• Σελίδες

  • Φρέσκα κείμενα

  • Το μακρύ και το κοντό μας…

    Maria Georgiou στη 3 σύντομες σκέψεις περί ε…
    mpampakis στη It’s a wrap
    Stavrula στη It’s a wrap
    mpampakis στη Εμβόλια και άνοια
    silia στη Εμβόλια και άνοια
    mpampakis στη 49
    mpampakis στη 49
    mpampakis στη 49
    Snowball στη 49
    kaltsovrako στη 49
  • a

  • Νοέμβριος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
  • Στις ντουλάπες του αρχείου

  • Μεταστοιχεία

Με αφορμή το Αγρίνιο

Μήπως είναι καιρός να αναθεωρηθεί πλήρως η λογική της άδειας οπλοκατοχής και του τρόπου με τον οποίο κυκλοφορούν τα όπλα στην χώρα; Μήπως λέω;

Θα έμπαινα και στο θέμα του κυνηγιού, αλλά μπορώ να δεχτώ ότι κάποιοι την βρίσκουν με το συγκεκριμένο σπορ. Άλλωστε, δεν πρόκειται να το παίξω μη μου άπτου και να μην φάω τα θηράματα, αντίθετα (αφού είναι νόστιμα τα ρημάδια!). Δεν μπορώ λοιπόν να το παίξω αναμάρτητος, απλά και μόνο επειδή δεν έχω κυνηγήσει εγώ ποτέ.

Αλλού είναι το θέμα όμως. Θεωρώ ότι αν αποδεικνύει κάτι το πρόσφατο πολλαπλό έγκλημα είναι ότι τόσο το θεσμικό πλαίσιο όσο και η κουλτούρα χρήσης των όπλων στην Ελλάδα δεν βρίσκονται εκεί που θα έπρεπε να βρίσκονται.

Πριν πέσουν και άλλες οικογένειες σε αναίτιους θρήνους, ας ασχοληθούν να ανασχεδιάσουν όλη την λογική του κυκλώματος παροχής και διαχείρισης όπλων.

ΥΓ: Επίσης, μας έδειξε για άλλη μια φορά πόσο βαθειά ριζωμένο πράγμα είναι οι προκαταλήψεις. Περίπου όλοι όταν πρωτοακούσαμε για το έγκλημα σκεφτήκαμε «λαθρέμποροι» και οι περισσότεροι δεν δίστασαν να προσδιορίσουν και το «Αλβανοί». Τελικά δεν ήταν ούτε το ένα ούτε το άλλο. Εύγε μας για το αστυνομικό μας δαιμόνιο!

29 Σχόλια

  1. Στο ένα σόι (της μαμάς/Γιάννενα) έχουμε κυνηγούς.Όταν ήμουν μικρή χάσαμε τον αδερφό του παππού μου γιατί τον περάσανε για αγριογούρουνο.Κάτι που έγινε στο κυνήγι.
    Στο άλλο σόι (του μπαμπά/Κρήτη) δεν ξέρω τι γίνεται απο όπλα.Ούτε αυτοί.
    Μεγάλωσα με ένα όπλο να βαράει δίπλα μου.
    Δεν θα πάρω ένα να βαράω στο ψαχνό γιατί ξύπνησα απο λάθος πλευρό.
    Είναι πολύ σκληρό αυτό που έγινε.Και δεν μπορώ να δεχτώ ότι αυτός ο άνθρωπος είναι καλά (οι ειδικοί το λένε).Ή ο πατέρας είναι καλά που κοίταγε.Τα έχω χαμένα.
    Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να κάνουμε καλύτερη δουλειά μέσα στις οικογένειες μας.Κυρίως στην επαρχία…
    Καλημέρα.

  2. Μάλλον δεν καταλάβατε καλά … ο τύπος τους «καθάρισε» γιατί νόμιζε ότι του «πείραξαν» τις προβατίνες . είναι έγκλημα πάθους…είτε το θέλετε είτε δεν το θέλετε!!!!!

