Έλλειψη…;

 69bf7b68b5dfdfa522b5d8921c548178

Κάποια εποχή, για λίγα χρόνια, τα κείμενα έβγαιναν αβίαστα από το πληκτρολόγιο. Κάθε μέρα έσκαγαν ιδέες και σταχυολογούσα τις καλύτερες, χωρίς οικονομία για το μέλλον, χωρίς αυτοσυγκράτηση. Δεν είναι όμως απλό το πράγμα: ακόμα και στα πιο αλλοπρόσαλλα, σουρεαλιστικά κείμενά μου, με κάποιον αφαιρετικό τρόπο παρουσίαζα τον εαυτό μου. Έτσι κάνουν όλοι, δεν μπορείς να ξεφύγεις από το ποιος είσαι, το περιγράψανε πειστικά άνθρωποι πολύ πιο έξυπνοι από εμένα. Εδώ είναι το θέμα: έτσι όπως νιώθω τώρα για μένα, δεν θέλω να με παρουσιάζω. Έχω ακόμα τόνους ολόκληρους δημιουργικότητας, τους νιώθω που κινούνται κάτω από την επίφαση μιας καθημερινότητας. Προτιμώ όμως να τους αφιερώνω σε κανάκεμα των ανθρώπων μου. Αν η ανάγκη για δημιουργία πηγάζει σε κάποιον βαθμό και από την όρεξη να εντυπωσιάσεις, εγώ πια θέλω να εντυπωσιάζω πολύ εστιασμένα, πολύ λίγους, πολύ αγαπημένους.

Έτσι, αυτό που μοιάζει να μου λείπει είναι η Έμπνευση, όμως έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι: ισχύει αυτό; Έμπνευση για Γραφή – έρχεται μόνη της; Αν είναι δηλαδή για κάτι άλλο δημιουργικό, έρχονται ανεξάρτητα ή «τρώνε» η μία από την δημιουργία της άλλης; Αν θέλω να ζωγραφίσω δεν θα μπορώ να γράψω κι αν αποφασίσω να παίξω μουσική δεν θα μου έρχεται να μαγειρέψω; Και το παιχνίδι; Πού ταιριάζει το μοιρασμένο παιχνίδι; Πώς δουλεύει όλο αυτό το ρημάδι; Ναι, θέλω να γράψω ένα βιβλίο, αλλά στην τελική φαίνομαι σα να θέλω να το βρω έτοιμο και να το διορθώσω. Χμ. Δεν μ’ αρέσει αυτό το τελευταίο.

Ίσως βέβαια τα παραπάνω να είναι δικαιολογίες μέχρι να φύγει η τάπα που μου βουλώνει το μυαλό. Ίσως κι όχι. Ίσως στην τελική τούτο δω είναι ένα σημείωμα ναυαγού, πεταμένο σε μπουκάλι στο πέλαγος, που θα το διαβάσω κάποια στιγμή στο μέλλον και θα χαμογελάσω με κατανόηση. Ολόκληρο το blog βέβαια κάτι τέτοιο είναι στην τελική.

2 Σχόλια

  1. σε νιωθω, κι εγω καπως ετσι το βιωνω.

Σχολιάστε

