Μαθημένα τα βουνά απ’ τα χιόνια

Αλλαγή κλίματος:

Ελληνική επαρχία, Αύγουστος 2012. Απόγευμα και βρέχει (τι άλλη καταστροφή θα ζήσουμε με αυτή την κυβέρνηση ήθελα να ήξερα!). Γυναίκα, παιδί και σκυλί παραθερίζουν στο σπίτι της πεθεράς μου, όπου εμφανίζεται ο αδελφός της τελευταίας, η γυναίκα του και τα δύο τους εγγόνια, δίδυμα, περίπου 5 ετών. Λόγω βροχής έκατσαν μέσα στο σπίτι το οποίο τα πιτσιρίκια προσπάθησαν να γκρεμίσουν ανακαινίσουν. Ακολουθεί η περιγραφή όπως μου την έδωσε ο γιος μου (ο μεγάλος ξάδελφος, σχεδόν 9) από το τηλέφωνο:

– Ήρθαν ο θείος και η θεία.

– Ποιος από όλους;

– Όχι ο δικός σου. Ο Χρήστος.

– Ααα, τι κάνει;

– Καλά. Είχαν φέρει και τα παιδιά.

– Παίξατε ωραία;

– Χε, χε, χαμός έγινε! Κάνανε πολύ φασαρία. Mέχρι και κυνηγητό ήθελαν να παίξουν. Η γιαγιά τρελάθηκε!

– Χε, χε, ρε την έρμη.

– Εγώ δεν έχω πρόβλημα με την φασαρία, έχω συνηθίσει. Ξέρεις, από το σχολείο.

Μεγάλο θέμα να σε προετοιμάζει σωστά το σχολείο για ό,τι συναντήσεις στη ζωή σου…😀

3 Σχόλια

  1. Σοφά τα νομοσχέδια Παιδείας …

  2. Οι δόλιοι δασκάλοι που ξεσυνηθίζουν το καλοκαίρι ζουν το δράμα σε πολύωρα ταξίδια με καράβι και ανεξέλεγκτα πιτσιρίκια να ωρύονται. Τα του γιου είναι πταίσματα😉

  3. Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, ΕΜΕΙΣ???

    aagorastos.blogspot.com

Σχολιάστε

