Αγαπημένο μου παρατημένο ημερολόγιο

Προσεχώς: κείμενο για τα 7 χρόνια (2006 – 2013) του βλογ. Φέτος έχασα τα γενέθλια κατά «μόλις» 10 ημέρες.

Να θυμηθώ να πω για το πώς ξεκινήσαμε και για όλα όσα μοιραστήκαμε με τους bloggers εκείνης της φουρνιάς. Για το πώς άλλαξε η ατμόσφαιρα κάποια στιγμή γύρω στο ’08 – ’09.

Να συμπεριλάβω σύντομη αναφορά – κράξιμο στο facebook. Τώρα που έγινα κι εγώ μέλος του.

Να παραδεχτώ πως δεν γράφω, παρότι η ζωή συνεχίζεται απτόητη. Παρότι το αγόρι μου είναι καλά και μεγαλώνει όμορφα, παρότι η καλή μου είναι κάθε μέρα και πιο υπέροχη, παρότι συνεχίζουμε να μαζεύουμε εμπειρίες – όπως και όποτε μπορούμε. Παρότι υπάρχουν ένα σωρό αφορμές για να γράψεις.

Ας μην γράψω όμως, έτσι ανοιχτά, ότι δεν γράφω γιατί απλώς σιχαίνομαι αυτά που θέλω να γράψω. Όλα αυτά που κυριαρχούν στην σκέψη μου δηλαδή.

Και να ευχηθώ του χρόνου οι σκέψεις μου να ταξιδεύουν ανεμπόδιστες σε υλικό που θα μου αρέσει να καταγράφω και να ξαναβλέπω στο μέλλον.

Προσεχώς όλα αυτά.

11 Σχόλια

  1. «Ας μην γράψω όμως, έτσι ανοιχτά, ότι δεν γράφω γιατί απλώς σιχαίνομαι αυτά που θέλω να γράψω. Όλα αυτά που κυριαρχούν στην σκέψη μου δηλαδή.»

    Αυτό ακριβώς.

  2. «Να συμπεριλάβω σύντομη αναφορά – κράξιμο στο facebook. Τώρα που έγινα κι εγώ μέλος του»
    Εχμ.. άλλοι μπαίνουν κι αλλοι φεύγουν.. Οπως στο χωρο εργασίας ενα πραμα. Να σιαξουν γρηγορα τα πραγματα και πολλα φιλια στα παιδιά Μπαμπάκη μας!🙂

  3. Xρόνια πολλά. Επίτηδες το κάνεις. Για να λέμε»Να, έγραψε!»Αλλά αυτό συμβαίνει έτσι κι αλλιώς. :))

  4. Χρόνια πολλά… Και γελαστά.. Γραπτώς και προφορικώς.. Και στην σκέψη κυρίως…

  5. Καλημέρες,

    @Καλτσόβρακο:
    Προσπαθούν να μας δηλητηριάσουν γμτ. Κι ευτυχώς υπάρχουν κάτι αντίδοτα με καστανά μάτια στο σπίτι, αλλιώς δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα ήμουνα.

    @Ροδιά:
    Νιώθω σαν το Μικέλε Κορλεόνε. Just when I wanted out, they pull me back in.🙂
    Από την άλλη, πέτυχα κάποιους φίλους με τους οποίους κακώς είχα χαθεί, οπότε; Οπότε, όπως κάθε εργαλείο, και το fb είναι θέμα χρήσης.

    @Νέφοσις:
    χε χε χε – ναι, ναι, είμαι μια θεωρία συνωμοσίας από μόνος μου.😉
    Ευχαριστώ!

    @fevis:
    Να είσαι καλά Εύη μου, και σε σένα ό,τι καλύτερο! Έχουμε καιρό να τα πούμε από κοντά και μας έχεις λείψει, να το ξέρεις!

  6. Μόδα ήταν και τα blogs και περνάει (δεν πέρασε … αλλά είναι στην φάση που περνάει) . Τώρα είναι άλλα στη μόδα .
    Από τα ομορφότερα που διάβασα στην εποχή της ακμής των blogs , ήταν το «μπαμπάκης , όπως ακριβώς με φωνάζει ο γιος μου» .
    Πάντως , οι «μόδες» κάνουν κύκλους και … ξαναγυρνάνε .

  7. Χρόνια πολλά παλιέ σύντροφε🙂 Οταν ανοίξεις ένα blog δεν το κλείνεις εύκολα. That said, είναι πάντα εκεί και περιμένει τα νέα σου, κι αν του το επιτρέψεις, γίνεται κομμάτι της ζωής σου. Όπως αυτό εδώ για εσένα.

    Y.Γ. Στα 10χρονα κερνάς🙂

  8. αυτο το facebook τα φταιει ολα και χασαμε τη μαγεια αυτη, ευχομαι να την ξαναβρουμε🙂

  9. Την μαγεία των μπλογκς την κρατάμε σαν φυλαχτό στη χούφτα μας – το φατσοβιβλίο, όσο εθιστικό κι αν είναι (ή όχι), δεν μπορεί να την αγγίξει. Είναι η ψυχούλα μας. Και κάποια στιγμή, θα θελήσουμε να την «ανοίξουμε» ξανά.😉
    Φιλιά*

  10. Η καθυστέρηση με την οποία αφήνω σχόλιο ένα μήνα μετά είναι σχετική μ’ αυτά που γράφεις. Τα δικά μου γενέθλια τα ξέχασα επίσης και δεν έχω γράψει τίποτα εδώ κι έναν χρόνο. Και κάθε μέρα σκέφτομαι posts αλλά δεν ξέρω γιατί δεν γράφω. Κι είναι κι αυτός ο εθισμός με το fb που άλλοτε μ’ αρέσει, άλλοτε μου δίνει στα νεύρα. Ένα απ’ τα καλά της χρυσής εποχής του 2006 είναι ότι όταν σε βλέπω (σπάνια πια) είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα.

Σχολιάστε