  3. Καλημέρα

    Δεν νομίζω ότι φταίει το κυνήγι ως δραστηριότητα – είτε το εγκρίνει κανείς είτε όχι. Εν προκειμένω, πιστεύω ότι το θέμα είναι η ιδιοκτησία (εκτός από τη γραμμή που περνά κάποιος για να καθαρίσει 5 ανθρώπους επειδή του πάτησαν το τριφύλλι και να τους πυροβολήσει πισώπλατα και μαφιόζικα). Πραγματικά άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου…

  4. Στην επαρχία δυστηχώς το κυνήγι (φάνηκε άλλωστε)είναι αιτία «πολέμου».

  5. Δεν είναι μόνο το κυνήγι….η ουσία είναι εκεί που είπε ο μπαμπάκης….στην ευκολία με την οποία μπορεί κάποιος να προμηθευτεί όπλο, ακόμα και στη χώρα μας (μη λέμε μόνο για τα αμερικανά). Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους 5-10 (ίσως και περισσότερα) ΠΑΙΔΙΑ, από «το κυνηγετικό» τον πατέρων τους…
    Για το αίσθημα ευθύνης θα μιλήσω άλλη φορα

  6. Πολλά όπλα κυνηγών κλέβονται, η κλοπή δεν δηλώνεται, αγοράζονται νέα όπλα (που δεν δηλώνονται) από τους κυνηγους… για να μη στερηθούν το πάθος τους… κλπ κλπ
    Η πολιτεία θεσπίζει νόμους περί οπλοφορίας και οπλοχρησίας αλλά για κάνε μια βόλτα στη Κρήτη να μορφωθείς καλύτερα…

  7. Α! το ποστ του Αlzap βάζει νέα ενδιαφερουσα παράμετρο στο ζήτημα.

  8. Μπαμπάκη μου, αν και είμαι φανατικός αντίπαλος του κυνηγιού, νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι η οπλοκατοχή. Και απαγορεύοντας τα όπλα δεν το λύνεις.

    Το πρόβλημα είναι ότι ζούμε με λάθος εντυπώσεις για την φύση του ανθρώπου.

    Και ότι η κοινωνία μας είναι εγκληματικά ανεπαρκής στην καταπολέμηση του Κτήνους…. παιδεία, αλήθεια…. ο μόνος τρόπος να γίνουμε κάποτε άνθρωποι.

  9. αλλά μπορώ να δεχτώ ότι κάποιοι την βρίσκουν με το συγκεκριμένο σπορ

    Κι επειδή κάποιοι τη «βρίσκουν», γιατί είμαστε εμείς οι άλλοι υποχρεωμένοι να αποδεχόμαστε αυτή τη βαρβαρότητα; Τα πουλάκια και τα λαγουδάκια που σκοτώνουν ιδιοκτησία τους είναι; Να απαγορευτεί η οπλοκατοχή (και μαζί της και το κυνήγι) και, είμαι βέβαιος, ότι θα μειωθούν τα εγκλήματα που έγιναν εν «βρασμώ ψυχής» και «ευκαιρίας δοθείσης». Όταν πας σε καυγά με όπλο στο χέρι, το πιο πιθανό είναι να το χρησιμοποιήσεις. Αν πας με άδεια χέρια, μπορεί να φας ή να δώσεις μπουνιές, αλλά στη συνέχεια θα είναι ακόμα όλοι ζωντανοί.

  10. Συντάσσομαι με το Μαύρο Γάτο. Δεν φταίει το μαχαίρι, φταίει το χέρι. Και το μίσος, το απίστευτο μίσος που είδα για πρώτη φορά στην ταινία του Κασοβίτς και το βλέπω γύρω μου σήμερα πιο συχνά από ποτέ – και όχι μόνο σαν ρατσισμό και θυμό όπως στην ταινία. Μάλλον είναι και αυτό που λέει ο Alzap ( comment Ροδιάς) , νιώθει ανυπεράσπιστος και τρώει τις σάρκες του ο θυμωμένος. Η τουλάχιστον έτσι κατάλαβα.

  11. Για να ξεκαθαρίσω λίγο την θέση μου:

    Μακροπρόθεσμα, η μόνη πραγματική θεραπεία σε αυτό το ζήτημα (όπως και σε τόσα άλλα) είναι η παιδεία. Η ενσυναίσθηση και η πεποίθηση της αξίας της ανθρώπινης ζωής είναι αυτά που πρέπει να έχει κανείς για να μην πάει καν το μυαλό του στην σκέψη της βίας και του όπλου.

