Το είδωλό μου

Αυτό, κυρίες και κύριοι, είναι σωστή ανατροφή παιδιών!😀

8 Σχόλια

  1. Αυτά είναι🙂

  2. Κουραγιο!ακομα ενα για να πολιτογραφηθειτε Πειραιωτες!
    Στα Καμινια,λεει, μοιραζουν οικοπεδα σε πολυτεκνους..

  3. Κλαπ, κλαπ, κλαπ και πολλά ρισπέκτια!

  4. @fog:
    Ζήλεψα λέμε!🙂

    @fevga:
    Δεν είμαστε εμείς καλέ! – εγώ έναν έχω. Κι ένα σκύλο, αλλά ο σκύλος δεν ακούει Queen.😉

    @k1:
    Ω ναι, ατελείωτα!!!

  5. Τελικά, δεν είναι μόνο αυτός…🙂

  6. α’ Τελικα μονος σου τον εκανες τον εναν,καλέ;
    β’ Να υποθεσουμε μαλλον οτι δεν ειναι ο μονος χειροκροτων ρυθμικα;
    ΥΓ Η περιπτωση να ανακαλυψες καθυστερημενα εναν ακομα
    ουτε θα μας περνουσε απ’το μυαλο μετα το φροντιστηριο
    σωστης ανατροφης που χρόνια αφιλοκερδως μας παρεχεις…

  7. @yafoundo:
    Προφανώς δεν τον έκανα μόνος μου. Βοήθησε και ο μαιευτήρας. ;P
    Στα σοβαρά, την δουλειά την κάνει η γυναίκα. Εμείς κρατάμε στοργικά το χέρι και ευχόμαστε να μην πάει τίποτα στραβά, ως εκεί. Όλα τα άλλα τα τραβάνε με αξιοθαύμαστη δύναμη οι μάνες.
    Αλλά, το blog είναι δικό μου, δεν είναι της μαμάς της οικογένειας. Δικό μου, δικό μου, δικό μου.😉
    Το διαβάζει όμως κι η μαμά της οικογένειας. Άρα, καθυστερημένες ανακαλύψεις δεν πρόκειται να δημοσιοποιηθούν εδώ. χε χε χε

    @Dimitris Agelakis:
    Ωραίο!
    Απλά, άλλη αγάπη έχω για τους Queen.🙂

Σχολιάστε

