο. Παίζει και στην εθνική.
– Πώς τον λένε;
– Αλέξη Τζόρβα.
– Τζόρντα;
– Τζό-ρβα.
– Τσόρα;
– Τζόοοοοο-ρρρρρ-βααααα!
– Τσόραβα;
– Τ-Ζ-Ο-Ρ-Β-Α!!!
– Καλά. Εγώ θα τον λέω Αλέξη, πειράζει;

😆

12 Σχόλια

  1. ο καλύτερος δεν είναι ο Νικοπολίδης;

    μουαχαχαχαχαχα!!!

    Τελικά μόνο ένα θαύμα μπορούσε να σε φέρει πίσω στη βλογόσφαιρα! και συνέβη: το πρωτάθλημα στο βάζελο, αν είναι ποτέ δυνατόν!

  2. :-;
    κι ας εχω κάκιστες σχέσεις με το άθλημα!

  3. και πότε ήταν το προηγούμενο που είχατε πάρει; 😉

  4. re: Βύντρα

    Σκέψου πως όταν ο Τάσος Πάντος πατάει το χορτάρι σείεται το Καραϊσκάκη και εσείς για να δεχτείτε πως ο Βύτντρα δεν είναι απαράδεκτος έπρεπε να πάρετε πρωτάθλημα.

  5. Ότι θα ερχόταν η στιγμή που θα αναφέραμε τον Βυντρίνιο στους καλύτερους παίκτες του Παναθηναϊκού μιας ολόκληρη σεζόν δεν το φανταζόμουν ποτέ!

  6. Άμα βλογάρεις όταν παίρνει πρωτάθλημα η ομάδα(φτου! φτου! φτου!) σου, να περιμένουμε καμιά δεκαετία το επόμενο ποστ? :PPP

  7. @Κροτίδι:
    Είσαι εμπρηστική, αντιπαθής, άσχετη, άμπαλη και διάφορα άλλα που δεν μου επιτρέπουν το κύρος και η ανατροφή μου να σου πω… 😉
    Σώπα, κι όμως υπάρχω ακόμα. Μέχρι που έχω και κανα δυο ποστάκια στην ουρά.

    @An-Lu:
    Μάζευε κι ας είν’ και κάκιστες! 🙂

    @Αλεπού:
    Στο ποδόσφαιρο ή στο μπάσκετ;
    (πρόσεξες την σατανική απόπειρα εκτροπής της συζήτησης, έτσι?)

    @adamo:
    Η σχέση μας (των οπαδών) πια με τον Βύντρα είναι σαν την σχέση κάποιων ζευγαριών, σχετικά ή πολύ ηλικιωμένων, που τρώγονται στην γκρίνια όλη μέρα «Μου έφαγες τα νειάτα μου, που εμένα με θέλανε καν και καν και κόλλησα με τα μούτρα σου – αμ εγώ που θα μπορούσα να είχα πάρει (insert appropriate name) αντί για τα μούτρα σου;» κλπ, κλπ. και μετά τον καυγά κάνει ο μπάρμπας «αχ, αχ, η καρδιά μου» και η γυναίκα του, που μέχρι εκείνη την στιγμή τον έψελνε, ορμά και τον αγκαλιάζει «θησαυρέ μου, μην μου πάθεις τίποτα και τι θα γίνω ήλιε μου». Κάπως έτσι. 🙂
    Κι αν δεν ήταν ο Σισέ, τα γκολ του οποίου πραγματικά δεν μπορεί να τα δώσει άλλος επιθετικός στο μίζερο ελληνικό πρωτάθλημα, πιστεύω ότι ο Βύντρα θα ήταν ο MVP της χρονιάς. Σοβαρά το λέω.
    Τέλος, για την κούπα, και για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους: ωραίο και επιτέλους και καιρός ήταν κλπ, αλλά ο μονόφθαλμος στους τυφλούς, έτσι; Είδαμε ποδόσφαιρο τις τελευταίες δυο εβδομάδες τέτοιου επιπέδου που η «γιορτή» της Σούπερ Λίγκας ξεγυμνώνεται τελείως.
    ΥΓ: To Story of Ping υπάρχει on-line σε pdf. Δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει θέμα δικαιωμάτων ή όχι, αλλά είναι η πρώτη επιλογή του google.

    @en voz baja:
    Σοβαρά πιστεύω ότι, μετά τον Σισέ, ήταν ο καλύτερος της χρονιάς. Μπροστά κι από Τζόρβα, Ζιλμπέρτο, Νίνη, Καραγκούνη κι όλους τους υπόλοιπους.

    @Ρενάτα:
    Θα ανεβάζω καλέ, θα ανεβάζω καταγγελτικά για την Παράγκα, μην ανησυχείς! 😉

  8. Και τι τερματοφύλακα… φόρτωσε η σελίδα και φωτίστηκε ο τόπος!!!
    Γουέλκαμ μπακ. 🙂

  9. @Litanie des Saints:
    Έχω μια συνάδελφο στην δουλειά που λέει Τζόρβας και κολλάει το στόμα της από τα σιρόπια. Εσύ είσαι; 😉
    Θενκς!

  10. Από ποδοσφαιρικά δεν ξέρω και πολλά, αλλά ο Νικοπολίδης είναι πιο ωραίος, στάνταρ!

    😛

  11. Φοβερή ποικιλία φέτος, αντί για την ομάδα που παίρνει το πρωτάθλημα τα τελευταία 10 χρόνια, το παίρνει η ομάδα που έπειρνε το πρωτάθλημα τα προηγούμενα 10 χρόνια!

    Αυτό μ’ αρέσει στο ελληνικό πρωτάθλημα, η ποικιλία, η αξιοκρατία και η ποιότητά του :).

    Ευτυχώς, υπάρχει και το champions league!

  12. Μπαμπάκη, αν ήμουν εγώ, θα έλεγες «έχω τέσσερις-πέντε συναδέλφους στη δουλειά που σκέφτονται να βάλουν την αφίσα του στον τοίχο – είσαι μία απ’ αυτές;» :Ρ

    Κρότκαγια, εδώ είναι που ταιριάζει γάντι το «ο νέος είναι ωραίος, παλιός είναι αλλιώς»!

Σχολιάστε