    Για μια άμεση λύση όμως, μόνο την αναθεώρηση της θεσμικής διαχείρισης των όπλων μπορώ να σκεφτώ σαν απάντηση. Κι όχι μόνο με νέα νομοθεσία αλλά και με νέα αποφασιστικότητα στην εφαρμογή της. Κι αυτό το τελευταίο το λέω γιατί υπάρχουν περιοχές της Ελλάδας που θεωρείται παράγων λεβεντιάς το να έχεις όπλο στο σπίτι. Λες και έχουμε ακόμα Τουρκοκρατία!

    Πιο συγκεκριμένα:

    @Τασσούλα:
    Ήπειρος σε συνδυασμό με Κρήτη; Μπρρρρρ…..

    @Χάλιας:
    Θέλω να σε καλωσορίσω στο blog, αλλά και να ομολογήσω ευθέως ότι με προβλημάτισε το σχόλιό σου. Προσωπικά δε νιώθω έτοιμος να κάνω χιούμορ με την υπόθεση και είναι πανδήμως γνωστό ότι είμαι μεγάλος σαχλαμάρας…

    @Μαρκησία:
    Δεν τα έβαλα με το κυνήγι, με την οπλοφορία τα έβαλα. Απλά το κυνήγι είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο ο πολίτης αγοράζει όπλο (υποθέτω τώρα). Την καλημέρα μου ομοίως.

    @Τασσούλα:
    Σωστά το θέτεις. Casus belli.

    @An-Lu:
    Καλά, η μεγαλύτερη μαλακία που μπορεί να κάνει άνθρωπος είναι να διατηρεί γεμάτο όπλο στο σπίτι. Και η δεύτερη μεγαλύτερη μαλακία, να υποθέσει ότι το όπλο που πιάνει είναι σίγουρα (σίγουρα όμως!) άδειο. Τζάμπα θάνατοι γαμώτο!

    @Ροδιά:
    Στην Κρήτη αναφέρομαι παραπάνω στο σχόλιο. Μου είχε κάνει μεγάλη εντύπωση μια ταμπέλα που έγραφε «Μην πυροβολείτε άσκοπα». Η έμφαση στο άσκοπα. 😦

    @Ροδιά (again):
    Σωστή η παράμετρος, αλλά και πάλι δεν μπορώ να φανταστώ ότι είναι φυσιολογικό να αποτελούν τα φονικά μέρος της ζωής μας εν έτει 2006.

    @Μαύρος Γάτος:
    Φίλε, ουσιαστικά συμφωνούμε πλήρως. Βλ. και την εισαγωγή του σχολίου μου. Απλώς δεν μίλησα για πλήρη απαγόρευση γιατί ούτε εφικτή την θεωρώ ούτε θα μου άρεσε να ανέβει τεχνητά η αξία των όπλων κατά τον ίδιο τρόπο που ανεβαίνει η αξία άλλων «αγαθών» που έχει απαγορεύσει η κοινωνία μας. Είναι μόνο προς όφελος των εμπόρων τους.

  12. Μονο που ξεχνας οτι οι κυνηγοι,ειναι οι καλυτεροι πελατες των οπλοπωλειων…

  13. @Sfrang:
    Πιστεύω ότι η απόλυτη απαγόρευση δεν θα έλυνε το πρόβλημα, αντίθετα θα το διόγκωνε. Και εν πάσει περιπτώση, δεν καταλαβαίνω την λογική της ευχαρίστησης που αντλείται από τον φόνο ζώων, αλλά δεν είμαι και φυτοφάγος. Οπότε και εγώ με την καθημερινή δράση μου σκοτώνω ζώα, απλώς το κάνουν άλλοι για λογαριασμό μου (και με άλλη μεθοδολογία, ναι, δεκτόν, αλλά εννοώ ότι δεν είμαι αναμάρτητος).
    Επιτυχέστερος έλεγχος όμως του ποιος και πώς έχει όπλα στην κατοχή του, συμφωνώ ότι είναι άκρως απαραίτητος.

    @Crucilla:
    Μακροπρόθεσμα συμφωνώ 100%. Βραζυπρόθεσμα, αν κρύψεις τα μαχαίρια περιορίζεις τις πιθανότητες να κόψουμε ο ένας τον άλλο. Κάτι είναι κι αυτό.

  14. @Πρέζα TV:
    Δεν το ξεχνάω. Γιαυτό και ανακάτεψα το κυνήγι στην συζήτηση. Το ότι τα θύματα ήταν κυνηγοί είναι τυχαίο. Από την στιγμή που το «έγκλημά» τους ήταν ότι κάνανε φασαρία, θα μπορούσαν κάλιστα να ήταν πλανόδιοι μουσικοί.

  15. λυπάμαι, αλλά θα συμφωνήσω απόλυτα με τον sfrang, ΑΠόλυτα όμως. Όπως και να’χει αν δεν κρατάς όπλο, δεν μπορέις να σκοτώσεις, άντε να ρίξεις καμιά μπουνιά. Επίσης, θεωρώ ότι όποιος μπορεί να πυροβολήσει και να σκοτώσει ελάφι, αρκούδα, κύκλο και λαγό για πλάκα ή για χόμπυ (θυμάστε τους νεκτούς κύκνους στο Βόλο?), είναι ικανός εν βρασμω ψυχής να σκοτώσει και τη γυναίκα του επειδή τον κεράτωσε. Όποιος βρίσκει απόλαυση σκοτώνοντας ζωντανά πλάσματα, λυπάμαι αλλά είναι εγκληματίας και όχι χομπίστας.

    Επίσης, η Ροδιά έχει δίκιο. Πάνε μια βόλτα στον Ψηλορείτη να δεις που το έχουν γραμμένο το -εστω κι αυτό που υπάρχει- θεμσικό πλαίσιο. Τις ταμπέλες-σουρωτήρια τις ξέρετε?

  16. Επίσης, προσωπικά θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό το τελευταίο θέμα που θίγω: ότι σύσσωμη η κοινωνία μας είχε πιθανολογήσει για λαθρέμπορους και μάλιστα Αλβανούς, ως προς την ταυτότητα των ενόχων. Τα γεγονότα για άλλη μια φορά δείχνουν το προφανές που αρνούμαστε εδώ και καιρό: η εγκληματικότητα είναι υπεράνω ράτσας.

  17. Κροτ μου, έχω πάει στην Κρήτη και γιαυτό ακριβώς μιλάω και για άλλη κουλτούρα αστυνόμευσης του σχετικού θεσμικού πλαισίου.

    Επιμένω όμως ότι η ολοσχερής απαγόρευση δεν θα έλυνε το πρόβλημα. Υπάρχουν πράγματα που ήδη είναι πλήρως απαγορευμένα. Και σκοτώνουν. Και το ξέρουν όλοι ότι σκοτώνουν. Οι μόνοι που οφελούνται από την ολοκληρωτική απαγόρευσή τους είναι οι εμπλεκόμενοι έμποροι, οι οποίοι βγάζουν τρελά κέρδη πουλώντας θάνατο.

    Για το αν ο κυνηγός είναι εγκληματίας ή όχι: συμφωνώ ως προς την «ηδονή» που αντλούν κάποιοι από τον φόνο. Μου είναι ανεξήγητο (στην καλύτερη περίπτωση). Κανένας μας όμως δεν είναι με απόλυτα καθαρά χέρια: από την στιγμή που τρώμε κρέας και ψάρι και χρησιμοποιούμε ζωικά προϊόντα για να ντυθούμε, να καλωπιστούμε ή ακόμα και να παίξουμε μουσική, έχουμε συμμετοχή σε θανάτους. Σωστά;

  18. Φυσικά και δεν είναι φυσιολογικό!!!
    Η ηθική αυτουργία της κοινωνίας και του κράτους όμως, είναι ορατή -για μένα, γνώμη μου.

  19. Ma chere Κροτ , κι αν δεν υπάρχουν τουφέκια, θα υπάρχουν μαχαίρια. Κι αν δεν υπάρχουτν μαχαίρια, θα υπάρχουν πέτρες. Θα τις απαγορεύσουμε κι αυτές;

    Δεν είναι εκεί το πρόβλημα, επιμένω και θα επιμένω. Το πρόβλημα είναι στην ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ποιυ βασιλεύει γύρω μας και στην έλλειψη παιδείας….

  20. Για μένα το βασικό είναι το πόσο ευτελής θεωρείται η ανθρώπινη ζωή πλέον. Με απασχολεί βέβαια που ο κάθε καφράτζουλας μπορεί να οπλοφορεί αλλά με απασχολεί ακόμα περισσότερο που ο κάθε καφράτζουλας μπορεί να οδηγεί όπως νά ‘ναι για παράδειγμα, και να προκαλεί μεγαλύτερο κοστος σε ανθρώπινες ζωές στην καθημερινή ζωή από ότι ένα στυγερό έγκλημα, που ξεφεύγει από την νόρμα. Το ότι έγινε το έγκλημα με όπλο, δεν μου λέει πολλά, θα μπορούσε να γίνει και με φτυάρι ή μαχαίρι (όπως και τόσα άλλα), απλά το όπλο ήταν εκεί έτοιμο προς χρήση, κακώς βέβαια, οκ, δεν θα διαφωνήσω ούτε κατά το ελάχιστο. Το μυαλό που το ολοκλήρωσε είναι για μένα ο στόχος μας και η ευκολία με την οποία το έκανε.
    Αν μπορέσετε να μου βρείτε μια συνταγή που να αποτρέψει το οποιοδήποτε παιδί μεγαλώνει αυτή τη στιγμή στα χέρια μας, από το να στερήσει ποτέ την ζωή και την σωματική ακεραιότητα από τον εαυτό του ή τον συνάνθρωπό του, σας ψηφίζω μονοκούκι!

  21. @Ροδιά:
    Έχεις δίκιο. Δυστυχώς, υπάρχει συλλογική ευθύνη. Γιατί τι άλλο είμαστε, παρά κομμάτια της κοινωνίας μας και τι άλλο κουβαλάμε παρά τις αρχές που μας έμαθε να έχουμε…

    @Μαυρόγατο:
    Σωστό είναι αυτό. Αλλά τελικά, τι λύση δίνει κανείς για να μην έχει στο άμεσο μέλλον ανάλογα περιστατικά; (λύση στο μέτρο του δυνατού εννοώ)

    @Σοφία:
    Το έθεσες πάρα πολύ καλά, και μάλιστα με μια διευρυμένη οπτική που δεν περίμενα. Ο σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή δεν είναι μόνο η αποχή από τον φόνο, αλλά και η σωστή οδήγηση, η προσοχή κατά την εργασία μου (π.χ. δεν αφήνω να βγει από το εργοστάσιό μου μια παρτίδα γιαούρτια που γνωρίζω ότι μπορεί να έχουν μέσα γυαλιά) και τόσα άλλα. Και το καταληκτικό σου συμπέρασμα το προσυπογράφω και με τα δύο χέρια!

  22. Μπαμπάκη, με την άδειά σου να απαντήσω στη Σοφία (και μη σπεύσετε να «κράξετε», εννοώ σοβαρά αυτά που γράφω και δεν αποζητώ την …ψήφο της).
    Πρώτο και κύριο μέλημα πρέπει να είναι η σωστή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση. Το γκρέμισμα των ταμπού που δημιουργούν ενοχές, εσωστρέφεια, ανασφάλεια, ανωριμότητα, αίσθημα μη πληρότητας. Ας ξεσηκωθούν όσοι Κρητικοί θέλουν, ας με λοιδωρήσουν όλοι οι «οικολόγοι προστάτες του περιβάλλοντος» (!) κυνηγοί, στην εποχή μας το ντουφέκι, η μηχανή, το τζι τι με τις τριπλές εξατμήσεις αντικαθιστούν το αχρησιμοποίητο πέος. Οι μπαλωθιές, οι σούζες και οι κόντρες είναι οι χαμένοι οργασμοί, η επίδειξη του ανύπαρκτου ερωτισμού, η βροντερή κενότητα που δημιουργεί η απόλυτη μοναξιά και ο φόβος που προκαλούνται από την ατομική και κοινωνική αμορφωσιά.

  23. Φίλε Γάτε η υποκρισία δεν βασιλεύει μόνο γύρω μας, αλλά και μέσα μας. Κατά τα άλλα μαζί σου είμαι.

  24. @Ημίαιμος:
    Λες πράγματα που σκεφτόμουνα να πω κι εγώ αλλά δεν ήθελα να ακουστώ απαξιωτικός και απότομος. Προφανώς όμως η ψύχωση με τα όπλα έρχεται να δράσει ως αναπλήρωση πέους. Κρίμα είναι αυτό.

    @Κυβικός:
    Σου έχω πει να μην σχολιάζεις τους σχολιαστές, αλλά το κείμενο. Άντε πια! ;^p
    (πω-πω γκρίνια αυτός ο Μπαμπάκης…)

  25. .
    Οπότε και εγώ με την καθημερινή δράση μου σκοτώνω ζώα, απλώς το κάνουν άλλοι για λογαριασμό μου

    Φίλε μου, τα ζώα που τρώμε στο τραπέζι μας εκτρέφονται επί τούτου. Αν πάψουμε να τα τρώμε δεν σημαίνει ότι θα κυκλοφορούν ελεύθερα στα λιβάδια. Οι κυνηγοί σκοτώνουν όμως ελεύθερα ζώα, τα οποία δεν τους ανήκουν, ανήκουν σε όλους, ανήκουν στη φύση… Στην Κύπρο γίνεται κάθε χρόνο έγκλημα κατά της φύσης με τα τσιροπούλια (ή κάπως έτσι) που τα σκοτώνουν κατά χιλιάδες κατά τη μετανάστευσή τους από τη Μικρασία προς την Αφρική και τη Μέση Ανατολή…

  26. Έχω φρίξει! Ναι, ν’ απαγορευτεί και το κυνήγι! Εκτροφείο για τις γευστικές απολαύσεις!Πόσοι άδικοι θάνατοι!
    Πέρσι γονέας μαθητή μου χάθηκε άδοξα αφήνοντας 2 ορφανά αγόρια πίσω. Τον πέρασε ο άλλος για θήραμα! Έλεοοος!

  27. Κι όμως υπάρχουν άνθρωποι και οργανισμοί, ειδικά στην Αμερική, όπως η NRA (http://www.nra.org/) οι οποίοι όχι μόνο υποστηρίζουν την οπλοκατοχή, αλλά επιδιώκουν να τη διευρύνουν, με κύρια επιχειρήματα το δικαίωμα στην αυτοάμυνα και τον εκφοβισμό των επίδοξων κακοποιών.

    Έχω συζητήσει με τέτοιους ανθρώπους και δεν βγάζεις άκρη μαζί τους.
    Π.χ. προσπαθούσα μάταια να τους εξηγήσω ότι παρόλο που και το μαχαίρι, και το ψαλίδι και πολλά άλλα αντικείμενα καθημερινής χρήσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν όπλα (κλασικό επιχείρημά τους), ένα όπλο (πιστόλι, καραμπίνα, κλπ.) έχει ως αποκλειστική χρήση την αφαίρεση μιας ζωής.

  28. @sfrang:
    Συμφωνώ ότι υπάρχει διαφορά στο πώς και γιατί έχει ανατραφεί ένα ζώο. Συμφωνώ επίσης ότι ο τρόπος που σκοτώνεται έχει την σημασία του. Και πάλι όμως μιλάμε για διαβαθμίσεις. Αν θέλαμε να νιώθουμε πραγματικά αθώοι θα έπρεπε να δηλώσουμε φυτοφάγοι – το οποίο και λόγοι υγείας και λόγοι γεύσης το αποκλείουν IMHO.
    Με το κυνήγι δεν συμφωνώ σε προσωπικό επίπεδο. Το θέμα μου όμως είναι κατά βάση η οπλοφορία. Οι κυνηγοί είναι υποσύνολο των οπλοφορούντων, κατά τον ίδιο τρόπο που οι νόμιμα οπλοφορούντες είναι υποσύνολο των συνολικών οπλοφορούντων.

    @Ρενάτα:
    Τι να πω τώρα σε απάντηση. Με μια φράση με ξετίναξες. Γαμώτο…

    @AsGoodAsItGets:
    Και μόνο ο ανοιχτός ενστερνισμός της αυτοδικίας θα έπρεπε να είναι επαρκής λόγος για να ξεφτιλίζονται τα «επιχειρήματα» τέτοιων ανθρώπων.

  29. Διαβάστε επίσης σχετικά ένα πολύ καλογραμμένο σχόλιο για την κοινωνική διάσταση της ιστορίας, από τον Παντελή Μπουκαλά εδώ:

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_769703_30/11/2006_207122

Αφήστε απάντηση στον/στην mpampakis Ακύρωση απάντησης